Лауазымның атауы |
Стратегиялық даму және жобалық басқару орталығының жетекші маманы |
Негізгі лауазымдық міндеттері
|
1) университеттің ішкі және сыртқы жобаларын енгізуге және сүйемелдеуге қатысу; 2) бекітілген жобалардың күнтізбелік жоспарының мониторингін жүзеге асыру және жобалардың кезеңдері бойынша есеп дайындау; 3) Жобалық басқару мәселелері жөніндегі кеңес бұйрықтарының, хаттамаларының, шешімдерінің жобаларын дайындау; 4) жобалық басқару мәселелері бойынша кеңестер, семинарлар және өзге де іс-шаралар өткізуге қатысу және т. б. |
Білім |
Жоғары |
Қажетті кәсіби тәжірибе |
Денсаулық сақтау саласында кемінде 3 жыл жұмыс өтілі |
Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер |
Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, зейін |
Жұмыс шарттары |
Ресми жұмысқа орналасу; Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу; Жұмыс кестесі түскі үзіліспен сағат 8.30-17.30. |
Тілдерді меңгеру |
Мемлекеттік және орыс тілін білу |
Бос жұмыс орындары
Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:
Лауазымның атауы |
«Астана медицина университеті» КеАҚ Ректор аппаратының басшысы |
Негізгі лауазымдық міндеттері |
- университет ректорының аппаратына жалпы басшылықты жүзеге асыру және жетекшілік ететін құрылымдық бөлімшелерге жүктелген міндеттер мен функциялардың орындалуын бақылау; - университеттің жоғары білікті қызметкерлерін іріктеуді ұйымдастыру үдерісіне басшылықты жүзеге асыру; - университетте құжаттау және құжаттаманы басқару мәселелері бойынша тиімді және сапалы жұмысты ұйымдастыру процесіне басшылықты жүзеге асыру; - ректор аппаратының жұмысын қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастыруға басшылық ету, сондай-ақ оның уақтылы және сапалы орындалуын бақылау; - Басқарма Төрағасы-ректордың актілерін дайындау бойынша процеске басшылықты жүзеге асыру; – Басқарма Төрағасы-университет Ректорының хаттамалық шешімдерін, бұйрықтары мен тапсырмаларын және басқа да құжаттарын уақытылы және сапалы іске асыру мәселелері бойынша университеттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру ; ; - Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарының, жалғыз акционердің, Директорлар кеңесінің және университет Басқармасының актілерін орындау бойынша жоспарлары мен іс-шараларын уақытылы және сапалы іске асыру мәселелері бойынша университеттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру; - Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарымен және мекемелерімен, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдармен ынтымақтастық мәселелері бойынша Университеттің қызметін үйлестіру;; - университеттің құрылымдық бөлімшелерінің өзара іс-қимылының тиімді жүйесін құру және енгізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру; - университет персоналын басқарудың тиімді жүйесін құру және енгізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру; - университет қызметкерлерінің кәсіби біліктілігі мен қызметінің сапасын арттыру үшін қажетті оңтайлы жағдай жасау бойынша жұмысты ұйымдастыру; - университет құрылымын оңтайландыру және жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру; - университеттің жоғары кәсіби кадрлық резервін қалыптастыру бойынша жұмысты ұйымдастыру; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды жүзеге асыру бойынша университет қызметін жүзеге асыруға қатысу; - аппарат басшысының құзыретіне жататын университеттің актілерінің, ішкі нормативтік құжаттарының, шарттарының және басқа да құжаттарының жобаларына қол қою және бұрыштама қою; - Басқарма Төрағасы-ректордың қарауына оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша құжаттардың жобаларын енгізуге. |
Білімі |
- жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (экономикалық, менеджмент, заңгерлік) мамандығы бойынша; - атқаратын лауазымы шеңберінде тілді толыққанды қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ететін мемлекеттік тілді және орыс тілін кәсіби деңгейде білу. |
Талап етілетін кәсіби тәжірибе |
- кәсіби саладағы практикалық жұмыс өтілі кемінде 10 жыл; - қызмет бейініне сәйкес басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі. |
Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер |
Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық. |
Жұмыс шарттары |
Ресми жұмысқа орналастыру; Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен; |
Тілдерді білуі |
Мемлекеттік тілді білу
|
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:
1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);
4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.
Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 215), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.
Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
Лауазымның атауы |
Жастар ісі және спорт орталығының басшысы |
Негізгі лауазымдық міндеттері |
- Орталық қызметін жоспарлау және үйлестіру; -Денсаулық сақтау саласындағы тәрбие және әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру бойынша кафедралардың профессорлық-оқытушылық құрамының және факультет қызметкерлерінің тәрбие және әлеуметтік қызметін үйлестіру ; ; - тәрбие және әлеуметтік жұмысқа байланысты мәселелерді талқылау кезінде университетте өткізілетін отырыстарға қатысу; - ҚР және ТМД басқа да жоғары оқу орындарының ұқсас құрылымдарымен байланысты дамытуды үйлестіру;; - студенттердің бойында университеттің корпоративтік дәстүрлерін және денсаулық сақтау жүйесін сақтауға және дамытуға бағытталған ынталандырулар мен ынталандырулар жүйесін қалыптастыру; - университет қабырғасында қалалық, республикалық және халықаралық деңгейдегі профилактикалық, мәдени-тәрбиелік және әлеуметтік сипаттағы іс-шараларды, оқу-әдістемелік және ғылыми-практикалық конференциялар мен семинарларды дайындау және өткізу бойынша басшылықты жүзеге асыру; - Денсаулық сақтау, медицина ғылымы, білім, технология және спорт саласындағы мемлекеттік органдармен және қоғамдық ұйымдармен бірлескен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру; - спорттық медицина бойынша білім беру қызметтерінің әлеуетті клиенттерімен өзара әрекеттесу (мемлекеттік және жеке спорт ұйымдары); - Нұр-сұлтан қаласы әкімдігінің Қоғамдық даму істері басқармасымен өзара іс-қимыл жасау; - орталықты қаржылық қамтамасыз етуді жоспарлау және ықпал ету, мәдени-бұқаралық жұмысқа, спорттық іс-шараларға, оқудан тыс қызметке белсенді қатысқаны үшін студенттерді көтермелеуге қаражат бөлу; - өз өкілеттігі шеңберінде Орталыққа жүктелген міндеттер мен функцияларды шешу үшін университеттің басқа құрылымдық бөлімшелерінен қажетті ақпарат ұсынуды талап ету; - академиялық топтардың кураторларымен Денсаулық сақтау жүйесінің стандарттарына сәйкес Тәрбие және әлеуметтік үдерісті ұйымдастыру және жетілдіру мәселелері бойынша университеттің Кураторлар кеңесінің отырысын өткізу; - университеттің студенттік өзін-өзі басқару жұмысын үйлестіру; - ректордың бұйрықтарын, проректорлардың, декандардың өкімдерін және университеттегі тәрбие және әлеуметтік жұмысқа қатысты басқа да құжаттарды кафедра меңгерушілері мен кураторлардың назарына уақтылы жеткізу және олардың орындалуын Университет қызметкерлерінің бақылауы; -бірінші курс студенттерінің әлеуметтік-психологиялық бейімделуі бойынша шараларды жүзеге асыру; -студенттермен сабақтан тыс (спорттық, мәдени-бұқаралық, ғылыми-практикалық, әлеуметтік) жұмыстарды үйлестіру; - жалпы Университеттегі тәрбие және әлеуметтік жұмыс жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу; - студенттерді университеттік іс-шараларға, сондай-ақ жастармен жұмыс жөніндегі қалалық (облыстық) құрылымдар өткізетін іс-шараларға тарту бойынша жұмыс жүргізу; -Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік бағдарламаға сәйкес студенттер арасында құқық бұзушылықтардың, нашақорлық пен АИТВ инфекциясының таралуының алдын алу жөніндегі қызметті жүзеге асыру; - белгіленген есептілікті уақтылы жасауды қамтамасыз ету; - студенттік ортада адамгершілік нормаларын бұзудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізу; - Шарттың талаптарында көзделген негіздер бойынша университет жатақханасындағы тұрғын үй-жайларды жалдау шарттарының уақтылы жасалуын / бұзылуын қадағалау; - тұрғын үй-жайлардың мақсатты пайдаланылуын бақылауды жүзеге асыру. |
Білім |
Жоғары медициналық немесе педагогикалық білім |
Талап етілетін кәсіби тәжірибе |
Еңбек өтілі 5 жылдан кем емес |
Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер |
Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық. |
Жұмыс шарттары |
Ресми жұмысқа орналастыру Еңбекке уақтылы ақы төлеу Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен |
Тілдерді білуі |
Мемлекеттік, ағылшын, орыс тілдерін білу |
Компьютерлік дағдылар |
Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы. |
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:
1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3 жыл);
5) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.
Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (215-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz.
Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
Лауазымның атауы |
"Астана медицина университеті" КЕАҚ HR басқармасының басшысы |
Негізгі лауазымдық міндеттері |
- HR басқаруды үйлестіру және басқару; - HR басқармасына жүктелген міндеттер мен функцияларды уақтылы және сапалы орындау бойынша іс-шараларды ұйымдастыру; - HR басқармасының құзыреті шеңберінде университеттің ішкі құжаттарын талдауды, әзірлеуді, өзектендіруді және келісуді қамтамасыз ету; - еңбек нарығын зерделеу негізінде болжамдарды әзірлеуді ұйымдастыру, кадрларға ағымдағы және перспективалық қажеттілікті және оны қанағаттандыру көздерін айқындау, оқу орындарымен және жұмыспен қамту қызметтерімен тікелей байланыстар, ұқсас бейіндегі ұйымдармен байланыстар орнату, ұйым ішінде жұмыскерлерді бос жұмыс орындары туралы хабардар ету, бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалану - қызметкерлерді жалдау туралы хабарландыруларды орналастыруға арналған ақпарат; Университеттің кадрлық саясаты мен кадрлық стратегиясын, қызметкерлердің іскерлік және жеке қасиеттерін бағалау жүйесін әзірлеуге, олардың лауазымдық өсуін ынталандыруға және бекітілгеннен кейін оларды енгізу мен іске асыруды ұйымдастыруға қатысу; - кадрларды іріктеу, іріктеу және олардың біліктілігін, жеке және іскерлік қасиеттерін бағалау негізінде орналастыру жұмыстарын ұйымдастыру; бейімделу, команда құру (тимбилдинг), жеке өсу бағдарламаларын жүргізуді ұйымдастыру; - университеттегі HR-менеджмент пен кадр жұмысына жүйелі талдау жүргізу, оны жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу; - құрылымдық бөлімшелер ережелерінің түпнұсқаларын және Университет қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын келісу, есепке алу және сақтау; - өз құзыреті мен өкілеттігі шеңберінде университеттің миссиясы, пайымы мен стратегиялық мақсаттарын орындауға қатысу; - HR басқарудың KPI орындалуын бақылау және ұйымдастыру. |
Білім беру |
Гуманитарлық/педагогикалық/экономикалық/ заң/менеджмент/саяси немесе әлеуметтік ғылымдар саласындағы жоғары білім |
Талап етілетін кәсіби тәжірибе |
Мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда 2 жылдан кем емес, HR саласында қосымша дайындық |
Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер |
Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық. |
Жұмыс шарттары |
Ресми жұмысқа орналастыру; Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу; Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен |
Тілдерді білуі |
Мемлекеттік және орыс тілдерін, мүмкіндігінше ағылшын тілін білу. |
Компьютерлік дағдылар |
Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы. |
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:
1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);
4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.
Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (215-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz.
Лауазымның атауы |
Жетекші маман Халықаралық ынтымақтастық орталығы |
Негізгі лауазымдық міндеттері |
- ҚР ІІМ Көші-қон қызметі басқармасына Иордания, АҚШ, Пәкістан, Палестина білім алушыларына визалық қолдауды (бірнеше, бір реттік) қамтамасыз ету; -шетелдік студенттердің келуі туралы хабарлау, Иордания, АҚШ, Пәкістан, Палестинаның шетелдік білім алушыларын тіркеуді жүзеге асыру, шетелдік студенттердің Қазақстан Республикасынан келуіне және шығуына шақыруларды ресімдеу, сондай-ақ университеттен бұрын берілген визаларды ұзарту мақсатында Нұр-сұлтан қаласы полиция департаментінің көші-қон қызметі басқармасында университеттің мүдделерін білдіру; - ҚР ІІМ Көші-қон қызметі басқармасына Иордания, АҚШ, Пәкістан, Палестина шетелдік азаматтарының ҚР-ға келуі туралы хабарламаларды ресімдеу / сайтта www.vnp.kz - шетелдік білім алушыларға ҚР аумағында болу ережелері, визаға құжаттарды беру ережелері, болу ережелері мен мерзімдерін бұзудың салдары туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізу (2 айда 1 рет); -көші-қон қызметі басқармасына, көші-қон қызметі комитетіне, Сарыарқа ауданының ішкі істер басқармасына, шет елдердің елшіліктеріне, ҚР ХӘҰ Болон процесінің орталығына ресми хаттар дайындау бойынша жұмысты жүзеге асыру; - шетелдік білім алушылардың аты-жөнін, туған күнін, төлқұжат деректерін, төлқұжаттың қолданылу мерзімін, виза мерзімін, хабарлама және тіркеу күнін көрсете отырып, электрондық деректер базасын жасау және жаңарту; - Иордания, АҚШ, Пәкістан, Палестина шетелдік білім алушыларды тіркеу мерзімдері мен визаларын қадағалау, сондай-ақ Platonus ААЖ арқылы білім алушыларды виза/тіркеу мерзімі туралы хабардар ету; - Иордания, АҚШ, Пәкістан, Палестинаның шетелдік білім алушыларының паспорттық-визалық ақпаратын жинақтауды және ұсынуды қамтамасыз ету; - басшының сұрауы бойынша университет басшылығының халықаралық және шетелдік ұйымдардың, елшіліктердің, делегациялардың өкілдерімен кездесулерін ұйымдастыруға қатысу; - көші-қон қызметі басқармасына, көші-қон қызметі комитетіне, Сарыарқа ауданының ішкі істер басқармасына, шет елдердің елшіліктеріне, ҚР ҰҚМ Болон процесінің орталығына және басқа да ұйымдарға ресми хаттар дайындау бойынша жұмысты жүзеге асыру; - шетелдік азаматтарға визалық сауалнамаларды, өтініштерді және басқа да қажетті құжаттарды толтыруға кеңес беру және жәрдемдесу; - шетелдік әріптестермен ынтымақтастық туралы Меморандумдарды аударуға және келісуге қатысу. |
Білім беру |
гуманитарлық және қоғамдық ғылымдар саласындағы жоғары (және жоғары оқу орнынан кейінгі) білім |
Талап етілетін кәсіби тәжірибе |
жұмыс өтілі 2 жылдан кем емес |
Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер |
Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық. |
Жұмыс шарттары |
Ресми жұмысқа орналастыру; Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу; Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен |
Тілдерді білуі |
Мемлекеттік тілді білу, сондай-ақ ағылшын тілін еркін меңгерген. |
Компьютерлік дағдылар |
Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы. |