Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


Резидентура мектебінің деканы

04.10.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Резидентура мектебінің деканы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- мектептің даму стратегиясын әзірлеу және іске асыруды қамтамасыз ету;

- Университеттің даму жоспарына сәйкес мектеп қызметін ұйымдастыру және жоспарлау;

- ҚР медициналық және фармацевтикалық сала мамандарын даярлау бағыттары мен мамандықтары бойынша білім беру қызметтері нарығын және еңбек нарығын зерттеу;

- жұмыс берушілермен және білім беруді басқару органдарымен сыртқы байланыстарды нығайту және дамыту ; ;

-білім беру және ғылыми-зерттеу қызметі бойынша республикалық және шетелдік медициналық ЖОО-мен ынтымақтастықты қамтамасыз ету;

- бейінді Кафедралардың білім алушылары мен ПОҚ-ның академиялық ұтқырлығын ұйымдастыру және іске асыру;

-білім беру бағдарламаларын (бұдан әрі-ББ)әзірлеу, мониторингілеу, бағалау, жаңарту және сапалы іске асырылуын қамтамасыз ету;;

- білім алушыларды дайындау бағыты бойынша ББ іске асыратын кафедралар пәндерінің оқу - әдістемелік кешенін сапалы әзірлеу рәсімін бақылау;

- білім алушыларды дайындау бағыты бойынша білім беру процесін жүзеге асыратын кафедралардың қызметін үйлестіру.

Білімі

- жоғары медициналық/фармацевтикалық білім;

анықтама-ғылыми дәрежесінің/PhD докторы дәрежесінің болуы;

- соңғы 5 жылда білім беру/денсаулық сақтау саласындағы менеджмент бойынша біліктілікті арттыру туралы сертификаттың болуы (көлемі кемінде 36 сағат);

- атқаратын лауазымы шеңберінде тілді толыққанды қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ететін мемлекеттік тілді және орыс тілін кәсіби деңгейде меңгеру;

- ағылшын тілін жақсы білу.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

-кемінде 5 жыл ғылыми-педагогикалық өтілінің болуы;

-жоғары медициналық білім беру саласындағы басшылық лауазымда кемінде үш жыл жұмыс өтілінің болуы.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді (ағылшын) білу

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 212), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

Мектеп деканы (медицина, стоматология)

29.09.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Мектеп деканы (медицина, стоматология)

Негізгі лауазымдық міндеттері

- мектептің даму стратегиясын әзірлеу және іске асыруды қамтамасыз ету;

- Университеттің даму жоспарына сәйкес мектеп қызметін ұйымдастыру және жоспарлау;

- ҚР медициналық және фармацевтикалық сала мамандарын даярлау бағыттары мен мамандықтары бойынша білім беру қызметтері нарығын және еңбек нарығын зерттеу;

- жұмыс берушілермен және білім беруді басқару органдарымен сыртқы байланыстарды нығайту және дамыту ; ;

-білім беру және ғылыми-зерттеу қызметі бойынша республикалық және шетелдік медициналық ЖОО-мен ынтымақтастықты қамтамасыз ету;

- бейінді Кафедралардың білім алушылары мен ПОҚ-ның академиялық ұтқырлығын ұйымдастыру және іске асыру;

-білім беру бағдарламаларын (бұдан әрі-ББ)әзірлеу, мониторингілеу, бағалау, жаңарту және сапалы іске асырылуын қамтамасыз ету;;

- білім алушыларды дайындау бағыты бойынша ББ іске асыратын кафедралар пәндерінің оқу - әдістемелік кешенін сапалы әзірлеу рәсімін бақылау;

- білім алушыларды дайындау бағыты бойынша білім беру процесін жүзеге асыратын кафедралардың қызметін үйлестіру.

Білімі

- жоғары медициналық/фармацевтикалық білім;

анықтама-ғылыми дәрежесінің/PhD докторы дәрежесінің болуы;

- соңғы 5 жылда білім беру/денсаулық сақтау саласындағы менеджмент бойынша біліктілікті арттыру туралы сертификаттың болуы (көлемі кемінде 36 сағат);

- атқаратын лауазымы шеңберінде тілді толыққанды қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ететін мемлекеттік тілді және орыс тілін кәсіби деңгейде меңгеру;

- ағылшын тілін жақсы білу.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

-кемінде 5 жыл ғылыми-педагогикалық өтілінің болуы;

-жоғары медициналық білім беру саласындағы басшылық лауазымда кемінде үш жыл жұмыс өтілінің болуы.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді (ағылшын) білу

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 212), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

Инфрақұрылымды және кәсіпкерлікті дамыту департаментінің директоры

17.08.2022

Лауазымның атауы

"Астана медицина университеті" КеАҚ

Инфрақұрылымды және кәсіпкерлікті дамыту департаментінің директоры

Негізгі лауазымдық міндеттері

университет жарғысында көзделген мақсаттарға қол жеткізу үшін инфрақұрылымды және кәсіпкерлікті дамыту департаментінің тиімді қызметін қамтамасыз ету;

Университет Жарғысының және ішкі еңбек тәртібі ережелерінің талаптарын сақтау;

бюджеттеу басымдықтарын белгілеу, инфрақұрылымды дамыту бойынша жоспарланған іс-шаралардың қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін шығыстар мониторингін жүргізу;

Департаменттің сапа саласындағы Департаменттің жалпы тұжырымдамасын және даму мақсаттарын айқындау;

кешенді стратегиялық жоспарларды және ішкі нормативтік-құқықтық актілерді әзірлеуге қатысу, жедел (ағымдағы), орта мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарларды жасау;

Департаменттің өндірістік құжаттамаларын, істерді жүргізу сапасының тиісті деңгейін қамтамасыз ету;

Департаменттің қандай да бір бағытын іске асыруға жауапты қызметкерлерді тағайындау, жалпы нұсқаулар беру, олардың қызметіне тікелей басшылықты және үйлестіруді жүзеге асыру;

университеттің тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алу жоспарларын қарау және келісу, оның ішінде оларды түзету;

орындалған жұмыстардың актілеріне, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаларға, сондай-ақ өз өкілеттіктері шеңберінде өзге де ілеспе құжаттарға қол қою;

университетте тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу процесіне талдау және мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;

қоғамның тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді жеткізушілермен сатып алу туралы шарттарға қол қою, орындау және бұзу рәсіміне бақылауды қамтамасыз ету;

қызметкерлердің талап етілетін құзыреттілігін анықтау және қызметкерлердің құзыреттілігінің орындалатын тапсырмаларға сәйкестігін қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдау;

университет меншігін оның сақталуы мақсатында мақсатты және тиімді пайдалануын қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, материалдық құндылықтардың бүліну, жоғалу жағдайларын анықтау және алдын алу, заңсыз іс-әрекеттерді ұрлауға әкелетін себептер мен жағдайлардың алдын алу;

Департаменттің сапа саласындағы мақсаттарын анықтау және белгілеу;

университет корпустарын дамыту қызметтерін іске асырудың жаңа бағыттарын игеру бойынша мониторинг, университеттің дамуын жаңғырту бойынша техникалық ерекшеліктерді әзірлеуді бақылау;

университеттің тыныс-тіршілігін қамтамасыз ететін Қызметтерді көрсетуге шарттар жасау үшін қажетті құжаттардың қамтамасыз етілуін бақылау;

перспективалық және ағымдағы жоспарлардың жобаларын әзірлеуге басшылық ету;

ғимараттар мен құрылыстарды жұмыс жағдайында ұстау және ұстау жөніндегі басшылық және ғимараттар мен құрылыстарды қайта жаңарту, ағымдағы және күрделі жөндеу, ғимараттардың қасбеттерін абаттандыру, аумақты көгалдандыру және жинау, ғимараттарды мерекелік көркем безендіру жөніндегі жұмыстарды уақтылы жүргізу;

университеттің құрылымдық бөлімшелері үшін медициналық мақсаттағы тауарларды сатып алу, жеткізу қажеттілігін мониторингілеу және уақытылы анықтау;

университеттің жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттарды есепке алуды және жүргізуді ұйымдастыруға жәрдемдесуді қамтамасыз ету;

жоспарлы тапсырмалар мен жұмыстардың орындалуын бақылау, жекелеген тапсырмалар мен тапсырмалардың уақтылы орындалуы;

университетті қажетті және қажетті сападағы материалдық ресурстармен қамтамасыз етуді бақылау, оларды ұтымды пайдалану;

қазіргі заманғы жеткізілімдерді жүзеге асыру мақсатында университеттің материалдық-техникалық және инженерлік-техникалық қамтамасыз ету процесін мониторингтеу және іске асыру;

перспективалық және ағымдағы жоспарлардың жобаларын әзірлеуге басшылық жасау, қолданылатын техникалық құралдарды жаңғыртуға басшылық ету;

университеттің мәдени-көпшілік, білім беру және әкімшілік іс-шараларын ұйымдастыруды қамтамасыз ету және бақылау;

техникалық ерекшеліктерге қол қою, орындалған жұмыстар актілеріне, әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамаларға, сондай-ақ өз өкілеттіктері шеңберінде өзге де ілеспе құжаттарға қол қою және келісу;

Департамент қызметкерлерінің кәсіби дағдыларының деңгейін тұрақты арттыру;

тікелей бағынысты мынадай құрылымдық бөлімшелерге тікелей басшылықты жүзеге асыру: пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасы, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және мониторингілеу басқармасы, маркетинг және инвестициялық жобалар басқармасы;

университеттің жылжымайтын мүлікке құқығын растайтын құжаттар есебін жүргізу және жүргізуді ұйымдастыруға ықпал етуді қамтамасыз ету;

деңгейлерді тұрақты көтеру

жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария жөніндегі талаптарды сақтау;

орындалған жұмыстардың актілеріне, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаларға, сондай-ақ өз өкілеттіктері шеңберінде өзге де ілеспе құжаттарға қол қою;

еңбек тәртібін және этикет нормаларын сақтау;

кәсіби дағдылар деңгейін үнемі арттыру;

университеттің миссиясы, саясаты мен стратегиясына қайшы келмейтін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өз қызметін орындау;

жұмыс берушінің мүлкіне ұқыпты қарау;

жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария жөніндегі талаптарды сақтау;

өндірістік қызметтің тиімділігін арттыруға, университеттің материалдық, еңбек және қаржы ресурстарын ұтымды пайдалануға, әкімшілік шығындарды оңтайландыруға бағытталған іс-шараларға бастамашылық ету;

сенімхат бойынша мемлекеттік органдарда, меншік нысанына қарамастан заңды тұлғаларда, жеке тұлғалармен, оның ішінде заңды тұлға құрмай кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғалармен өзара қарым-қатынастарда жетекшілік ететін құрылымдық бөлімшелердің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша хат алмасуды жүргізу құқығымен университеттің мүдделерін ұсыну

Білім беру

жоғары техникалық, экономикалық немесе заңгерлік білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

жұмыс өтілі ұйымдарда немесе мемлекеттік органдарда басшылық лауазымдарда 5 жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме / портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (212-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz.

Жоспарлау және экономикалық талдау орталығының басшысы

23.09.2022

Лауазымның атауы

"Астана медицина университеті" КеАҚ

Жоспарлау және экономикалық талдау орталығының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

1) Ээқо қызметіне жалпы басшылықты және талдауды жүзеге асыру, университеттің қаржы-экономикалық қызметін жоспарлау;;

2) Эаққо құзыреті шеңберінде стратегиялық жоспарларды әзірлеуге қатысу;

3) бюджеттік процесті тиімді басқару шеңберінде ЭҚО нормативтік құжаттарын әзірлеуге қатысу;

4) бөлімшелер мен университеттің даму жоспарын талдау, резервтерді анықтау және шығындарды үнемдеу және азайту режимін қамтамасыз ету бойынша шаралар әзірлеу, Қаржылық жоспардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

5) тиісті жоспарланатын кезеңге арналған даму жоспарының жобасын әзірлеу және қалыптастыру және университеттің тиісті басқару органдарының қарауына және келісуіне шығару;

6) даму жоспарын жыл сайын нақтылау және түзету үшін деректерді дайындау және университеттің түзетілген нақтыланған даму жоспарын қалыптастыру;

7) құрылымдық бөлімшелер ұсынған өтінімдер негізінде даму жоспарына кірістер мен шығыстар жиынтығы;

8) экономикалық кеңестің келісуіне 1,2 жартыжылдық даму және нақтылау жоспарының келісілген жобасын әзірлеу және ұсыну, жобаны басқарманың шешіміне шығару,

аудит жөніндегі директорлар Кеңесі комитетімен алдын ала келісе отырып, университеттің директорлар кеңесін қарау, Директорлар Кеңесі бекіткен түпкілікті даму жоспарын ҚР Мемтізіліміндегі ММЖК электрондық порталына орналастыру;

9) университеттің тәуекел-менеджеріне Ээқо қаржылық тәуекелдері туралы мониторинг бойынша есепті тоқсан сайын ұсыну;

10) Даму жоспарының жобасын, сондай-ақ 1,2 жартыжылдық даму жоспарын нақтылауды университеттің уәкілетті органдарының қарауына және келісуіне жіберу;

11) Университеттің даму жоспарын орындау бойынша есеп дайындау;

12) Ээқо қызметі көрсеткіштерінің нәтижелілігі мен тиімділігін қамтамасыз ету;

13) университеттің мерзімді (ағымдағы), орта мерзімді және ұзақ мерзімді перспективалық жоспарлары мен бюджеттік өтінімдерінің жобаларын әзірлеу;

14) даму жоспарының орындалуына бақылауды жүзеге асыруға міндетті;

15) әзірленген жоспарларды қарауға, сондай-ақ жоспарлы құжаттаманы енгізу және жетілдіру жөніндегі жұмыстарды жүргізуге қатысуға құқылы;

16) бюджеттік қаржыландыруды, қарыз тартуды және университеттің меншікті қаражатын пайдалануды қоса алғанда, қаржыландыру көздерін айқындау;

17) заңнамалық актілерде көзделген Эисқо істер номенклатурасының тиісінше жүргізілуін бақылау;

18) ішкі тексерулер, сондай-ақ нәтижелілікті талдау нәтижелері бойынша жүзеге асырылатын тексерулер нәтижесінде анықталған сәйкессіздіктерді жою және алдын алу жөніндегі түзету және алдын алу іс-қимылдарын әзірлеуге қатысуға, жүзеге асырылуын бақылауға;

19) университеттің ішкі нормативтік-реттеуші құжаттарын әзірлеуді ұйымдастыруға қатысу;

20) процесс көрсеткіштерінің нәтижелілігі мен тиімділігін қолдау және арттыру;

21) оқу және еңбек процесінің сапасын жақсарту жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруға жүйелі түрде қатысуға міндетті;

22) өз қызметін университеттің миссиясы, саясаты мен стратегиясына қайшы келмейтін Қазақстан заңнамасына сәйкес орындау.

23) адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен жұмыскерлер мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін жағымсыз құбылыстар, фактілер мен туындаған жағдайлар туралы университет басшылығына дереу хабарлауға; ;

24) қаржылық тәртіпті және қызметпен тікелей байланысты өзге де құжаттарды сақтауға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыруға қатысуға құқылы;

25) жетекшілік ететін проректордың қолданыстағы заңнамаға қайшы келмейтін ауызша, жазбаша нұсқауларын уақтылы және толық көлемде орындауға міндетті;

26) университеттің инвестициялық жоспарлары, техникалық-экономикалық негіздемелері бойынша қаржы моделін әзірлеуге қатысу.

Білім беру

Жоғары экономикалық білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Мамандығы бойынша еңбек өтілі 5 (бес) жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме / портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі. 

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (212-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz

   

Маркетинг және инвестициялық жобалар басқармасының басшысы

23.09.2022

Лауазымның атауы

"Астана медицина университеті" КеАҚ

Маркетинг және инвестициялық жобалар басқармасының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

1) Басқарманың қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асыру және университеттің тиімді маркетингтік және инвестициялық қызметін қамтамасыз ету;;

2) Басқарманың құзыреті шеңберінде университеттің стратегиялық жоспарларын және ішкі нормативтік құқықтық актілерін әзірлеуге, ағымдағы және ұзақ мерзімді жоспарларын қалыптастыруға қатысу;

3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес Бюджеттік инвестицияларды алу үшін қаржылық-экономикалық негіздемені (ҚЭН) әзірлеу және мемлекеттік уәкілетті органдарға ұсыну үшін ақпарат дайындау және жинау процесіне басшылық ету және үйлестіру; ;

4) бюджет процесін тиімді басқару шеңберінде басқарудың нормативтік базасын жетілдіру жөніндегі нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту;

5)жарты жылда бір рет қоғам басқармасына инвестициялық жобалардың және мемлекеттік-жекешелік әріптестік (бұдан әрі - МЖӘ) жобаларының нысаналы көрсеткіштеріне қол жеткізу/орындау бойынша есеп беру;

6) МЖӘ жобалары бойынша инвестициялық ұсыныстарды, конкурстық құжаттаманы, шарттардың жобаларын және бизнес-жоспарларды әзірлеу процесін үйлестіру;

7) университет басқармасына, Жалғыз акционерге және директорлар Кеңесіне университеттің өз қаражаты есебінен іске асыру жоспарланған инвестициялық жобалар бойынша кәсіпкерлік және инвестициялық ұсыныстар мен техникалық-экономикалық негіздемелерді (ТЭН) әзірлеу процесін үйлестіру және ұсыну;

8) университет үшін маркетингтік зерттеулерді әзірлеу процесін басқару және үйлестіру;

9) кірістерді ұлғайту және университеттің қызметтерін коммерцияландыру үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында ақылы білім беру және медициналық қызметтерді іске асыру жобалары бойынша бизнес-жоспарларды әзірлеу, бақылау процесіне басшылық ету және үйлестіру;

10) ақылы білім беру және медициналық қызметтерді іске асыру жобалары бойынша қаржылық модельдерді әзірлеу процесіне басшылық ету және үйлестіру;

11) университетте іске асырылатын инвестициялық және МЖӘ жобалары мен оларды қаржыландыру құрылымы жөніндегі ұсыныстарды іске асыру процесіне мониторингті және бақылауды жүзеге асыру;

12) университеттің кезекті қаржы жылына арналған даму жоспарына экономикалық кеңеспен келісім және инвестициялық бюджетті қалыптастыру және оны түзету бойынша жұмысты ұйымдастыру;

13) бағалау және талдау процесіне басшылық ету және үйлестіру:

- инвестициялық және МЖӘ жобаларының тиімділігі;

- жобаларға қатысу тиімділігі;

- жобалардың коммерциялық тиімділігі;

- кәсіпкерлік және инвестициялық жобаларды іске асырумен байланысты коммерциялық тәуекелдердің мүмкіндігі.

14) Екінші деңгейдегі банктерге және уақытша бос ақша қаражатын инвестициялау кезінде Бағалы қағаздар нарығына (бұдан әрі – ВКДС) талдау жүргізу процесіне университеттің ВКДС басқару қағидаларының өлшемдеріне сәйкес басшылық ету;

15) өз құзыреті шеңберінде басшылықтың, Жалғыз акционердің және жоғары тұрған органдардың бұйрықтарын орындау бойынша жұмысты уақтылы ұйымдастыру;

16) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша комиссиялар мен жұмыс топтарының жұмысына қатысу; ;

17) университет басшылығының қатысуымен конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер, кездесулер ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

18) нормативтік актілерде көзделген басқарманың істер номенклатурасының тиісінше жүргізілуін бақылауды жүзеге асыру;

19) Басқармадағы менеджменттің интеграцияланған жүйесі (бұдан әрі - МАЖ) процесі көрсеткіштерінің нәтижелілігі мен тиімділігін қолдау және арттыру;

20) ішкі тексерулер, сондай-ақ БМЖ нәтижелілігін талдау нәтижелері бойынша жүзеге асырылатын тексерулер нәтижесінде анықталған сәйкессіздіктерді жою және алдын алу бойынша түзету және алдын алу іс-қимылдарын әзірлеуге қатысу, жүзеге асырылуын бақылау;

21) Инвестицияларды басқару қызметін және басқару процесін жақсарту шеңберінде қызметті талдау және ұсыныстар қалыптастыру;

22) еңбек тәртібін қатаң сақтау;

23) өзінің жұмыс орнын таза және тәртіпте ұстау;

24) еңбек процесінің сапасын жақсарту жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруға қатысу;

25) Жарғының және университеттің ішкі еңбек тәртібі қағидаларының талаптарын сақтау;

26) мінез-құлықтың жалпы қабылданған нормаларын сақтау;

27) университеттің мүлкіне ұқыпты қарауды қамтамасыз ету және жұмыс барысында мүліктік зиян келтіруге жол бермеу;

28) университет басшылығын адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен жұмыскерлер мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін жағымсыз құбылыстар, фактілер мен туындаған жағдайлар туралы хабардар ету;

29) қолданыстағы заңнамаға қатаң сәйкестікте басқарма құжаттамасын ресімдеу бойынша жұмысты ұйымдастыру;

30) басқарма құжаттамасының жүргізілуін және оның мұрағатқа тапсырылуын бақылауды қамтамасыз ету;

31) департамент директорының, жетекшілік ететін проректордың, Басқарма Төрағасы - университет ректорының қолданыстағы заңнамаға қайшы келмейтін ауызша және жазбаша нұсқауларын уақтылы орындау; ;

32) университеттің еңбек шарты мен актілеріне негізделген жүктелген Еңбек міндеттерін адал және адал орындау.

Білім беру

Экономика және менеджмент саласындағы жоғары білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Басқарушылық қызметтегі тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес, кәсіби өтілі 5 (бес) жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме / портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі. 

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (212-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz

Материалдық-техникалық қамтамасыз ету бөлімінің маман-дизайнері

Лауазымның атауы

"Астана медицина университеті" КЕАҚ

Материалдық-техникалық қамтамасыз ету бөлімінің маман-дизайнері

Негізгі лауазымдық міндеттері

- университет бөлімшелерінің тапсырыстары бойынша дизайнерлік жұмыстарды уақтылы және сапалы орындауды жүзеге асыру;

- схемаларды, графиктерді, диаграммаларды сызу, сондай-ақ кеңестердің, ғылыми конференциялардың, семинарлардың, ғылыми немесе ғылыми кеңес отырыстарының материалдарына басқа да графикалық және қаріптік жұмыстарды орындау;

- эскиздер жасау және жобаларды, макеттерді, ақпараттық материалдарды және басқа да құжаттаманы дизайнерлік ресімдеу бойынша жұмыстарды орындау;

- университет ғимараттарының үй-жайлары мен қасбеттерін, сондай-ақ алып жатқан аумағын көркем безендіру жобаларын әзірлеуге қатысу;

- дизайнерлік шешімдердің іске асырылуына авторлық бақылауды жүзеге асыру;

- көркем-безендіру жұмыстарын орындау әдістері мен құралдарын қолдану;

- техникалық эстетиканы сақтау;

- техникалық эстетиканы енгізудің озық отандық және шетелдік тәжірибесін қолдану, жұмыста қолданылатын материалдар мен олардың қасиеттері;

- бағдарламалық жасақтаманы иелену: Windows, Microsoft word, Microsoft excel, Corel Drow, Photoshop, Page maker және басқа графикалық бағдарламалар;

- схемаларды, графиктерді, диаграммаларды сызу, сондай-ақ кеңестердің, ғылыми конференциялардың, семинарлардың, ғылыми немесе ғылыми кеңес отырыстарының материалдарына басқа да графикалық және қаріптік жұмыстарды орындау;

- бөлім бастығының, қаржы қызметі және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының орынбасарының, қаржы қызметі және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының жекелеген тапсырмаларын уақтылы орындау;

- өз қызметін Қазақстанның заңнамасына сәйкес университеттің миссиясы, саясаты мен стратегиясына қайшы келмейтін орындау;

- тәуекелдерді басқару бойынша Университеттің тиісті корпоративтік құжаттарында белгіленген тәуекелдерді болдырмауды қамтамасыз ету.

Білім

Жоғары білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Осы мамандық бойынша жұмыс өтілі бір жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру

Еңбекке уақтылы ақы төлеу

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен

Тілдерді білуі

Мемлекеттік, ағылшын, орыс тілдерін білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

Түйіндемені келесі электронды мекенжайға жолдау қажет: rezume@amu.kz. барлық сұрақтар бойынша 57-78-91 телефонына хабарласуға болады.

Шетелдік студенттермен жұмыс орталығының маманы

27.05.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Шетелдік студенттермен жұмыс орталығының маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

-       - Шетелдік білім алушылардың кері байланысын енгізу. Визаны ресімдеу үшін құжаттар топтамасын дайындау мәселелері бойынша консультациялық қызметтер көрсету, уақытша болуға рұқсат (бұдан әрі-тіркеу);

-       - Шақырылған шетелдіктерді визалық қолдау және тіркеу: Нұр-сұлтан қаласы полиция департаментінің, көші-қон қызметі басқармасының студенттері, қызметкерлері, делегациясы, тағылымдамашылары, оқытушылары мен мамандары;

-       - Тұрғылықты жерін ауыстыру туралы хабарламаны қалыптастыра отырып, студенттердің жақын және алыс шетелдерден тұру мониторингі;

-       - Орталыққа бекітілген Шетелдік контингенттің қозғалысы бойынша бақылауды жүзеге асыру (бұйрықтар, қызметтік өкімдер);

-       - Шетелдік студенттер үшін виза рәсімдеу үшін құжаттар пакетін дайындау;

-       - Оқуға түскендер үшін кіріспе жиналыстар өткізу;

-       - Жоспарлы және есептік құжаттаманың жүргізілуін және материалдық құндылықтардың сақталуын бақылау;

-       - Шетелдік студенттердің білім алушыларының үлгерімін, сабаққа қатысуын бақылауды жүзеге асыру, емтихан сессияларының нәтижелеріне талдау жүргізу, Оқу процесін ұйымдастыруды жақсарту және білім алушылардың оқу сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;

-       - Студенттік олимпиадалар мен ғылыми-практикалық конференциялар мен жазғы мектептерді ұйымдастыруға қатысу;

-       - Орталыққа бекітілген Шетелдік контингенттің қозғалысы бойынша бақылауды жүзеге асыру (бұйрықтар, қызметтік өкімдер);

-       - Білім алушылардың ішкі академиялық ұтқырлығын ұйымдастыру және жүзеге асыру;

-       - Аударым комиссиясына құжаттар пакетін ұсыну;

-       - Таңдау кезінде шетелдік студенттердің жазбаларын ұйымдастыру.

Білімі

Шет тілін білетін жоғары білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Педагогикалық еңбек өтілі 1 жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Сұхбаттасу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі: сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік және шет тілдерін білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы, бейіндік бағдарламалық жасақтамалар

Инженерлік-техникалық қамтамасыз ету бөлімінің медициналық жабдықтар жөніндегі жетекші маманы

29.04.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Инженерлік-техникалық қамтамасыз ету бөлімінің медициналық жабдықтар жөніндегі жетекші маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

-          оқу-зерттеу қызметі үшін бөлімнің бас маманымен бірлесіп, Университеттің белгілі бір үй-жайларында жабдықтарды жеткізу және орнату үшін нақты талаптардың болуымен медициналық жабдықтарды сатып алуға техникалық сипаттамаларды жасауға қатысу;

-          Университет бөлімшелерін медициналық жабдықтармен қамтамасыз етуді ұйымдастыру;

-          Университеттің зертханаларында медициналық жабдықтарының тізілімін жүргізу;

-          Университеттің құрылымдық бөлімшелерінен медициналық жабдықтарды сатып алуға өтінімдер қабылдау;

-          Университет бөлімшелерінің өтінімдерінде жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдарға қажеттілікті анықтаудың дұрыстығын тексеру, сондай-ақ жобалау құжаттамасының сәйкестігіне талдау жүргізу;

-          қажетті есептермен және негіздемелермен жиынтық өтінімдер жасау;

-          жабдықты жеткізуді аяқтаудың бекітілген мерзімдері негізінде жабдықты жеткізу кестесін әзірлеу;

-          медициналық жабдықпен қамтамасыз ету жоспарларының орындалуын, жабдықтаушылардың жеткізудің белгіленген кестелерін, жабдықтардың сапасы мен жинақтылығын сақтауын, қажетті техникалық құжаттаманың болуын бақылауды жүзеге асыру;

-          медициналық жабдыққа ақау актілерін жасау, құқықтық қамтамасыз ету және мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру бөлімінің заңгеріне жеткізушілер шарттық міндеттемелерін бұзған жағдайда шағымдар бойынша одан әрі ресми хат алмасу үшін актілерді беру;

-          жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдарды сандық және сапалық қабылдаудың, оларды қоймаға қоюдың, консервациялаудың дұрыстығын, Университет бөлімшелеріне уақытылы беруді бақылау;

-          медициналық жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдардың нормативтен тыс қорларын, орнатылмаған және пайдаланылмайтын жабдықтарды анықтау бойынша жұмыс жүргізу, оны іске асыру бойынша ұсыныстар дайындау;

-          Университеттің медициналық жабдықтарымен қамтамасыз ету жоспарының орындалуы туралы есептілікті жасау үшін қажетті деректерді дайындау;

-          Университеттің құрылымдық бөлімшелерінен өтінімдердің түсуі арқылы медициналық жабдықты есептен шығару немесе жөндеу қажеттілігін анықтау;

-          Университеттің қолданыстағы және келіп түсетін жабдықтарына техникалық – регламенттеуші құжаттаманың болуына талдау жүргізу;

-          медициналық жабдықтары мен өлшеу құралдары бар зертханалар мен кафедраларға жартыжылдық аудит жүргізу;

-          жабдықтар мен жинақтаушы бұйымдарға өтінімдердің қажеттілігін негіздеу тәртібін жүргізу, жеткізушілермен шарттардың дұрыс жасалуын үйлестіруді жүргізу;

-          Университеттің оқу және зерттеу зертханаларында медициналық жабдықтарға тексеру жұмыстарын жүргізу жоспарын құру;

-          өзінің тікелей басшысының жекелеген қызметтік тапсырмаларын орындау;

-          іскерлік қарым-қатынастарды орнату және қажетті заманауи медициналық жабдықтарды сатып алу мүмкіндігі үшін кәсіпорындармен, ұйымдармен, мекемелермен іскерлік ынтымақтастықтың әртүрлі нысандарын дамыту бойынша шаралар қабылдау;

-          заңнамада және істер номенклатурасында көзделген құжаттаманы жүргізу;

-          Басқарма қызметіне байланысты құжаттардың жобаларын әзірлеуге қатысу;

-          істерді (құжаттамаларды) архивке тапсыру бойынша шаралар қолдану;

-          жеке еңбек шартында және жұмыс берушінің актілерінде негізделген Еңбек міндеттерін адал орындау;

-          еңбек тәртібін және этикет нормаларын сақтау;

-          қауіпсіздік техникасы, еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі, өндірістік санитария ережелерін сақтау бойынша қажетті шараларды қабылдау;

-          корпоративтік мәдениет және этика кодексінің нормаларын сақтау;

-          Университеттің Жарғысы мен Ішкі еңбек тәртібі ережелерін сақтау;

-          жұмыс процесінде жұмыс берушіге мүліктік зиян келтіруге жол бермеу;

-          адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен жұмыскерлер мүлкінің сақталуына қатер төндіретін ахуал туындағаны туралы хабарлауға;

-          еңбекке жарамсыздығы анықталған жағдайда, денсаулық жағдайының ауырлығына байланысты жағдайларды қоспағанда, бұл туралы жұмыс берушіге оның еңбекке жарамсыздығы анықталған кезден бастап бір тәуліктен кешіктірмей хабарлауға міндетті;

-          бөлім бастығының, қаржылық қызмет және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының орынбасарының және қаржылық қызмет және инфрақұрылымды дамыту департаменті директорының жекелеген тапсырмаларын уақтылы орындау;

-          өзіне сеніп тапсырылған қызметтік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын еңбек шартына сәйкес мәліметтерді жария етпеу;

-          медициналық мақсаттағы тауарларға нарықтық бағаларды зерттеу және мониторинг жүргізу және сатып алу бағасын асырып жіберуге жол бермеуді қамтамасыз ету;

-          Еңбек міндеттерін орындауға байланысты белгілі болған қызметтік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді жария етпеу;

-          жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария бойынша талаптарды сақтау;

-          жұмыс берушінің мүлкіне ұқыпты қарауға міндетті;

-          өз қызметін Университеттің миссиясы, саясаты мен стратегиясына қайшы келмейтін Қазақстан заңнамасына сәйкес орындау;

-          тәуекелдерді басқару бойынша Университеттің тиісті корпоративтік құжаттарында белгіленген тәуекелдерді болдырмауды қамтамасыз ету.

Білімі

Жоғары техникалық білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

еңбек өтілі 2 жылдан кем емес болуы

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Сұхбаттасу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі: сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы, бейіндік бағдарламалық жасақтамалар

Түйіндемені келесі электрондық поштаға жіберу керек: rezume@amu.kz .

Барлық сұрақтар бойынша кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне хабарласуға болады (каб. 212), телефоны: 57-78-91.



Аккредиттеу және рейтинг орталығының бас маманы

14.04.2022

Лауазымның атауы

«Астана медицина университеті» КеАҚ

аккредиттеу және рейтинг орталығының бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- аккредиттеу және рейтинг құжаттамалары мәселелері бойынша құрылымдық бөлімшелерге консультациялық және ұсынымдық көмек көрсету;

- университеттің өзін-өзі бағалауын өткізуге және аккредиттеуге дайындыққа қатысу;

- институционалдық және білім беру бағдарламаларын мамандандырылған аккредиттеу шеңберінде аккредиттеуден кейінгі мониторинг бойынша есептерді дайындау бойынша кафедралардың жұмысын үйлестіру;

- университетті ілгерілету және рейтингтерге қатысу жоспарын әзірлеу;

- халықаралық рейтингтердің критерийлерін зерттеу және олардың университеттің ішкі рейтингіне сәйкестігі бойынша жолдарын іздеу;

- ұлттық және шетелдік рейтингтік ұйымдарға және аккредиттеу агенттіктеріне, олардың сұраулары бойынша ұсыну үшін университет қызметі туралы мәліметтерді жинау және талдауды ұйымдастыру;

- университеттің ішкі нормативтік-реттеуші құжаттарын әзірлеу, әзірлеуге және басқаруға қатысу.

Білім

Жоғары білім.

Қосымша артықшылық – магистр академиялық дәрежесі.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Университеттегі еңбек өтілі 2 жылдан кем емес.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен.

Тілдерді білуі

Қосымша артықшылық – мемлекеттік тілді білу.

Компьютерлік дағдылар

Компьютер, Outlook поштаның сенімді пайдаланушысы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме / портфолио;

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелерін.

© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47