Мейіргер ісі мектебі

Мейіргер ісі мектебі

Басшылық
Байгожина Зауре Алпановна
Декан

Байғожина Зәуре Алпанқызы, медицина ғылымдарының кандидаты, 2022 жылдың қыркүйек айынан бастап «Астана медицина университеті» КеАҚ мейіргер ісі мектебінің деканы.

1993 жылы Ақмола мемлекеттік медицина институтын (Ақмола қ.) «Жалпы медицина» мамандығы бойынша бітірді.

Жалпы еңбек өтілі 25 жылдан астам, әр жылдары практикалық денсаулық сақтау саласында дәрігер, медициналық білім беру ұйымдарында оқытушы болып жұмыс істеген, соңғы жұмыс орны «Салидат Қайырбекова атындағы денсаулық сақтауды дамыту ұлттық ғылыми орталығы» ШЖҚ РМК » Медициналық білім, ғылым және денсаулық сақтаудағы кадр саясаты департаментінің директоры.

2010 жылы кандидаттық диссертациясын қорғап, медицина ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесін алды (14.00.33 – «Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау», 2010). Республикадағы Мейіргер ісін реформалауда үлкен тәжірибесі бар.

2010 жылдан бастап Канаданың Canadian Society for International Health (CSIH), McMaster консалтингтік компаниялардың, Финляндияның LAMK, JAMK қолданбалы ғылым университеттерінің, Лондондың University College London (UCL) шетелдік сарапшыларымен бірге ДБ жобасын жүзеге асыру бойынша сарапшы ретінде, Қазақстан Республикасында медициналық білім беру жүйесін жаңғырту, мейіргер ісін дамыту мәселелері бойынша жұмыс істеді.

«Мейіргер мамандарының кәсіби ортасын дамыту және мейіргерлерді қайта даярлау жүйесін жетілдіру» ДБ Ұлттық жобасының жетекшісі болды (2019-2021).

«Мейіргер ісі» мамандығы бойынша Кәсіби стандартты әзірлеуге (жаңартуға) жұмыс тобының құрамында қатысты.

Ұлттық комиссия құрамында (төрағаның орынбасары), Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің «Мейіргер мамандарын даярлау жүйесін дамыту жөніндегі комиссия құру туралы» (2016 ж. 9 наурыздағы № 188 бұйрығы) бұйрығына сәйкес жоғары колледждер болып қайта құру мақсатында медициналық колледждерді бағалауды жүргізді. Бағалау қорытындысы бойынша 37 медициналық колледж Жоғары колледж болып қайта құрылды.

2015 жылдан - Қазақстан Республикасы Аккредиттеу және рейтинг жөніндегі тәуелсіз агенттігінің аккредиттеу жөніндегі тәуелсіз сарапшысы, сарапшылық кеңесінің мүшесі.

2018 жылдан - Білім және денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу және сапаны қамтамасыз ету Еуразиялық орталығының (ЕКА) Аккредиттеу кеңесінің мүшесі, ЕКА мейірбике ісі бойынша білім беру сараптау комиссиясының төрағасы.http://www.ecaqa.org/doxs/bajgozhina-za-predsedatel-ek-po-sestrin-obrazovaniyu-vneshtatnyj.pdf.

«Денсаулық сақтау ісіне қосқан үлесі үшін» Алғыс хаты (2017), ҚР Денсаулық сақтау министрінің Құрмет грамотасы, ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің төсбелгісінің иегері, Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдық мерейтойына байланысты Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары Е. Тогжановтан Алғыс хат алды (2021)

Денсаулық сақтау және медициналық білім беру саласындағы 85-тен астам ғылыми мақалалардың, республикалық және халықаралық маңызы бар тезистердің, 10-нан астам әдістемелік нұсқаулар мен 5 әдістемелік нұсқаудың авторы.

1)    Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығы.

2)    Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығы.

3)    Денсаулық сақтау саласындағы білім беру деңгейлері бойынша мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 4 шiлдедегi № ҚР ДСМ-63 бұйрығы.

4)    Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 30 мамырдағы № 400 бұйрығымен бекітілген 2022-2023 жылдарға арналған «Мейіргер ісіндегі білім, ғылым және тәжірибенің үштұтастығы» жол картасы.

5)    Қазақстандағы «Мейіргер ісі» білім беру бағдарламасы бойынша қолданбалы және академиялық бакалавриат студенттерінің клиникалық тәжірибесіне арналған әдістемелік нұсқау.

6)    Университеттің білім беру бағдарламарының сапасын қамтамасыз ету комитеті туралы ереже.

Кадрлық құрам

Мақсаттары

Халықтың білікті мейіргер қызметкерлерге сұранысын қанағаттандыру мақсатында дәлелді мейіргерлік практика негізінде пациентке бағытталған қауіпсіз күтімді және аурудың алдын алуды сыни тұрғыдан бағалауға және жүзеге асыруға қабілетті мейіргер ісі мамандарын оқытудың жоғары кәсіби деңгейін қамтамасыз ету.  

Құрылу тарихы

  «Астана медицина университеті» КеАҚ-та (бұдан әрі – Университет) мейіргер ісі мамандығы бойынша бакалаврларды даярлау 2007 жылдан бері жүргізілуде. Мейіргер ісі факультеті 2019 жылы «Астана медицина университеті» КеАҚ Директорлар кеңесінің шешімімен құрылды (2019 жылғы 24 шілдедегі № 7 Директорлар кеңесінің отырысы. Университеттің жаңа құрылымына сәйкес, Мейіргер ісі мектебі 2022 жылдың қыркүйегінде құрылды, ол Университеттің құрылымдық бөлімшесі болып табылады, ол Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының (МЖМБС) талаптары негізінде жоғары кәсіптік білімнің білім беру бағдарламалары бойынша студенттерді даярлауды қамтамасыз етеді.

Белсенділік

      - Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес «Мейіргер ісі», «Кинезитерапия», «Эрготерапия» мамандықтары бойынша білім беру бағдарламасының сапалы орындалуын қамтамасыз ету;
- «Білім, ғылым және тәжірибе» үштұғырлығы қағидаттарына сәйкес оңалту саласындағы мейіргер ісі мамандары мен мамандарын даярлау;
        - Қазақстан Республикасының мейіргер ісі және оңалту саласындағы мамандарды даярлау бағыттары мен мамандықтары бойынша білім беру қызметтері нарығын және еңбек нарығын зерттеу;
- жоғары білім беру саласындағы уәкілетті органдармен, мемлекеттік және қоғамдық ұйымдармен, мүдделі тараптармен білім беру бағдарламаларын, мейіргер ісі және оңалту мамандарын даярлау мәселелері бойынша сыртқы өзара іс-қимылды жүзеге асыру.
- оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде республикалық және шетелдік медициналық университеттермен ынтымақтастық;
        - институционалдық, мамандандырылған аккредитацияға және республикалық, халықаралық рейтингілерге қатысу (QS, Атамекен);
- «Академиялық ұтқырлық» бағдарламасын жүзеге асыру: студенттер мен оқытушылардың ішкі кіріс/шығыс академиялық ұтқырлығын жоспарлау;
- тәжірибелі мейіргерлер арасынан тәлімгерлерді тарта отырып, медициналық ұйымдардың базасында тиімді клиникалық тәжірибені ұйымдастыруды және өткізуді қамтамасыз ету;
- денсаулық сақтаудың алдын алу және нығайту бойынша практикалық денсаулық сақтау ұйымдарымен бірлескен жұмысты ұйымдастыру.
Іске асырған білім беру бағдарламалары
Мейіргер ісі мектебі (бұдан әрі – Мектеп) «Мейіргер ісі», «Кинезитерапия», «Эрготерапия» үш білім беру бағдарламасын жүзеге асырады, оқу мерзімі келесідей: 4 жыл; 2 жыл 6 ай; 10 ай.
1. Мамандығы: 6В10101 Мейіргер ісі, оқу мерзімі 4 жыл, алдыңғы білім деңгейіне қойылатын талаптар – жалпы орта білім, техникалық және кәсіптік білім (ТжКБ), орта білімнен кейінгі білім немесе жоғары білім, академиялық дәрежесі – 6В10101 «Мейіргер ісі» білім беру бағдарламасы бойынша денсаулық сақтау бакалавры.
2. Мамандығы: 6B10102 Мейіргер ісі, оқу мерзімі 2 жыл 6 ай, білімнің алдыңғы деңгейіне қойылатын талаптар - жалпы орта білім, ТжКБ, орта білімнен кейінгі немесе жоғары білім, академиялық дәрежесі – 6В10102 «Мейіргер ісі» білім беру бағдарламасы бойынша денсаулық сақтау бакалавры.
3. Мамандығы: 6В10103 Мейіргер ісі, оқу мерзімі 10 ай, білімнің алдыңғы деңгейіне қойылатын талаптар – «Мейіргер ісі» мамандығы бойынша орта білімнен кейінгі білім, «Мейіргер ісі қолданбалы бакалавры» мамандығы бойынша және жұмыс өтілі 1 жылдан кем емес, ғылыми дәрежесі - 6В10103 «Мейіргер ісі» білім беру бағдарламасы бойынша денсаулық сақтау бакалавры.
Жұмыспен қамту бағыттары: Қазақстан Республикасының медициналық ұйымдары (алғашқы медициналық-санитарлық көмек, ауруханалар, медициналық жоғары білім ұйымдар, ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми орталықтар, жоғары медициналық колледждер, медициналық колледждер. Лауазымдар тізімі: кеңейтілген практикадағы мейіргер; бас мейіргер, директордың мейіргер ісі жөніндегі орынбасары (егер біліктілігін арттыру туралы сертификаты бар, мамандығы бойынша медициналық ұйымда жұмыс өтілі 5 жылдан кем емес), мейіргер ісі жөніндегі менеджер, валеолог, статист, әдіскер, мұғалім және т.б. (ҚР  ДСМ 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-305/2020 «Денсаулық сақтау саласындағы мамандықтар мен мамандандырулар номенклатурасын, денсаулық сақтау қызметкерлері лауазымдарының номенклатурасы мен біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» бұйрығы).
    Білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін, бітірушілерге -7М10101 «Мейіргер ісі» – ғылыми-педагогикалық бағыт, оқу мерзімі 2 жыл мамандығы бойынша конкурстық немесе ақылы негізде магистратураға түсуге құқық беріледі.
Мектеп сонымен қатар екі білім беру бағдарламасын жүзеге асырады: «Кинезитерапия» және «Эрготерапия».
1. «Кинезитерапия» мамандығы
1.1 6В10115 «Кинезитерапия», 4 жыл, 6В10116 «Кинезитерапия» – 2 жыл 6 ай, алдыңғы білім деңгейіне қойылатын талаптар – жалпы орта білім, техникалық және кәсіптік білім, орта білімнен кейінгі немесе жоғары білім, академиялық дәреже – 6В10115, 6В10116 «Кинезитерапия» мамандығы бойынша денсаулық сақтау бакалавры;
1.2 6В10120 «Кинезитерапия» – 10 ай, алдыңғы білім деңгейіне қойылатын талаптар – «Мейіргер ісі»/Жалпы медицина/«Стоматология» мамандықтарының бірінде жоғары медициналық білім және маман сертификаты, жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар жоқ, ғылыми дәреже – 6В10120 «Кинезитерапия» мамандығы бойынша денсаулық сақтау бакалавры.
Кәсіби қызмет объектісі: оңалтуды қажет ететін ересектер мен балалар.
2.                     6В10117 «Эрготерапия» – 2 жыл 6 ай, алдыңғы білім деңгейіне қойылатын талаптар – «Мейіргер ісі» / «Емдеу ісі» мамандығының бірінде орта кәсіптік білім немесе «Дене шынықтыру және спорт / Педагогика және психология» мамандығы бойынша жоғары білімі бар, академиялық дәрежесі – 6В10117 «Эрготерапия» мамандығы бойынша денсаулық сақтау бакалавры.
        Білім беру бағдарламасының мақсаты: эргореабилитация және оңалту, адамның жоғалған немесе бұзылған моторлық функцияларын қалпына келтіру, адамды қалыпты өмірге бейімдеу, күнделікті өмірде тәуелсіздік пен өзін-өзі қамтамасыз ету саласындағы мамандарды дайындау.

Жетістіктер

«Мейіргер ісі», «Кинезитерапия», «Эрготерапия» мамандықтарының барлық білім беру бағдарламалары 5 жыл мерзімге мамандандырылған аккредиттеуден өтті.
Мектеп пен бейіндік бөлімшелердің қызметкерлері Erasmus + бағдарламасы бойынша, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесіндегі Мейіргер ісі ғылымы мен зерттеулерін реформалауға бағытталған «Қазақстанның жоғары білім беру жүйесінде магистратура және PhD докторантура деңгейінде Мейіргер ісін жетілдіру – AccelEd» халықаралық жобасын жүзеге асыруға қатысады. Жобаларды JAMK қолданбалы ғылымдар университеті үйлестіреді және ҚР Білім және ғылым министрлігі, ҚР Денсаулық сақтау министрлігі, «Парыз» мейіргерлер қауымдастығы, Нидерланды, Литва, Қазақстан және Финляндияның медициналық университеттері өкілдерінің қолдауымен жүзеге асырылады.
Оқу жылында, бейіндік кафедра оқытушылары өздерінің әлеуетін арттыру және үздіксіз кәсіби даму мақсатында педагогика және профиль бойынша курстардан, шеберлік сыныптарынан, вебинарлардан белсенді түрде өтуде.
          Кафедра қызметкерлері оқу жылы ішінде рецензияланатын журналдарда мақалалар жариялайды, сонымен қатар халықаралық және республикалық конференцияларда тезистер жарияланады.    
          Докторант Уаққазы Ғани Базарбекұлы «Мейірбике ісі» мамандығы бойынша «Мейірбике ісі» кафедрасына қабылданды, 3 жылдық оқу курсының докторанты, диссертация тақырыбы: «Стационарлық және амбулаторлық жағдайларда мидың терең стимуляциясы бар науқастарға мейіргерлік күтімді ұйымдастыруды жетілдіру».
      Мейіргер ісі кафедрасына 6 магистрант бекітілген. Бейіндік бөлімнің қызметкерлері екінші оқу курсындағы магистранттардың ғылыми жетекшілері мен ғылыми кеңесшілері, барлығы 6 адам. Магистрлік диссертациялардың тақырыптары Мейіргерлік күтімді көрсету, Мейіргерлік күтім, сонымен қатар Мейіргер мамандарын даярлаумен байланысты әртүрлі өзекті тақырыптарды қамтиды.
      Екінші және үшінші курс студенттерінің Қазақстан Республикасының әскери даярланған резервін жасақтау, сондай-ақ Қарулы Күштер сержанттарының лауазымдарына, Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери құралымдарына қосымша қабылдау мақсатында запастағы сержант бағдарламасы бойынша әскери кафедрада оқуға мүмкіндігі бар. Бір оқу жылында запастағы сержант бағдарламасы бойынша әскери дайындыққа 294 академиялық сағат бөлінген.
          Мектептің білім алушыларының студенттік өмірі белсенді және волонтерлік қызметке белсенді қатысады, олар «Amara Investment Hospis» үнемі барады. Осы хосписке бару кезінде волонтерлар үйдегі атмосфераны құруға көмектеседі, мейіргерлерге науқастарды күтуге көмектеседі. Волонтерлер серуендер ұйымдастырады, хоспис пациенттерімен әңгімелеседі, гигиеналық процедураларды, пациенттердің өтініштері мен нұсқауларын орындауға көмектеседі.

Байланыс:


Астана қаласы
Бейбітшілік көшесі,49а
тел.: 8 (7172) 57-78-96
Ішкі: 243, 231
е-mail: baigozhina.z@amu.kz
             tussupova.m@amu.kz

Тізімге оралу
© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика