Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


20.11.2023
Құқықтық қамтамасыз ету басшысы

Лауазымның атауы

Құқықтық қамтамасыз ету басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- университет қызметінде заңдылықтың сақталуын қамтамасыз ету және оның құқықтық мүдделерін қорғау;

- ұйымда дайындалатын бұйрықтардың, нұсқаулықтардың, ережелердің, стандарттардың және басқа да құқықтық сипаттағы актілердің жобаларына құқықтық сараптаманы жүзеге асыру оларға бұрыштама қояды, сондай-ақ қажетті жағдайларда осы құжаттарды дайындауға қатысады;

- қолданыстағы заңнаманы бұза отырып шығарылған университет актілерін өзгерту немесе жою жөнінде шаралар қабылдау.

- университет қызметінде туындайтын құқықтық мәселелер бойынша қорытындылар дайындауды ұйымдастыру;

- университеттің қарауына түсетін актілер жобаларына қорытындылар дайындауды ұйымдастыру;

- университеттің құқықтық қызметіне әдістемелік басшылықты қамтамасыз ету, қолданыстағы заңнаманы түсіндіру және оны қолдану тәртібі;

- университеттің құрылымдық бөлімшелеріне талап-арыз жұмыстарында, сот және төрелік органдарға қажетті материалдарды дайындауда және беруде құқықтық көмек көрсету;

- құқықтық мәселелерді қарау кезінде сотта, сондай-ақ мемлекеттік және қоғамдық ұйымдарда ұйымның мүдделерін білдіру сот және төрелік істерді жүргізуді жүзеге асырады;

-ұжымдық шарттарды, салалық келісімдерді дайындауға және жасасуға, еңбек тәртібін нығайту, ұйымдағы әлеуметтік-еңбек қатынастарын реттеу жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысу;

-шағымдарды, Сот істерін қарау нәтижелерін, сондай-ақ шаруашылық шарттарды жасасу және орындау практикасын талдау және қорыту жөніндегі жұмысты басқарады, өнімді жеткізу бойынша шарттық тәртіптің сақталуын бақылауды жақсарту, анықталған кемшіліктерді жою және университеттің өндірістік және шаруашылық-қаржылық қызметін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлейді;

- тергеу және сот органдарына беру үшін жымқыру, жымқыру, өзге де құқық бұзушылықтар туралы материалдарды дайындауға қатысу, университетке келтірілген залалды өтеу бойынша сот органдарына жолдама бойынша қажетті материалдарды қабылдайды;

- шарттық, қаржылық және еңбек тәртібін нығайту, университет мүлкінің сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысу;

- университет қызметкерлерін тәртіптік және материалдық жауапкершілікке тарту туралы ұсыныстар бойынша қорытындылар дайындау;

- мәжбүрлеп өндіріп алуды талап ететін борыштарды анықтау мақсатында дебиторлық берешектің жай-күйі туралы материалдарды қарауға қатысу;

- университетте өнімдерді сертификаттау, тауарлар мен өнімдерді саны мен сапасы бойынша қабылдау тәртібінің сақталуын бақылауды жүзеге асыру;

- ұйым қызметкерлерін қолданыстағы заңнама туралы ақпараттандыруды қамтамасыз ету, олардың құзыреті шегінде түсіндіру, сондай-ақ лауазымды тұлғалардың өз қызметіне қатысты нормативтік құқықтық актілерді зерделеуі бойынша жұмысты ұйымдастыру;

- заң көмегін көрсетуді ұйымдастыру, университет қызметкерлеріне құқықтық мәселелер бойынша кеңес беру;

университеттің комиссиялары мен жұмыс топтарының жұмысына қатысу.

Білімі

Жоғары заңды

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 10 жыл, оның ішінде басшы лауазымдарда кемінде 8 жыл.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

 

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 623, Абай д., 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.



17.11.2023
АҚ және ТЖ, еңбекті қорғау басқармасының басшысы


Лауазымның атауы

Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қызметінің басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- клиенттерге қосымша күзет қызметтерін көрсететін заңды және жеке тұлғалардың мүлкін, құндылықтарын және қауіпсіздігін қорғау қызметіне басшылықты жүзеге асырады;

- қазіргі заманғы күзет жабдықтары мен жүйелерін (дабыл түймесі) орнатуды және оған кешенді қызмет көрсетуді, оның ішінде мобильді топтардың дабылды жауап беруін ұйымдастырады;

-күзет-өрт дабылы құралдарын, бейнебақылау, периметрді қорғау жүйелерін, аудио-бейне есік қоңырауларын жобалауды, монтаждауды және пайдалануға қызмет көрсетуді жүзеге асырады;

- қызметтерді тиімді заманауи байланыс құралдарымен, белсенді және пассивті қорғаныспен (оның ішінде заңнамаға сәйкес атыс құралдарымен), арнайы көлікпен жарақтандыруды қамтамасыз етеді;

- күзет қызметтеріне тапсырыс берушілермен шарттар жасасады және шарттардың сапалы және уақтылы орындалуын қамтамасыз етеді;

- Басқарманың қызметін заңнамаға және халықаралық заңнамаға сәйкес қамтамасыз етеді.

- азаматтық қорғаныс, төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларды өткізуді жоспарлайды және ұйымдастырады;

- қорғаныс құрылыстарының қажетті қорын, жеке қорғаныс құралдарының қорларын және азаматтық қорғаныс мақсаттары үшін қажетті басқа да мүлікті жинақтайды және дайындықта ұстайды;

- ҚР Азаматтық қорғаныс және табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар жөніндегі заңнамаларының белгіленген талаптарының орындалуын бақылауды жүзеге асырады;

- ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес санаттар бойынша университет қызметкерлерін азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар бойынша оқытуды ұйымдастырады және жүргізеді;

- өз құзыреті шегінде азаматтық қорғаныс, төтенше жағдайлардың алдын алу және жою саласындағы міндеттерді шешу кезінде әскери басқару органдарымен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

- бейбіт және соғыс уақытына арналған Азаматтық қорғаныс жоспарын, азаматтық қорғаныс жөніндегі негізгі іс-шаралардың Күнтізбелік жоспарын әзірлейді;

- терроризмге қарсы қауіпсіздік паспортын әзірлейді.

Білім беру

Жоғары білім және МО бойынша арнайы курстарды бітірген

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Еңбек өтілі 5 жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі. 

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (623  -каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


16.11.2023
Тәуекел менеджері

Лауазымның атауы

Тәуекел менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері

- сыни тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау процесін ұйымдастыру және үйлестіру, сондай-ақ тәуекел тізілімі мен тәуекел картасының иелерімен келісу, түйінді тәуекел индикаторлары, университеттің түйінді тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспары, сондай-ақ түйінді тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асыру мониторингі;

- университетте тәуекелдерді басқару процесін енгізу және жетілдіру;

- университеттің басқармасы мен директорлар кеңесін тәуекелдерді басқару үдерістеріндегі елеулі ауытқулар туралы хабардар ету;

- іске асырылған тәуекелдердің дерекқорын жүргізу, тәуекелдерге елеулі әсер етуі мүмкін сыртқы факторларды қадағалау;

- тәуекелдер тізілімін және тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын және университеттің тәуекелдер картасын дайындау және қалыптастыру;

- тәуекелдерді талдау және бағалау үшін пайдаланылатын тәуекелдер түрлері бойынша деректер базасын ұйымдастыру;

- университеттің басқармасы мен Директорлар кеңесіне тәуекелдер бойынша (оның ішінде шоғырландырылған негізде) ақпарат (есептілік) дайындау және ұсыну;

- әдіснамалық базаны, саясатты, тәуекелдерді басқару жөніндегі қағидаларды, тәуекелдерді мониторингілеу жөніндегі рәсімдерді әзірлеу, енгізу және жаңарту (қажет болған жағдайда) ;

-тәуекелдерді басқарудың басқа бизнес-процестерге интеграциялануын қамтамасыз ету және университетте тәуекел-менеджмент мәдениетін дамыту;

-Университеттің бизнес-процестерінің, тәуекелдері мен бақылауларының матрицасын әзірлеу және қалыптастыру;

- университеттің негізгі тәуекел индикаторларының панелін әзірлеу;

- университеттің Директорлар кеңесінің қарауына шығарылатын тәуекелдер бойынша тұрақты есептерді әзірлеу, қарау және келісу;

- университет қызметкерлеріне тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша әдіснамалық және консультациялық қолдау көрсету;

- тәуекелдерді басқару саласындағы университеттің нормативтік және жұмыс құжаттамасын талдау және тексеру;

- университеттің уақытша бос ақшалай қаражатын екінші деңгейдегі банктерге орналастыру бойынша қорытынды жасау тәуекелін дайындау;

- аудит жүргізу, ақпарат алмасу, аудиторлық тексерулердің нәтижелерін талқылау кезінде материалдарды ұсыну бөлігінде университеттің ішкі аудит қызметімен өзара іс-қимыл жасау.

Білім

Жоғары білім (тәуекел-менеджмент және аудиторлық қызмет саласындағы техникалық, экономикалық, заңгерлік, қосымша кәсіптік білім)

Қажетті кәсіби тәжірибе

Осы саладағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, зейін.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналасу.

Жұмыс кестесі түскі үзіліспен сағат 8.30-17.30.

Тілдерді меңгеру

Мемлекеттік және ағылшын тілдерін білу.

Компьютерлік дағдылар

Компьютердің, Outlook поштасының сенімді пайдаланушысы.



Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3 жыл) презентация;

4) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір данадан көшірмелері.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі. 

Конкурстың өткізілетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде университеттің кадр мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне тапсыру қажет (Абай көшесі, 47, каб. 622), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


08.11.2023
Басқарманың инженер-бағалаушысы (сметчик)

Лауазымның атауы

Басқарманың инженер-бағалаушысы (сметчик)

Негізгі лауазымдық міндеттері

 

1.құрылыс жұмыстарына, жабдықтарды, ғимараттар мен құрылыстарды жөндеуге, жұмыс істеп тұрған объектілерді реконструкциялауға, өндіріс тиімділігін арттыру жөніндегі жұмыстарға сметалық және қаржылық құжаттаманы жасауға;

2. жөндеуге және реконструкциялауға жататын объектілердің күрделі жөндеуге бекітілген титулдық парақтарды, ақаулар парақтарын, жөндеу парақтарын және жұмыс сызбаларын қарауға және талдауға;

3. жөндеу құнын талдау негізінде жөндеудің барлық түрлерінің (құрылыс, монтаж, су құбыры және басқа да түрлері) сметалық құнын айқындау үшін бастапқы деректерді дайындауға;

4. бағалар немесе жұмыс көлемдерi өзгерген жағдайда болжамды қаржылық есептерге тиiстi түсiндiрулер мен түзетулер енгiзуге;

5. жобалау ұйымдарының сметалық құжаттаманы жасауының дұрыстығын тексеруге және олар бойынша қорытындылар дайындауға;

6. бекітілген сметалық құжаттамада көзделмеген жөндеу, монтаждау және құрылыс жұмыстарының құнын анықтауға, сондай-ақ материалдар мен жабдықтарды ауыстыруға қатысуға;

7. объектілерді жөндеу және реконструкциялау бойынша титулдық парақтарды дайындауға қатысуға;

8.мердігерлермен сметаларды келісуге және олардың шығындар сметасына енгізілген нормативтерге сәйкестігін бақылауға, орындалған жұмыстардың актілерін жасауға;

9. жөндеу-құрылыс жұмыстарының құнын төмендету жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қатысуға;

10. сметалық құжаттаманың есебiн жүргiзедi, үлгiлiк сметаларды құру мақсатында мерзiмдi қайталанатын жұмыстарға сметалық және қаржылық есептiлiктердi жүйелейдi;

11. жұмыстардың сметалық құнына қажетті анықтамаларды дайындауға.

 

 

Білім беру

Жоғары техникалық білім

 

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Инженер-бағалаушысы (сметчик) қызметінде еңбек өтілімі 2 жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жауапкершілік

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы

08.11.2023
Басқарманың инженер-құрылысшысы

Лауазымның атауы

Басқарманың инженер-құрылысшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

1. жобалау жұмыстарын ұйымдастыруға және бақылауға;

 2. жалпы құрылыс жұмыстарын ұйымдастыруға және бақылауға;

3. жобалық құжаттама бойынша жұмыс көлемін есептеу;

4. құрылыс жұмыстарын өндіру кестесін жасауға, жұмысқа нарядтарды ресімдеуге;

5. жобалық құжаттамаға ескертулерді тексеру және қалыптастыру, шығындар есебі, орындалған жұмыстардың есебі;

6.техникалық шешімдер қабылдау және құрылыс шығындарын барынша азайту;

7. құрылыс объектілерін тапсыру, қабылдау және пайдалануға беру бойынша жұмыстарды жүргізуге;

8. құрылыс алаңында қауіпсіздік ережелерінің сақталуын бақылауды жүзеге асыруға;

9. техникалық есептеулер жүргізуге, есеп айырысу және түсіндірме жазбаларды жасауға;

10. құрылыс-монтаждау жұмыстарының кешігуіне және сапасының нашарлауына әкелетін себептерді зерделеу, олардың алдын алу және жою жөнінде шаралар қабылдау;

11.қосымша жұмыстарға сметалық құжаттаманы дайындауды жүзеге асыруға;

12. қосалқы мердігерлермен даулы мәселелерді қарау үшін материалдарды дайындайды;

13. жөндеу-құрылыс жұмыстарын жүргізу кезінде шығындарды болдырмауды қамтамасыз етуге;

14.Университет ғимараттарының, үй-жайларының жай-күйіне уақтылы талдау жүргізу.

Білім беру

Құрылыс- мамандығы бойынша жоғары техникалық білімі

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Құрылыс- мамандығы  қызметінде еңбек өтілімі 2 жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жауапкершілік

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы


© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика