Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


25.01.2023
Ректор аппаратының басшысы


Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Ректор аппаратының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- университет ректорының аппаратына жалпы басшылықты жүзеге асыру және жетекшілік ететін құрылымдық бөлімшелерге жүктелген міндеттер мен функциялардың орындалуын бақылау;

- университеттің жоғары білікті қызметкерлерін іріктеуді ұйымдастыру үдерісіне басшылықты жүзеге асыру;

- университетте құжаттау және құжаттаманы басқару мәселелері бойынша тиімді және сапалы жұмысты ұйымдастыру процесіне басшылықты жүзеге асыру;

- ректор аппаратының жұмысын қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастыруға басшылық ету, сондай-ақ оның уақтылы және сапалы орындалуын бақылау;

- Басқарма Төрағасы-ректордың актілерін дайындау бойынша процеске басшылықты жүзеге асыру;

– Басқарма Төрағасы-университет Ректорының хаттамалық шешімдерін, бұйрықтары мен тапсырмаларын және басқа да құжаттарын уақытылы және сапалы іске асыру мәселелері бойынша университеттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру ; ;

- Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарының, жалғыз акционердің, Директорлар кеңесінің және университет Басқармасының актілерін орындау бойынша жоспарлары мен іс-шараларын уақытылы және сапалы іске асыру мәселелері бойынша университеттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру;

- Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарымен және мекемелерімен, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдармен ынтымақтастық мәселелері бойынша Университеттің қызметін үйлестіру;;

- университеттің құрылымдық бөлімшелерінің өзара іс-қимылының тиімді жүйесін құру және енгізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

- университет персоналын басқарудың тиімді жүйесін құру және енгізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

- университет қызметкерлерінің кәсіби біліктілігі мен қызметінің сапасын арттыру үшін қажетті оңтайлы жағдай жасау бойынша жұмысты ұйымдастыру;

- университет құрылымын оңтайландыру және жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру;

- университеттің жоғары кәсіби кадрлық резервін қалыптастыру бойынша жұмысты ұйымдастыру;

- сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды жүзеге асыру бойынша университет қызметін жүзеге асыруға қатысу;

- аппарат басшысының құзыретіне жататын университеттің актілерінің, ішкі нормативтік құжаттарының, шарттарының және басқа да құжаттарының жобаларына қол қою және бұрыштама қою;

- Басқарма Төрағасы-ректордың қарауына оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша құжаттардың жобаларын енгізуге.

Білімі

- жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (экономикалық, менеджмент, заңгерлік) мамандығы бойынша;

- атқаратын лауазымы шеңберінде тілді толыққанды қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ететін мемлекеттік тілді және орыс тілін кәсіби деңгейде білу.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

- кәсіби саладағы практикалық жұмыс өтілі кемінде 10 жыл;

- қызмет бейініне сәйкес басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 215), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


20.01.2023
Зерттеу мектебінің деканы

Лауазымның атауы

Зерттеу мектебінің деканы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- мектеп жұмысына жалпы басшылықты жүзеге асыру, Мектеп әдіскерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын әзірлеу;

- мектеп әдіскерлерінің жұмысын жоспарлауды, ұйымдастыруды және бақылауды жүзеге асыру;

- мектептің қызметіне қатысты білім беру қызметі бойынша Университеттің рұқсат құжаттарының уақтылы алынуын, ресімделуін, қайта ресімделуін бақылау;

- Басқармаға шығарылатын материалдарды сапалы қарау;

- магистратура және PhD докторантура бағдарламаларын жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;

- түлектерді қорытынды аттестаттаудан өткізу жөніндегі мемлекеттік аттестаттау комиссиясының құрамына, сондай-ақ қабылдау комиссиясының құрамына кіру;

