Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


Бухгалтерлік есеп және есептілік бөлімінің бас бухгалтері

11.05.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Бухгалтерлік есеп және есептілік бөлімінің бас бухгалтері

Негізгі лауазымдық міндеттері

-университеттің бухгалтерлік есебін және қаржылық-шаруашылық қызметін ұйымдастыруды, материалдық, еңбек және қаржы ресурстарының үнемді пайдаланылуын, университеттің балансында тұрған мүлкінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

- Бухгалтерлік есеп және есептілік бөліміне басшылықты жүзеге асырады және оның қызметін қамтамасыз етеді;

- Бухгалтерлік есеп және есептілік бөлімінің қаржылық-экономикалық қатынастарын қалыптастыру және реттеу жұмысын бағыттайды және үйлестіреді, өз құзыреті шегінде әкімшілік мәселелерді шешеді, Басқарма төрағасы – ректордың, қаржылық-экономикалық және әкімшілік жұмыс жөніндегі проректордың, қаржылық қызмет және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының жалпы басшылығымен және университеттің басқа бөлімшелері мен қызметтерінің басшыларымен өзара                                                    әрекеттесіп, өз міндеттерін орындайды;

- Бухгалтерлік есеп туралы заңнамаға сәйкес университет қызметінің құрылымы мен ерекшеліктеріне, оның қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз ету қажеттілігіне қарай есеп саясатын қалыптастыруға қатысады;

- шоттардың жұмыс жоспарын, үлгілік нысандар көзделмеген шаруашылық операцияларын ресімдеу үшін қолданылатын бастапқы есеп құжаттарының нысандарын дайындау және қабылдау, ішкі бухгалтерлік есептілік құжаттарының нысандарын әзірлеу, сондай-ақ түгендеу жүргізу тәртібін, шаруашылық операцияларын жүргізуді бақылауды, бухгалтерлік ақпаратты өңдеу технологиясын сақтауды және құжат айналымы тәртібін қамтамасыз ету бойынша жұмысты басқарады;

- есепке алу-есептеу жұмыстарын барынша орталықтандыру және заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды, есепке алу мен бақылаудың прогрессивті нысандары мен әдістерін қолдану негізінде университетте және оның бөлімшелерінде бухгалтерлік есеп пен есептілікті ұтымды ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

- ұйымның қызметі, оның мүліктік жағдайы, кірістері мен шығыстары туралы толық және дұрыс бухгалтерлік ақпаратты қалыптастыруды және уақтылы ұсынуды, сондай-ақ қаржылық тәртіпті нығайтуға бағытталған іс-шараларды әзірлеуді және жүзеге асыруды жүзеге асырады;

-мүлікті, міндеттемелерді және шаруашылық операцияларын, түсетін негізгі құралдарды, тауар-материалдық құндылықтарды, ақша қаражатын есепке алуды, шоттарда олардың қозғалысымен байланысты операцияларды бухгалтерлік есепке алу, өндіріс шығындарын және айналымды есепке алу, шығыстар сметасын орындау, өнімді өткізу, жұмыстарды (қызметтерді) орындау, университеттің шаруашылық-қаржылық қызметінің нәтижелерін есепке алуды ұйымдастырады сондай-ақ қаржылық , есеп айырысу және кредиттік операцияларды;

- құжаттарды ресімдеудің заңдылығын, уақтылығын және дұрыстығын, жалақы бойынша есеп айырысуды, мемлекеттік бюджетке салық және өзге де міндетті төлемдерді, зейнетақы және өзге де сақтандыру жарналарын, банктерге төлемдерді, күрделі салымдарды қаржыландыруға арналған қаражатты дұрыс есептеуді және аударуды қамтамасыз етеді;

-есеп айырысулар мен төлем міндеттемелерінің бастапқы және бухгалтерлік құжаттарын ресімдеу тәртібінің сақталуын, жалақы қорының жұмсалуын, университет қызметкерлеріне жалақының дұрыс есептелуіне, негізгі құралдарға, тауар-материалдық құндылықтарға және ақша қаражаттарына түгендеу жүргізуді, бухгалтерлік есеп пен есептіліктің ұйымдастырылуын тексеруді жүзеге асырады;

- ішкі шаруашылық резервтерді анықтау, шығындар мен өнімсіз шығындарды жою мақсатында Бухгалтерлік есеп және есептілік деректері бойынша университеттің шаруашылық-қаржылық қызметіне экономикалық талдау жүргізуге қатысады ;

-жетіспеушіліктердің, ақша қаражаты мен тауар-материалдық құндылықтарды заңсыз жұмсаудың, қаржылық және шаруашылық заңнаманы бұзудың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды;

-қаржылық тергеулер жүргізуге және ақша қаражаты мен тауар-материалдық құндылықтардың жетіспеушілігі мен ұрлануы бойынша материалдарды ресімдеуге қатысады, қажет болған жағдайларда осы материалдардың тергеу және сот органдарына берілуін бақылайды;

- университеттің банкроттығын ресімдеу процедураларына қатысады;

- ұйымның қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін қаржы қаражатын жинақтау бойынша шаралар қабылдайды;

- бос қаржы қаражатын банктік депозиттік салымдарға (сертификаттарға) орналастыру және бағалы қағаздарды сатып алу мәселелері бойынша банктермен өзара іс-қимылды, депозиттік және кредиттік шарттармен, бағалы қағаздармен есеп операцияларының жүргізілуін бақылауды жүзеге асырады;

-штаттық, қаржылық және кассалық тәртіптің, әкімшілік-шаруашылық және басқа да шығындар сметасының, бухгалтерлік есеп шоттарынан жетіспеушіліктерді, дебиторлық берешектерді және басқа да шығындарды есептен шығару заңдылығының қатаң сақталуын, бухгалтерлік құжаттардың сақталуын, оларды белгіленген тәртіпте мұрағатқа ресімдеуді және тапсыруды қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды жүргізеді;

- қаржылық есептілікті (баланстарды, пайда мен шығындар туралы есептерді, ақша қаражатының қозғалысы туралы есептерді және капиталдың өзгеруі туралы есептерді) және қаражат кірістері мен шығыстары туралы, бюджетті пайдалану туралы жедел жиынтық есептерді, өзге де бухгалтерлік, салықтық және статистикалық есептілікті жасауды, оларды белгіленген тәртіппен тиісті органдарға ұсынуды қамтамасыз етеді және есептік ақпараттың объективтілігін қамтамасыз етеді;

- заманауи есептеу техникасы құралдарын қолдану негізінде ұтымды жоспарлы және есептік құжаттаманы, бухгалтерлік есепті жүргізудің прогрессивті нысандары мен әдістерін әзірлеуге және енгізуге қатысады;

- Бухгалтерлік есеп, бақылау, есептілік және экономикалық талдау мәселелері бойынша университет бөлімшелерінің қызметкерлеріне әдістемелік көмек көрсетеді.

Білімі

Жоғары кәсіби (экономикалық) білім, Кәсіби бухгалтер сертификаты

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Мамандығы бойынша, оның ішінде басшылық лауазымдарда еңбек өтілі 5 жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Дербес компьютерді, Outlook поштасын сенімді пайдаланушы

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 212), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

Инженерлік-техникалық қамтамасыз ету бөлімінің медициналық жабдықтар жөніндегі жетекші маманы

29.04.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Инженерлік-техникалық қамтамасыз ету бөлімінің медициналық жабдықтар жөніндегі жетекші маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

-          оқу-зерттеу қызметі үшін бөлімнің бас маманымен бірлесіп, Университеттің белгілі бір үй-жайларында жабдықтарды жеткізу және орнату үшін нақты талаптардың болуымен медициналық жабдықтарды сатып алуға техникалық сипаттамаларды жасауға қатысу;

-          Университет бөлімшелерін медициналық жабдықтармен қамтамасыз етуді ұйымдастыру;

-          Университеттің зертханаларында медициналық жабдықтарының тізілімін жүргізу;

-          Университеттің құрылымдық бөлімшелерінен медициналық жабдықтарды сатып алуға өтінімдер қабылдау;

-          Университет бөлімшелерінің өтінімдерінде жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдарға қажеттілікті анықтаудың дұрыстығын тексеру, сондай-ақ жобалау құжаттамасының сәйкестігіне талдау жүргізу;

-          қажетті есептермен және негіздемелермен жиынтық өтінімдер жасау;

-          жабдықты жеткізуді аяқтаудың бекітілген мерзімдері негізінде жабдықты жеткізу кестесін әзірлеу;

-          медициналық жабдықпен қамтамасыз ету жоспарларының орындалуын, жабдықтаушылардың жеткізудің белгіленген кестелерін, жабдықтардың сапасы мен жинақтылығын сақтауын, қажетті техникалық құжаттаманың болуын бақылауды жүзеге асыру;

-          медициналық жабдыққа ақау актілерін жасау, құқықтық қамтамасыз ету және мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру бөлімінің заңгеріне жеткізушілер шарттық міндеттемелерін бұзған жағдайда шағымдар бойынша одан әрі ресми хат алмасу үшін актілерді беру;

-          жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдарды сандық және сапалық қабылдаудың, оларды қоймаға қоюдың, консервациялаудың дұрыстығын, Университет бөлімшелеріне уақытылы беруді бақылау;

-          медициналық жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдардың нормативтен тыс қорларын, орнатылмаған және пайдаланылмайтын жабдықтарды анықтау бойынша жұмыс жүргізу, оны іске асыру бойынша ұсыныстар дайындау;

-          Университеттің медициналық жабдықтарымен қамтамасыз ету жоспарының орындалуы туралы есептілікті жасау үшін қажетті деректерді дайындау;

-          Университеттің құрылымдық бөлімшелерінен өтінімдердің түсуі арқылы медициналық жабдықты есептен шығару немесе жөндеу қажеттілігін анықтау;

-          Университеттің қолданыстағы және келіп түсетін жабдықтарына техникалық – регламенттеуші құжаттаманың болуына талдау жүргізу;

-          медициналық жабдықтары мен өлшеу құралдары бар зертханалар мен кафедраларға жартыжылдық аудит жүргізу;

-          жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдарға өтінімдердің қажеттілігін негіздеу тәртібін жүргізу, жеткізушілермен шарттардың дұрыс жасалуын үйлестіруді жүргізу;

-          Университеттің оқу және зерттеу зертханаларында медициналық жабдықтарға тексеру жұмыстарын жүргізу жоспарын құру;

-          өзінің тікелей басшысының жекелеген қызметтік тапсырмаларын орындау;

-          іскерлік қарым-қатынастарды орнату және қажетті заманауи медициналық жабдықтарды сатып алу мүмкіндігі үшін кәсіпорындармен, ұйымдармен, мекемелермен іскерлік ынтымақтастықтың әртүрлі нысандарын дамыту бойынша шаралар қабылдау;

-          заңнамада және істер номенклатурасында көзделген құжаттаманы жүргізу;

-          Басқарма қызметіне байланысты құжаттардың жобаларын әзірлеуге қатысу;

-          істерді (құжаттамаларды) архивке тапсыру бойынша шаралар қолдану;

-          жеке еңбек шартында және жұмыс берушінің актілерінде негізделген Еңбек міндеттерін адал орындау;

-          еңбек тәртібін және этикет нормаларын сақтау;

-          қауіпсіздік техникасы, еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі, өндірістік санитария ережелерін сақтау бойынша қажетті шараларды қабылдау;

-          корпоративтік мәдениет және этика кодексінің нормаларын сақтау;

-          Университеттің Жарғысы мен Ішкі еңбек тәртібі ережелерін сақтау;

-          жұмыс процесінде жұмыс берушіге мүліктік зиян келтіруге жол бермеу;

-          адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен жұмыскерлер мүлкінің сақталуына қатер төндіретін ахуал туындағаны туралы хабарлауға;

-          еңбекке жарамсыздығы анықталған жағдайда, денсаулық жағдайының ауырлығына байланысты жағдайларды қоспағанда, бұл туралы жұмыс берушіге оның еңбекке жарамсыздығы анықталған кезден бастап бір тәуліктен кешіктірмей хабарлауға міндетті;

-          бөлім бастығының, қаржылық қызмет және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының орынбасарының және қаржылық қызмет және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының жекелеген тапсырмаларын уақтылы орындау;

-          өзіне сеніп тапсырылған қызметтік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын еңбек шартына сәйкес мәліметтерді жария етпеу;

-          медициналық мақсаттағы тауарларға нарықтық бағаларды зерттеу және мониторинг жүргізу және сатып алу бағасын асырып жіберуге жол бермеуді қамтамасыз ету;

-          Еңбек міндеттерін орындауға байланысты белгілі болған қызметтік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді жария етпеу;

-          жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария бойынша талаптарды сақтау;

-          жұмыс берушінің мүлкіне ұқыпты қарауға міндетті;

-          өз қызметін Университеттің миссиясы, саясаты мен стратегиясына қайшы келмейтін Қазақстан заңнамасына сәйкес орындау;

-          тәуекелдерді басқару бойынша Университеттің тиісті корпоративтік құжаттарында белгіленген тәуекелдерді болдырмауды қамтамасыз ету.

Білімі

Жоғары техникалық білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

еңбек өтілі 2 жылдан кем емес болуы

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Сұхбаттасу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі: сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы, бейіндік бағдарламалық жасақтамалар

Түйіндемені келесі электрондық поштаға жіберу керек: rezume@amu.kz .

Барлық сұрақтар бойынша кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне хабарласуға болады (каб. 212), телефоны: 57-78-91.



Аккредиттеу және рейтинг орталығының бас маманы

14.04.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

аккредиттеу және рейтинг орталығының бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- аккредиттеу және рейтинг құжаттамалары мәселелері бойынша құрылымдық бөлімшелерге консультациялық және ұсынымдық көмек көрсету;

- университеттің өзін-өзі бағалауын өткізуге және аккредиттеуге дайындыққа қатысу;

- институционалдық және білім беру бағдарламаларын мамандандырылған аккредиттеу шеңберінде аккредиттеуден кейінгі мониторинг бойынша есептерді дайындау бойынша кафедралардың жұмысын үйлестіру;

- университетті ілгерілету және рейтингтерге қатысу жоспарын әзірлеу;

- халықаралық рейтингтердің критерийлерін зерттеу және олардың университеттің ішкі рейтингіне сәйкестігі бойынша жолдарын іздеу;

- ұлттық және шетелдік рейтингтік ұйымдарға және аккредиттеу агенттіктеріне, олардың сұраулары бойынша ұсыну үшін университет қызметі туралы мәліметтерді жинау және талдауды ұйымдастыру;

- университеттің ішкі нормативтік-реттеуші құжаттарын әзірлеу, әзірлеуге және басқаруға қатысу.

Білім

Жоғары білім.

Қосымша артықшылық – магистр академиялық дәрежесі.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Университеттегі еңбек өтілі 2 жылдан кем емес.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен.

Тілдерді білуі

Қосымша артықшылық – мемлекеттік тілді білу.

Компьютерлік дағдылар

Компьютер, Outlook поштаның сенімді пайдаланушысы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме / портфолио;

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелерін.

Аккредиттеу және рейтинг орталығының маманы

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

аккредиттеу және рейтинг орталығының маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- еңбек шартына, сондай-ақ ҚР заңнамасына сәйкес Еңбек міндеттерін орындау;

- еңбек тәртібін және этикет нормаларын сақтау;

- Академиялық адалдық қағидаларын сақтау;

- материалдық-техникалық базаны нығайту және дамыту жөнінде шаралар қабылдау;

- кәсіби дағдылар деңгейін үнемі арттыру;

- ҚР заңнамасына сәйкес және университеттің миссиясы, саясаты мен стратегиясына қайшы келмейтін өз қызметін орындау;

- өз лауазымдық міндеттерін уақтылы және сапалы орындау;

- аккредиттеу және рейтингтер бойынша құжаттама мәселелері бойынша құрылымдық бөлімшелерге консультациялық және ұсынымдық көмек көрсету;

- университеттің ішкі нормативтік-регламенттеуші құжаттарын әзірлеуге қатысу;

- университеттің өзін-өзі бағалауын өткізуге және аккредиттеуге дайындыққа қатысу;

- университеттің сапа менеджменті жүйесін жетілдіру, нәтижеге бағытталған басқарудың үдерістік тәсілін жақсарту;

- университеттің барлық үдерістерін өлшеу және мониторинг жүйесін құру, қолдау және дамытуды қамтамасыз ету;

- тұтынушының ұйымның тұтынушы талаптарын орындау сәйкестігін қабылдауына қатысты ақпаратқа мониторинг жүргізу;

-білім алушылар, ата-аналар, университет қызметкерлері, серіктестер, тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді жеткізушілер, оқу орындары және т. б. арасында университеттің ішкі және сыртқы мүдделі тараптарының еңбек жағдайларына, оқыту сапасына, оқу процесіне және университет қызметінің басқа да аспектілеріне қанағаттану мәселелері бойынша әлеуметтік зерттеулер (сауалнама) әзірлеу және жүргізу;

- әлеуметтік зерттеулер қорытындылары бойынша қанағаттанушылыққа салыстырмалы талдау жүргізу; бенчмаркинг жүргізу;

- автоматтандырылған ақпараттық жүйеде "сауалнама" автоматтандырылған модулін басқару және модельдеу, респонденттерге сауалнама толтыру, тағайындау, сауалнама нәтижелерін түсіру;

- университеттегі тұтынушылардың шағымдары, шағымдары мен ұсыныстарына мониторинг жүргізу;

- университет қызметін үнемі жақсартумен байланысты процестерді әзірлеуге қатысу;

- Университетте білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға және процестерді басқаруға бағытталған шараларды әзірлеу және жүзеге асыру бойынша ұсыныстар енгізу.

Білім

Әлеуметтану саласындағы жоғары білім.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Еңбек өтілі 1 жылдан кем емес.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Қосымша артықшылық – мемлекеттік тілді білу.

Компьютерлік дағдылар

Компьютер, Outlook поштаның сенімді пайдаланушысы

Инженерлік-техникалық қамтамасыз ету бөлімінің жөндеу-құрылыс қызметкері

15.02.2022


Негізгі лауазымдық міндеттері

-      қауіпсіздік техникасы, өртке қарсы қорғау және еңбекті қорғау мәселелері бойынша білімдерін тексеруден өту;

-      кіріспе нұсқамадан, қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі және еңбекті қорғаудың басқа да мәселелері бойынша нұсқамадан өту;

-      жұмыстарды орындау кезінде еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі бойынша Қағидалармен, нұсқаулықтармен белгіленген талаптарды сақтау;

-      Университет нысандарында құрылыс-монтаждау жұмыстарын, сондай-ақ істен шыққан орындықтарды, шкафтарды, есіктер мен басқа да жиһаздарды жөндеу жұмыстарын жүргізу;

-      қауіпсіздік техникасы бойынша талаптарды сақтау және қажетті шараларды қабылдау, еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі, өндірістік санитария ережелерін сақтау;

-      жұмыс барысында Университетке мүліктік зиян келтіруге жол бермеу;

-      адамдардың өмірі мен денсаулығына, Университет пен қызметкерлер мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін жағдай туралы хабарлау;

-      еңбекке жарамсыздығы анықталған жағдайда, денсаулық жағдайының ауырлығына байланысты жағдайларды қоспағанда, бұл туралы жұмыс берушіге оның еңбекке жарамсыздығы анықталған кезден бастап бір тәуліктен кешіктірмей хабарлауға;

-      бөлім бастығының өкімі бойынша ҚР заңнамасына қайшы келмейтін өзге де қызметті жүзеге асыру;

-      бөлім бастығының, қаржылық қызмет және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының орынбасарының, қаржылық қызмет және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының жекелеген тапсырмаларын уақтылы орындау;

-      Еңбек міндеттерін орындауға байланысты белгілі болған қызметтік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді жария етпеуге;

-      жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария бойынша талаптарды сақтау;

-      жұмыс берушінің мүлкіне ұқыпты қарауға;

Білімі

орта және арнаулы орта білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Мамандығы бойынша еңбек өтілі 2 жылдан кем емес болуы

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Сұхбаттасу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі: сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

© 2022, Астана медицина университеті
Нұр-Сұлтан қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 (7172) 53-95-12