Бос жұмыс орындары



Бос жұмыс орындары бойынша байланыс тұлғасы: (Ағыбаева Мадина), 8 775 589 07 47, rezume@amu.kz:


17.07.2025
Бухгалтерлік есеп бөлімінің бас бухгалтері
«Астана медицина университеті» КеАҚ  Бухгалтерлік есеп бөлімінің бас бухгалтері лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Бөлімді жоспарлауды жүзеге асыру;
  • жүзеге асырылған барлық шаруашылық операцияларының бухгалтерлік есеп шоттарында көрсетілуін бақылауды қамтамасыз ету;
  • "Астана медицина университеті" КЕАҚ қаржылық жағдайы туралы жедел ақпарат беру;
  • "Астана медицина университеті" КЕАҚ-ның қаржылық-шаруашылық қызметіне бухгалтерлік есептілікті белгіленген мерзімдерде жасау және экономикалық талдау жүргізу;
  • Бухгалтерияның жұмысына жалпы басшылықты жүзеге асыру;
  • Есепке алу және салық саясатын қалыптастыру, оны іске асыру жөніндегі іс-шараларды әзірлеу;
  • "Астана медицина университеті" КЕАҚ құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлеріне бухгалтерлік есеп, бақылау және есептілік мәселелері бойынша әдістемелік көмек көрсету;
  • заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды енгізу;
  • Бухгалтерлік құжаттаманың уақтылы және дұрыс рәсімделуін бақылау;
  • ішкі шаруашылық резервтерін анықтау, ысыраптар мен өнімсіз шығындарды жою жөніндегі шараларды жүзеге асыру;
  • Тұрақты рет жұмыс істеуін қамтамасыз ету
Талаптар
  • кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, қаржы-бухгалтерлік жұмыс саласында, оның ішінде басшылық лауазымдарда кемінде соңғы 5 жыл жұмыс өтілі, кәсіби бухгалтер сертификаты.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 8 775 589 07 47, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

15.07.2025
Ішкі аудит қызметінің аға аудиторы

Қызмет атауы

Ішкі аудит қызметінің аға аудиторы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- Қоғамдағы ішкі бақылау жүйесінің барабарлығы мен тиімділігін бағалайды;

- Қоғамда тәуекелдерді басқару процедуралары мен тәуекелдерді бағалау әдістемесінің қолданылуы мен тиімділігін бағалайды;

- Қазақстан Республикасы заңнамасының, халықаралық келісімдердің, Қоғамның ішкі құжаттарының талаптарының сақталуына, сондай-ақ бақылау және қадағалау органдарының тапсырмалары мен Қоғам органдарының шешімдерінің орындалуына тексеруді жүзеге асырады;

- Қоғамның стратегиялық мақсаттары шеңберінде олардың алдына қойылған мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін Қоғам бөлімшелері қабылдаған шаралардың сәйкестігін бағалайды;

- Қоғамда қабылданған корпоративтік басқару қағидаттарын, тиісті этикалық стандарттар мен құндылықтарды енгізу мен сақтауды бағалауды жүзеге асырады;

- Қоғамның тиісті органдары мен бөлімшелерінің тәуекелдер және ішкі бақылау мәселелері бойынша тиімді ақпаратпен қамтамасыз етілуін бағалауды жүзеге асырады;

- Қоғам бөлімшелерінің сыртқы аудитордың, білім беру қызметтерін көрсету саласындағы бақылау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның ұсынымдарын орындауына бақылауды жүзеге асырады;

- Ішкі аудит қызметінің белгіленген тәртіппен берілген ұсынымдарының орындалуына кейінгі бақылауды жүзеге асырады;

- Қоғамның директорлар кеңесіне, атқарушы органына, бөлімшелеріне ішкі бақылау мен аудит жүйесін ұйымдастыру мәселелері бойынша кеңес береді;

- корпоративтік басқару, ішкі бақылау және тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша Қоғамның ішкі құжаттарын келісу арқылы әзірлеуге қатысады;

- өз құзыреті шегінде Ішкі аудит қызметіне жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

Білім

салаларындағы жоғары кәсіптік білім: экономика және қаржы, және/немесе есеп және аудит, және/немесе қаржы менеджменті және/немесе қаржы және несие, мүмкіндігінше, және/немесе құқықтану саласында қосымша білімі бар

Қажетті кәсіби тәжірибе

Аудит және/немесе бухгалтерлік есеп және/немесе қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде үш жыл

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп және салық салу мәселелері бойынша білу.

Ішкі аудиторлар институты (The Institute of Internal Auditors Inc.), Халықаралық аудит стандарттары (ISA) әзірлеген халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын және ішкі аудиттің халықаралық кәсіби стандарттарын білу артықшылық береді.

Аудит және/немесе бухгалтерлік есеп және қаржылық менеджмент саласындағы сертификат және/немесе біліктілікке артықшылық беріледі.

Жұмыс жағдайлары

Жұмыс уақыты: бес күндік жұмыс аптасы

Мерекелерге арналған бонустар.

Тіл білу

Мемлекеттік және ағылшын тілдерін білу

Компьютерлік дағдылар

ДК, Outlook поштасының сенімді пайдаланушысы.

Шарттары:
Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
Мерекелерге арналған бонустар;
Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Түйіндемені rezume@amu.kz  электрондық поштасына жібере аласыз
03.07.2025
Халықаралық ынтымақтастық бөлімінің жетекші маманы
"Астана медицина университеті" КЕАҚ Халықаралық ынтымақтастық бөлімінің жетекші маманы лауазымына білікті қызметкер іздеуде:

Міндеттері:
1.Университет басшылығының шетелдік серіктестермен, халықаралық ұйымдар, елшіліктер және делегациялар өкілдерімен кездесулерін ұйымдастыруға қатысу (сапар бағдарламасын жасау, қарсы алу және шығарып салу, кездесу хаттамаларын дайындау);
2. Студенттер мен профессор-оқытушылар құрамына арналған халықаралық гранттар мен тағылымдамаларды іздеу; гранттар базасын жасап, оны үнемі жаңартып отыру;
3. Гранттар, шәкіртақылар және халықаралық қорлар мен ұйымдардың тағылымдамалары бойынша құжаттар әзірлеу мен тапсыру үшін ақпарат жинау, талдау және тарату;
4. Студенттер мен қызметкерлерге халықаралық гранттар мен тағылымдамаларға қатысу шарттары мен тәртібін түсіндіру жұмыстарын жүргізу (соның ішінде «Болашақ» бағдарламасы аясында);
5. Халықаралық қауымдастықтарға мүшелік ұйымдастыру;
6. Университеттің ресми сайтындағы «Халықаралық ынтымақтастық» бөлімі мен оның ішкі бөлімдерінің мазмұнын жаңарту;
7. Шетелдік елшіліктерге, ҚР ҒЖБМ Болон үдерісі орталығына және ҚР ДСМ-ге ресми хаттар дайындау;
8. Шетелдік серіктестермен ынтымақтастық туралы меморандумдарды келісу, тіркеу және белсендіру;
9. Тікелей басшысының біржолғы ауызша және/немесе жазбаша тапсырмаларын орындау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
- Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы жоғары (және жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;
- Кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;
- Ағылшын тілін еркін меңгеруі.

Қосымша талаптар:
- Коммуникабельділік, жауапкершілік, ұқыптылық, командамен жұмыс істей білу.

Шарттары:
Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
Мерекелерге арналған бонустар;
Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Түйіндемені agibayeva.m@amu.kz  электрондық поштасына жібере аласыз.


24.06.2025
Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің маманы
"Астана медицина университеті" КЕАҚ Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің маманы лауазымына білікті қызметкер іздеуде.

Міндеттері:
1) Аккредитация және сапаны басқару департаменті директорының және оның орынбасарының ауызша және/немесе жазбаша тапсырмаларын орындау;
2) Университеттің институционалдық және білім беру бағдарламаларын аккредиттеуіне дайындық және ішкі өзін-өзі бағалау жұмыстарына қатысу;
3) Өзін-өзі бағалау, постаккредиттеу мониторингі және институционалдық және арнайы аккредиттеу шеңберіндегі СЭК сапарлары бойынша есептерді дайындау және ұйымдастыру;
4) ISO 9001, ESG стандарттарының талаптарына сәйкестігін тексеру үшін кафедралар мен құрылымдық бөлімшелерде ішкі аудиттерді ұйымдастыру және өткізу;
5) АСБД (ДАиУК) құзыреті шеңберінде бұйрықтар дайындау;
6) Мүдделі тараптардың сауалнамасы нәтижелері бойынша кері байланысты жинау және ұйымдастыру;
7) АСБД құзыретіне кіретін қызмет салалары бойынша Басқарма Төрағасына – Ректорға есеп ұсыну үшін құрылымдық бөлімшелерден деректер жинау және талдау жүргізу;
8) Университеттің ішкі нормативтік құжаттарының каталогын жүргізу;
9) Университеттің ішкі нормативтік құжаттарына код беру;
10) Ғылыми-зерттеу зертханаларының аккредитациясының болуын мониторингтеу;
11) Университеттің бизнес-процестері тізілімін қалыптастыру;
12) Ішкі нормативтік құжаттар жобаларының құжаттаманы басқару стандарттарына сәйкестігін тексеру;
13) Жиналыстар хаттамаларын, жұмыс уақыты есебінің табелін жасау.

Талаптар:
  • ISO 9001 СМЖ ішкі аудиторының сертификатының болуы;
  • BPMN нотациясы бойынша бизнес-процестерді құру сертификатының болуы;
  • ISO 9001 талаптарын білу;
  • BPMN нотациясы бойынша бизнес-процестерді құруды білу;
  • Жоғары білім (медицина/техника/педагогика/құқық салалары бойынша жоғары білім болуы мүмкін).
Қосымша талаптар:
  • Белсенділік, дербестік, жауапкершілік, қарым-қатынас орнату қабілеті, жылдам үйрену, жауапкершілік алуға бейімділік
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Түйіндемені agibayeva.m@amu.kz  электрондық поштасына жібере аласыз.



© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика