«Жалпы медицина» мамандығының 7 курс студенттеріне оқу үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу бойынша өткізілген сабақ туралы ақпарат

«Жалпы медицина» мамандығының 7 курс студенттеріне оқу үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу бойынша өткізілген сабақ туралы ақпарат

«Жалпы медицина» мамандығының 7 курс студенттеріне оқу үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу бойынша өткізілген сабақ туралы ақпарат

№2 отбасылық медицина кафедрасы 2024 жылдың 21 қаңтарында TBL+CBL форматында белсенді оқытудың енгізілген инновациялық технологиялары бойынша сабақ өткізді. Тренингті кафедра меңгерушісі, профессор Керимкулова Айман Сайлаубекқызы 7 курс интерндерімен «Отбасылық дәрігер тәжірибесінде артериялық гипертензиямен ауыратын науқасты жүргізу» тақырыбында жүргізді.

Қазіргі кезең студенттердің оқу процесіне барынша қызығушылық таныта отырып, клиникалық пәндерді оқыту сапасын арттыруды және жаңа тәсілдер енгізуді талап етеді. Ал сондай мүмкіндіктердің бірі – заманауи инновациялық технология CBL (Case Based Learning) + TBL (Team Based Learning) қолдану. CBL + TBL оқу процесіне енгізу практикалық дағдыларды меңгеруге қызығушылықты арттыруға мүмкіндік береді, мотивацияны арттырады, сыни және клиникалық ойлауды дамытады, бұл интернатура курсын аяқтау үшін өте маңызды. Студенттің лекцияны енжар ​​тыңдаушы рөлін алатын стандартты әдістерден айырмашылығы, белсенді оқыту әдістері студенттерді оқытылатын тақырыпқа барынша тартуға және алынған материалды бекітуге бағытталған.

Сабақта жоғары когнитивтік деңгейде құрастырылған тестілеу арқылы жеке жұмысты бағалау кіреді. Топтық жұмыс тесттер мен клиникалық есептерді шешудің ұжымдық шешімін ұсынудан тұрды, мұнда студенттердің қарым-қатынас дағдылары қосымша жаттығады. Студенттердің оқу процесінде CBL форматындағы клиникалық жағдайларды пайдалану педагогикалық оқыту әдісі ретінде студенттерді шынайы өмір деректерін қарастыруға тарту немесе студенттерге шешім қабылдаушы тұлғаның орнына қоюға мүмкіндік беретін үлкен әлеуетті ұсынады. Кейстер белсенді қатысуды және инновациялық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді. Клиникалық жағдайдың тұсаукесері белсенділік пен толқу әкелді, ал студенттердің интерактивті қатысуы ұсынылған мәселелерді шешуге барынша қызығушылық танытуға мүмкіндік берді. Клиникалық жағдайларды қарастыру студенттерге теорияны практикада көруге мүмкіндік береді. Нақты өмір немесе шынайы жағдайлар студенттерді оған әртүрлі көзқараспен қарауға мәжбүр етеді. Маңызды құрамдас бөлік 1 кезең келесіге ауыстырылған кездегі сабақтардың қарқындылығы болып табылады. Бұл кезеңдерде оқушының жеке және топтық жұмыс барысында алған нәтижелері бағаланады. Сабақ барысында мұғалім мен студенттер арасында интенсивті интерактивті қарым-қатынас орнайды. Аудиторияда (8 топ) студенттердің көп болуына қарамастан сабақ жоғары қызығушылық пен белсенділік танытты. Студенттердің кері байланысы бойынша мұғалім жоғары деңгейде дайындалып, материалды қызықты етіп жеткізген және олар сабаққа өте қанағаттанған, әрі қарай оқытудың осы форматын қолдану туралы ұсыныстар берілген.

Тізімге оралу
© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика