15.02.2024
Біздің университет қабырғасында не болып жатса да, барлық бастамалардың мақсаты бір – болашақта халықтың денсаулығына қамқорлықты сеніммен сеніп тапсыруға болатын жақсы мамандарды даярлау. Жақында АсМУ-дың Академиялық ортасында "студентке бағытталған тәсіл", "студентке бағытталған оқыту", "студентоцентризм" деген сөздерді жиі естисіз, өйткені бұл анықтамалардың интуитивті мағынасы бәріне түсінікті, бірақ олардың артында не жатыр? Бұл сұраққа жауаптар университет оқытушыларына арналған мастер-кластар сериясы барысында берілді. Студентке бағдарлану немесе student-centered learning оқытушылар мен студенттердің ынтымақтастығына, білім алушылардың ЖОО өміріндегі белсенді рөліне, олардың тең және жауапты тарап ретінде оқуға саналы көзқарасына негізделген оқытуға осындай көзқарасты білдіреді. Әрине, студенттерді оқыту мәселелерін шешуге "жіберу" бөлінбейтін және ретсіз бола алмайды, сондықтан жастар мен оқытушылар арасындағы қарым-қатынас кезінде өзара сыйластық, этикалық нормаларды сақтау маңызды. Мұнда университет білім алушыларының корпоративтік мәдениет және этика Кодексі мен этикалық кодексі көмекке келеді, олар шекараларды белгілеуге және өзара іс-қимылды құрметті форматта жүзеге асыруға көмектеседі. Алайда, бұл құжаттардың өзі аз, тәжірибе маңызды, сондықтан студенттерге бағытталған тәсілмен тепе-теңдікті іздеуде АсМУ қабырғаларында бұл жүйені берік негізде құруға мүмкіндік беретін көптеген іс-шаралар өткізіледі. Жақында өткен "Астана" университетінің профессор-оқытушылар құрамы үшін "Оқытушы – студент" жүйесіндегі өзара іс-қимыл үлгілерін жетілдіру" мастер-классы білім беру ортасындағы тиімді ынтымақтастықтың әдістері мен тәсілдерін іздеуге, педагогикалық этика және психологиялық сауаттылық қағидаттары негізінде, әсіресе медициналық орта үшін өзекті коммуникация дағдыларын дамытуға арналды. Семинарға қатысушылар оқытушылар мен студенттер арасындағы өзара іс-қимылды жақсартуға мүмкіндік беретін тиімді коммуникация стратегияларын талқылап, әзірледі, басқалардың көзқарастарын тыңдау және қабылдау, дұрыс сұрақтар қою, әңгімелесушіге құрметпен өз ойларын білдіру, кейде оқу процесінде орын алатын жанжалдар мен проблемаларды тиімді шешу қабілеттерін дамытты. Дәріскер, білім беру психологиясы саласында көп жылдық тәжірибесі бар аға әдіскер-психолог Гульнара Тюлегеновна Кабдулина қатысушыларға қарым-қатынастың жаңа көкжиектерін көруге және білім алушылармен өзара іс-қимылда пайдалы үлгілерді қалыптастыруға көмектесті. Семинарларды ұйымдастырушы, білім беру технологияларын трансферттеу орталығы өз міндетін медициналық білім беру саласындағы педагогикалық құзыреттерді дамытуға жәрдемдесуде көреді, сондықтан семинардың теориялық бөлігі де, оның практикалық саласы да мұқият ойластырылған. Әрине, жаңа дағдылар университеттегі білім беру процесін жақсарту үшін құнды, тәлімгерлер үшін де, болашақ дәрігерлер үшін де пайдалы, тек кәсіби мамандардың ақ халаттарын киіп көреді, соның ішінде коммуникация саласында.

© 2022. Astana Medical University
Astana city, Beybitshilik street 49a
phone: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика