Медицина мен білім беру саласындағы қарқынды өзгеріп жатқан әлем мен жылдам ілгерілеу жағдайында оқытушылардың біліктілігін арттыру табысты білім беру жүйесінің маңызды және ажырамас элементіне айналады. "Астана медицина университеті" КеАҚ-да оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін дамытуға және білім беру процесінің сапасын жақсартуға бағытталған педагогикалық біліктілікті арттыру бағдарламасы белсенді іске асырылуда. Педагогикалық құзыреттіліктер бойынша ПОҚ біліктілігін арттыру жоспарын қалыптастыру кезінде білім беру процесін реттейтін нормативтік құжаттарға көп көңіл бөлінеді. Атап айтқанда, ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің 20.11.2023 жылғы №591 бұйрығы ескеріледі, ол педагогтердің біліктілігін арттыру саласындағы негізгі бағыттар мен басымдықтарды айқындайды, сондай-ақ ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 желтоқсандағы №ҚР ДСМ-303/2020 бұйрығы медицина және денсаулық сақтау саласындағы мамандарды даярлауға қойылатын талаптарды белгілейді. Бұл құжаттар білім беру жүйесінің заманауи талаптарына сәйкес келетін бағдарламаларды әзірлеуге негіз болып және мамандар даярлаудың жоғары стандарттарын қамтамасыз етеді.
Сонымен, педагогикалық құзыреттілікті арттыру бойынша семинарлар оқытушылардың кәсіби өсуі мен дамуының кілті болып табылатын бес негізгі бағытты қамтиды – бұл:
1. Коммуникативті дағдыларды дамыту: қазіргі білім беру процесінде коммуникативті дағдылар оқытушылар мен студенттер арасындағы сәтті өзара әрекеттесудің негізі болып табылады. Осы бағыттағы семинарлар қатысушыларға тиімді қарым-қатынас, белсенді тыңдау және кері байланыс дағдыларын игеруге көмектеседі. Бұл өз кезегінде студенттерге пікірталастарға белсенді қатысуға және сұрақтар қоюға мүмкіндік беретін оқу процесінде сенім мен ашықтық атмосферасын құруға ықпал етеді.
2. Ғылыми әлеуетті дамыту: ғылыми зерттеу медицина саласындағы білім берудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Жоғары ғылыми құзыреттіліктері бар оқытушылар білім алушыларға өз білімдерін тиімді бере алады, сондай-ақ оқу процесінде инновациялық тәсілдерді дамытуға ықпал ете алады. Ғылыми әлеуетті дамытуға бағытталған семинарлар өзекті ғылыми үрдістерді, зерттеу әдіснамасын және жарияланым қызметін зерттеуді қамтиды. Оқытушылар өздерінің ғылыми жетістіктерімен бөлісуге және әріптестерімен тәжірибе алмасуға мүмкіндік алады.
3. Көшбасшылық және ұйымдастырушылық дағдыларды дамыту: көшбасшылық дағдыларды дамыту оларға оқу процесін тиімді басқаруға, студенттерді ынталандыруға және бірлескен жобаларды орындау үшін командалар құруға көмектеседі. Семинарлар көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін, уақыт пен қақтығыстарды басқару әдістерін, сондай-ақ өнімді білім беру ортасын қалыптастыру әдістерін қарастырады.
4. Оқытудың инновациялық және заманауи технологиялары бойынша білімді жетілдіру: цифрлық технологиялар ғасыры оқыту әдістеріне жаңа талаптарды белгілейді. Оқытушылар оларды оқу процесіне сәтті енгізу үшін білім беру технологиясының соңғы жетістіктерімен таныс болуы керек. Осы бағыттағы семинарлар интерактивті платформаларды, онлайн курстарды, виртуалды модельдеулерді және басқа да жаңалықтарды пайдалануды үйретеді, бұл оқуды қызықты әрі тиімді етуге мүмкіндік береді.
5. Оқытылатын пәндер бейіні бойынша кәсіби білімді дамыту: оқытушылар медицинаның нақты салаларында өз білімдерін тереңдетуге мүмкіндік алады, бұл оларға өз кәсібінде өзекті болып қалуға және студенттерге жоғары сапалы білім беруге мүмкіндік береді.
Соңғы екі жылда университетте семинарларды өткізудегі белсенділіктің айтарлықтай өсуі байқалды. Ұйымдастырылған іс-шаралар саны 2 есеге артты, бұл оқытушылардың өз біліктілігін арттыруға деген жоғары қызығушылығын көрсетеді. Тек өткен 2023-2024 оқу жылында 37 семинар мен мастер-класс өткізілді 2022-2023 оқу жылындағы 16 семинармен салыстырғанда. Нәтижесінде, семинарларға қатысу саны да 2 есеге өсті және 2022-2023 оқу жылындағы 1046 қатысумен салыстырғанда 2232 қатысуға тең, бұл оқытушылардың кәсіби даму процесіне белсенді қатысуын көрсетеді. Сондай-ақ, бағдарламаның табыстылық көрсеткіштерінің бірі білім беру технологияларын енгізуге берілген актілер санының артуы болып табылады, ол да екі есе өсті. Бұл мұғалімдердің жаңа білімді игеріп қана қоймай, оларды өз тәжірибесінде белсенді түрде қолданатындығын көрсетеді, бұл сайып келгенде студенттерге берілетін білім сапасын жақсартады.
Университет халықаралық қатынастарды белсенді дамытуды жалғастыруда, бұл шетелдік әріптестермен тәжірибе және білім алмасуға мүмкіндік береді. Мысалы, семинарлардың бірінде Hacettepe университетінің медицина мектебінің түлегі болып табылатын Түркиядан келген Fazıl Serdar Gürel дәріскері сөз сөйледі. Ол Анкара оқу-ғылыми госпиталінде оқыды және 20 жылдан астам тәжірибесі бар отбасылық медицина маманы. Сонымен қатар, ол Анадолу университетінің бизнес мектебін бітірді. Fazıl Serdar Gürel Түркияның денсаулық сақтау министрлігінде "отбасылық дәрігерлерді қайта даярлау" бағдарламасының үйлестірушісі, стоматологиялық факультет декандарының білім беру жөніндегі кеңесшісі, фармацевтикалық факультет декандарының білім беру жөніндегі кеңесшісі, Семей Медициналық Университетінің провосты болып жұмыс істеді, қазіргі уақытта Түркиядағы 37-ден астам Медициналық және стоматологиялық мектептерге кеңес береді. Ол Хаджеттепе университетінің технопаркіндегі жеке бағдарламалық жасақтама компаниясының негізін қалаушы және иесі, бағдарламалық жасақтама 140-тан астам университеттік бағдарламаларда қолданылады. 20-дан астам ғылыми жарияланымдар мен ғылыми әдебиеттердің авторы, сондай-ақ патенттерге 10-нан астам өтініш иегері болып табылады.
Бұл қазірдің өзінде Fazıl Serdar Gürel-дің 5 сапары, биыл семинар оқытудың белсенді әдістерін зерттеуге және білім алушылардың білімін бағалауға бағытталған. Аталған семинарға университеттің 100-ден астам қызметкері, сондай-ақ М.Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті, С. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті, Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеттерден 20-дан астам қызметкерлері , сондай-ақ Тәжікстан мен Қырғызстанның медициналық жоғары оқу орындарының 10-нан астам оқытушылары қатысты.
"Шетелдік оқытушы ретінде мен осы университеттің басшылығы мен оқытушыларына шын жүректен алғысымды білдіргім келеді. Мен оқытушылардың әртүрлі оқыту әдістерін әртүрлі студенттер топтарының қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қалай бейімдейтініне таң қалдым, бұл, әрине, табысты оқытудың кілті. Олардың оқытуға деген көзқарасы сабақтарды қызықты және өзекті ететін заманауи әдістер мен технологияларға негізделген. Мұғалімдер өз пәндері туралы терең білімдерін көрсетеді және жаңа материалды зерттеуге белсенді қатысады. Биылғы жылы семинарлар оқытудың белсенді әдістеріне және студенттерді бағалауға бағытталды: әріптестеріммен бірге оқытудың әртүрлі әдістерін, білімді бағалауға арналған құралдарды қарастырдық, құзыреттер мен оқу нәтижелері арасындағы айырмашылықты талқыладық, силлабустарды әзірлеу бойынша тәжірибе алмастық және т.б. Әр семинардың қорытындысы бойынша мен оқытушылардан ерекше оң кері байланыс алдым. Мен өткізген семинарлар нәтиже береді және жалпы студенттерге оң әсер етеді деп шын жүректен үміттенемін.
Мен бұл университеттің оқытушылары студенттердің білімі мен дамуына айтарлықтай үлес қосып жатыр деп сенімді түрде айта аламын және болашақта олармен ынтымақтастықты жалғастыруды асыға күтемін" - Fazıl Serdar Gürel.
Осылайша, "Астана медицина университеті" КеАҚ өз оқытушыларының біліктілігін арттыру жүйесін белсенді дамытуда, бұл студенттерді табысты оқытудың және медицина саласында жоғары білікті мамандарды даярлаудың кепілі болып табылады. Мұғалімдердің кәсіби дамуына инвестициялар олардың жеке және мансаптық өсуіне ықпал етіп қана қоймайды, сонымен қатар білім алушылардың білім сапасына тікелей әсер етеді.