- қабылдау комиссиясының құрамын осы комиссияға міндетті түрде қатысумен келісу, сондай-ақ университетке магистратура мен докторантураның білім беру бағдарламаларына түсу кезінде құжаттарды қабылдау жөніндегі техникалық комиссияның құрамына Мектеп мамандары арасында кандидатураны қабылдау және ұсыну;

-ғылыми-зерттеу жұмысының мониторингі және магистранттар мен докторанттардың диссертациясын қорғауға дайындық дәрежесі;

- конференцияда, тағылымдамада шетелге білім алушыларды жіберу мәселелері бойынша шетелдік білім беру және медициналық мекемелердің өкілдерімен келіссөздер жүргізу;

- кафедра қызметкерлерінің талап етілетін құзыреттілігін анықтау және қызметкерлердің құзыреттілігінің орындалатын тапсырмаларға сәйкестігін қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдау;

- жұмыс барысында мектеп басшылыққа алатын нормативтік-құқықтық актілердің өзектілігін мониторингілеу;

- Дебиторлармен жұмыс бойынша бақылау;

- білім алушылардың "білім беру ұйымдарында білім алушыларға мемлекеттік стипендияларды тағайындау, төлеу және мөлшерлеу қағидаларын бекіту туралы" ҚР Үкіметінің 2008 жылғы 7 ақпандағы № 116 қаулысында белгіленген Қағидалардың талаптарына сәйкестігін ай сайынғы тексеруді жүзеге асыруды ұйымдастыру және бақылау, егер ҚР заңнамасында өзгеше белгіленбесе, ай сайын 20-шы күнге дейін;

- оқу процесінің, ПОӘК сапасының мониторингі;

- магистратура мен докторантураның АА ББ бойынша Өзін-өзі бағалауды жүргізу.

Білімі

жоғары медициналық білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Денсаулық сақтау, білім беру ұйымдарында немесе мемлекеттік органдарда басшылық немесе өзге де лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі. Декан үшін міндетті біліктілік талабы PhD докторы немесе медицина ғылымдарының кандидаты/докторы ғылыми дәрежесінің болуы болып табылады.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу, ағылшын тілін білу құпталады


Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) нысанға сәйкес түйіндеме

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);

5) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

 

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 215), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.



19.01.2023
Кардиология кафедрасының меңгерушісі

Лауазымның атауы

Кардиология кафедрасының меңгерушісі

Негізгі лауазымдық міндеттері

- оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес студенттердің оқу, әдістемелік, клиникалық, тәрбие жұмысын, оқытудың ағымдағы және қорытынды бақылауын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру;

-жоғары білікті медициналық және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, олардың магистратура мен докторантурада біліктілігін арттыру;

- практикалық денсаулық сақтау үшін іргелі және басым бағыттар бойынша ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, ғылыми-зерттеу жұмысының және инновациялық технологиялардың алынған нәтижелерін енгізу;

- кафедраның дайындық бағыттары мен мамандықтары бойынша Даму стратегиясын әзірлеу, жұмыс берушілермен және білім беруді басқару органдарымен сыртқы байланыстарды нығайту және дамыту. Кафедрада оқыту бағыттары мен мамандықтары бойынша білім беру қызметтері нарығын және еңбек нарығын зерттеу;

- кафедра бейіні бойынша МЖМБС жоғары кәсіптік және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыру;

- білім беру бағдарламалары (пәндері) мазмұнының сапасын бағалауды жүзеге асыру, бағалау нәтижелері бойынша білім беру бағдарламасына (пәндеріне) өзгерістер енгізу;

- кафедра ішінде мамандарды даярлау сапасының жүйесін әзірлеу.

- оқу процесінің жоғары сапасын қамтамасыз ету мақсатында оқытудың педагогикалық әдістері мен құралдарын анықтау. Оқытудың барлық нысандары бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін өткізуді ұйымдастыру;

-оқу сабақтарының барлық түрлерін жүргізу, дипломдық жобаларды, резиденттерді даярлауды, магистранттар мен PhD докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстары мен диссертацияларын басқарады;

- инновациялық технологияларды сынақтан өткізу және кафедрада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;

-оқулық, оқу құралы және басқа да ғылыми/оқу, оқу-әдістемелік әдебиеттерді басып шығару;

-ғылыми-зерттеу жобаларын (шетелдік, шаруашылық шарттық, мемлекеттік, коммерцияландырылған, ғылыми ұйымдармен, оның ішінде халықаралық ұйымдармен бірлескен жобалар)орындау тиімділігіне қол жеткізуді қамтамасыз ету;

- ғылыми зерттеулердің нәтижелерін практикалық денсаулық сақтауға енгізуді қамтамасыз ету (қорғау құжаттарын, практикалық денсаулық сақтауда енгізу актілерін, патенттерді алу) және т. б.;

Білім

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі, ғылыми дәрежесінің болуы

Қажетті кәсіби тәжірибе

Педагогикалық немесе басшы лауазымдардағы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл, сондай-ақ лауазымға орналасу үшін ПОҚ біліктілік талаптарына сәйкес келеді

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, зейін.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналасу;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу.

Тілдерді меңгеру

Мемлекеттік тілді білу, ағылшын тілін білу құпталады

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) 2-қосымшаға сәйкес кандидаттың түйіндемесі;

3) білімі туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың көшірмелері.

           Үміткерлер біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар, олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер) ұсына алады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өткізілетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде университеттің кадр мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет (каб. 215), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


17.01.2023
Бақылау, құжат айналымы басқармасының басшысы және мемлекеттік тілді дамыту


Лауазымның атауы

Бақылау, құжат айналымы басқармасының басшысы

және мемлекеттік тілді дамыту

Негізгі лауазымдық міндеттері

- басқару туралы ережеде айқындалған міндеттер мен функциялардың тиісінше орындалуын бақылау;

- Басқарма құзыретіндегі мәселелер бойынша Университеттің ішкі регламенттеуші құжаттарын әзірлеу және келісу;

- университет істерінің номенклатурасын әзірлеу, құрылымдық бөлімшелердің істер номенклатурасын дайындауды қамтамасыз ету;

- келіп түскен және жөнелтілетін хат-хабарларды уақтылы өңдеуді, оны мақсаты бойынша жеткізуді қамтамасыз ету бойынша бақылау;

- бұйрықтар мен өкімдер жобаларын қабылдау, уақтылы өңдеу бойынша жұмысты ұйымдастыруды қамтамасыз ету және мемлекеттік және орыс тілдеріндегі жобалар мәтіндерінің сәйкестігін қамтамасыз ету, сондай-ақ редакциялық сипаттағы түзетулер бойынша бақылау;

- құжаттардың орындалу мерзімдерін және олардың дұрыс ресімделуін бақылау;

- ағымдағы іс жүргізу құжаттарын, оның ішінде басшылықтың бұйрықтары мен өкімдерін тіркеу, есепке алу, сақтау және тиісті құрылымдық бөлімшелерге беру, істерді қалыптастыру және оларды сақтауға тапсыру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

- университетте іс қағаздарын жүргізу жөніндегі нұсқаулықтарды, қағидаларды әзірлеу және оларды енгізуді ұйымдастыру;

- университет бөлімшелерінде іс қағаздарын жүргізуге әдістемелік басшылықты жүзеге асыру, істердің дұрыс қалыптасуын, мұрағатқа уақтылы тапсырылуын бақылау, құжаттарды орындау мерзімдерінің сақталуы туралы анықтамалар дайындау және т.б.

Білімі

Менеджмент және әкімшілендіру саласындағы жоғары заң немесе арнайы жоғары білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Бейін бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 жыл, ұйымдарда басшылық лауазымдарда не мемлекеттік қызметте кемінде 2 жыл.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу, ағылшын тілін білу құпталады

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 215), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика