Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


17.12.2024
Кешенді қауіпсіздік қызметінің басшысы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Кешенді қауіпсіздік қызметінің басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Қызметті үйлестіру және басқару;
  • Қызметке жүктелген міндеттер мен функцияларды уақтылы және сапалы орындау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру;
  • өз құзыреті шегінде Қызметтің Университеттің құрылымдық бөлімшелерімен және алқалы органдарымен өзара іс-қимылын ұйымдастыру;
  • Университет қызметкерлері мен білім алушылары жасаған тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа әкеп соғатын бұзушылықтарды анықтау, олардың алдын алу және жолын кесу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру. Олардың жасалуына ықпал ететін мән-жайларды жою жөнінде ұсыныстар енгізу;
  • Университеттің, оның қызметкерлерінің және/немесе білім алушылардың мүдделеріне зиян келтіру фактілері туралы келіп түсетін ақпаратқа ден қою;
  • Қызмет құзыреті шегінде қызметтік тергеулер/тексерулер жүргізуді ұйымдастыру;
  • Университеттің жұмыс істеуіне нақты және ықтимал қауіп-қатерлер туралы ақпаратты уақтылы анықтау және Университет басшылығына ұсыну;
  • құқық қорғау, арнайы және басқа да мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылды ұйымдастыру;
  • Қызметтің құзыретіне жататын мәселелер бойынша заңды және жеке тұлғалардың, оның ішінде Университет қызметкерлерінің өтініштерін қарау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
  • Университеттің күнделікті қызметі процесінде құпия ақпараттың таралып кетуі мүмкін арналарды анықтау және жою;
  • Қызмет бастамашылық жасаған сатып алу шарттарының орындалуын бақылау;
  • Университеттің басшылығының шешімдеріне және ішкі құжаттарына сәйкес өзге де функцияларды орындауды ұйымдастыру.
Талаптар:
  • жоғары заң білімі;
  • құқық қорғау немесе арнайы органдардағы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл;
  • басшылық лауазымдарда кемінде 2 жыл;
  • қауіпсіздік саласында қолданылатын ақпараттық бағдарламаларды білудің болуы;
  • мемлекеттік және орыс тілдерін білу;
  • жедел шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • мереке күндеріне сыйлықтар;
  • сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 623. Абай көшесі, 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
17.12.2024
Материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасының басшысы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • МТБ ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастыру;
  • МТБ қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыру;
  • өндірістік бағдарламаны материалдық-техникалық қамтамасыз етудің перспективалық және ағымдағы жоспарлары мен теңгерімдерінің жобаларын әзірлеуге, сондай-ақ шығыстың прогрессивті нормаларын пайдалана отырып, материалдық ресурстарға (шикізат, материалдар, шаруашылық мүкәммал, кеңсе тауарлары, жуу құралдары және т.б.) қажеттілікті айқындау негізінде қажетті өндірістік қорлар құруға басшылық жасауға;
  • ішкі ресурстар есебінен осы қажеттілікті жабу көздерін табуға, іздестіруге;
  • жеткізушілер шарттық міндеттемелерін бұзған кезде оларға наразылықтардың дайындалуын бақылауға, осы наразылықтар бойынша есеп айырысулардың жасалуын бақылауға, жасалған шарттардың талаптарын өзгертуді жеткізушілермен келісуге;
  • материалдық-техникалық қамтамасыз ету процестері бойынша Университеттің сапа стандарттарын әзірлеуге басшылық жасауға;
  • материалдық-техникалық қамтамасыз ету процестері бойынша Университеттің сапа стандарттарын әзірлеуге басшылық жасауға;
  • МТБ қызметкерлерінің жұмыс орнын ұйымдастыру техникасы құралдарымен, кеңсе құралдарымен қамтамасыз етілуін қадағалауға, МТБ-ның тиімді жұмыс істеуіне ықпал ететін жағдайлар жасауға;
  • Университеттің тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу жоспарларын қарауды және келісуді, оның ішінде оларды МТҚҰ құзыреті шеңберінде түзетуді қамтамасыз етуге;
  • орындалған жұмыстардың актілеріне, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаларға, сондай-ақ өз өкілеттіктері шеңберінде өзге де ілеспе құжаттарға қол қоюға;
  • Университет бөлімшелері бойынша материалдық құндылықтардың қозғалысын есепке алуды ұйымдастыруға, материалдық құндылықтарға түгендеу жүргізуге қатысуға;
  • жұмыс топтары мен комиссиялардың құрамына қатысуға;
  • техникалық ерекшеліктерге сәйкес тауарларды тексеру және қызметтерді (жұмыстарды) көрсету актілері мен жүкқұжаттарын келісу;
  • басқарушы директордың жекелеген тапсырмаларын уақтылы орындау
Талаптар:
  • жоғары техникалық, экономикалық немесе заң білімі;
  • Ұқсас лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл; оның ішінде ұйымдарда немесе мемлекеттік органдарда басшы лауазымдарда кемінде 3 жыл;
  • Мемлекеттік тілді білу;
  • Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 623. Абай көшесі, 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
17.12.2024
Білім беру процесі сапасының аудиті тобының Басшысы
КеАҚ «Астана медицина университеті» Білім беру процесі сапасының аудиті тобының Басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Білім беру процесінің сапасына талдау жүргізу және оның қорытындылары бойынша түзету іс-шараларының жоспарын әзірлеу;
  • Білім алушылар мен жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тиісті құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған білім беру стандарттарына сәйкес білім беру бағдарламасын әзірлеу, іске асыру, мониторингілеу, бағалау, жаңарту сапасын қамтамасыз ету;
  • Даму стратегиясына, еңбек нарығының талаптарына, ғылым мен практиканың жаңа жетістіктеріне сәйкес білім беру процесін дамыту жоспарларын әзірлеуге қатысу;
  • Білім берудің барлық деңгейлерінде білім алушылардың үлгерімін жиынтық талдау;
  • Университетте оқу барысында білім алушылардың академиялық жетістіктерін талдау;
  • Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету саласындағы кафедралардың, ЖОО-ның басқа бөлімшелерінің қызметіне бағалау жүргізу үшін өлшемшарттар, факторлар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу;
  • Проректорлармен, декандармен, кафедра меңгерушілерімен, басқарма басшыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • Білім алушылар мен жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тиісті құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған білім беру стандарттарына сәйкес білім беру бағдарламасын әзірлеу, іске асыру, мониторингілеу, бағалау, жаңарту сапасын қамтамасыз ету;
  • Даму стратегиясына, еңбек нарығының талаптарына, ғылым мен практиканың жаңа жетістіктеріне сәйкес білім беру процесін дамыту жоспарларын әзірлеуге қатысу;
  • Білім берудің барлық деңгейлерінде білім алушылардың үлгерімін жиынтық талдау;
  • Университетте оқу барысында білім алушылардың академиялық жетістіктерін талдау;
  • Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету саласындағы кафедралардың, ЖОО-ның басқа бөлімшелерінің қызметіне бағалау жүргізу үшін өлшемшарттар, факторлар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу;
  • Проректорлармен, декандармен, кафедра меңгерушілерімен, басқарма басшыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру
Талаптар:

  • Жоғары медициналық/педагогикалық білім;
  • Кәсіби өтілі 5 жылдан кем болмауы тиіс, білім беру ұйымдарындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем болмауы тиіс, оның ішінде басшылық лауазымдарда да.
Қосымша талаптар:

  • жедел шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық;
  • ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын сақтау;
  • ДК тәжірибелі пайдаланушысы.
Шарттар:

  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Кәсіби даму және біліктілікті арттыру үшін мүмкіндіктер, өзінің шығармашылық әлеуетін серпінді командада іске асыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • мереке күндеріне сыйлықтар;
  • сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
The person who has expressed a desire to take part in the competition, within the deadlines for accepting the documents specified in the announcement, submits the following documents to the university on purpose or by mail:

1) application by form (must be downloaded on the website www.amu.kz in the vacancy section);

2) a cоpy of the identity document;

3) resume/portfolio;

4) plan for the short and medium term (1,3,5 years);

5) copies of documents on education and appendices thereto, one copy each

Acceptance of documents for participation in the competition is carried out within 10 (ten) business days from the date of publication of the announcement.

The date and place of the competition will be announced later. The above documents must be submitted to the structural unit of the University on personnel issues (room. 623 Ave. Abaya, 47), phone: 57-78-91, email: nurlan.b@amu.kz.

Incomplete documents shall not be accepted for consideration.
13.12.2024
Киберқауіпсіздік қызметінің басшысы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Киберқауіпсіздік қызметінің басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • заңнамада белгіленген тәртіппен Қызметтің қызметіне басшылықты және бақылауды жүзеге асырады;
  • тәуекел-менеджмент жүйесін енгізу және жетілдіру жөніндегі іс-шараларды іске асыру жөніндегі Жоспарларды, Бағдарламаларды орындауға қатысады;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету мәселелері бойынша бақылауды жүзеге асырады және университеттің құрылымдық бөлімшелеріне ұсынымдар береді, нұқсан келтіруге ықпал ететін себептер мен шарттар туралы басшылыққа баяндайды, оларды жою жөнінде ұсыныстар енгізеді;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету жөніндегі техникалық шешімдерді әзірлейді;
  • киберқақтарды болдырмауға бағытталған рәсімдер мен шараларды әзірлейді;
  • университеттің құпия ақпаратының сақталуын қамтамасыз етеді;
  • АҚ-ның әлеуетті қатерлерін айқындайды, түзету іс-шараларын әзірлейді және енгізеді;
  • ақпараттық жүйелерге аудит жүргізуді, ақпараттық жүйелердің қорғалуын бағалауды қамтамасыз етеді, осалдықтарды талдайды және ақпараттық жүйелерді қорғау жөнінде ұсынымдар береді;
  • бағытталған ic-шаралардың өткізілуін ұйымдастырады және қамтамасыз
  • тәуекел-менеджмент жүйесін енгізу және жетілдіру жөніндегі іс-шараларды іске асыру жөніндегі Жоспарларды, Бағдарламаларды орындауға қатысады;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету мәселелері бойынша бақылауды жүзеге асырады және университеттің құрылымдық бөлімшелеріне ұсынымдар береді, нұқсан келтіруге ықпал ететін себептер мен шарттар туралы басшылыққа баяндайды, оларды жою жөнінде ұсыныстар енгізеді;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету жөніндегі техникалық шешімдерді әзірлейді;
  • киберқақтарды болдырмауға бағытталған рәсімдер мен шараларды әзірлейді;
  • университеттің құпия ақпаратының сақталуын қамтамасыз етеді;
  • АҚ-ның әлеуетті қатерлерін айқындайды, түзету іс-шараларын әзірлейді және енгізеді;
  • ақпараттық жүйелерге аудит жүргізуді, ақпараттық жүйелердің қорғалуын бағалауды қамтамасыз етеді, осалдықтарды талдайды және ақпараттық жүйелерді қорғау жөнінде ұсынымдар береді;
  • бағытталған ic-шаралардың өткізілуін ұйымдастырады және қамтамасыз
Талаптар:
  • Ақпараттық технологиялар, киберқауіпсіздік, компьютерлік ғылымдар немесе аралас пәндер саласындағы жоғары білім (техникалық);
  • Мамандығы бойынша білім беру ұйымдарында басшылық қызметтегі жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;
  • Білім беру менеджменті бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификаттың (куәліктің) болуы.
Қосымша талаптар:
  • Қауіптерді басқару, деректерді қорғау, инциденттерді анықтау және оларға ден қоюды қоса алғанда, киберқауіпсіздік қағидаттарын терең түсіну;
  • Стратегиялық жоспарлау және қауіпсіздік саласындағы саясат пен рәсімдерді әзірлеу дағдылары;
  • Бөлшектерге назар аудару, жауапкершілік және стресс жағдайында жұмыс істеу қабілеті;
  • Қиын жағдайларда шешімдерді тез қабылдау қабілеті.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • мереке күндеріне сыйлықтар;
  • сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 623. Абай көшесі, 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
09.12.2024
№ 2 отбасылық медицина кафедрасының меңгерушісі

Лауазымның атауы

№ 2 отбасылық медицина кафедрасының меңгерушісі 

Негізгі лауазымдық міндеттері

1) кафедраны басқару;

2) оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес студенттердің оқу, әдістемелік, тәрбие жұмысын, оқытудың ағымдағы және қорытынды бақылауын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру;

3) жоғары білікті ғылыми-педагог кадрларды даярлау, олардың магистратурада біліктілігін арттыру;

4) практикалық денсаулық сақтау үшін іргелі және басым бағыттар бойынша ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, ғылыми-зерттеу жұмысының және инновациялық технологиялардың алынған нәтижелерін енгізу.

5) кафедраның дайындық бағыттары мен мамандықтары бойынша Даму стратегиясын әзірлеу, жұмыс берушілермен және білім беруді басқару органдарымен сыртқы байланыстарды нығайту және дамыту. Кафедрада оқыту бағыттары мен мамандықтары бойынша білім беру қызметтері нарығын және еңбек нарығын зерттеу;

6) кафедра бейіні бойынша МЖМБС жоғары кәсіптік және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыру;

7) Білім беру бағдарламалары (пәндері) мазмұнының сапасын бағалауды жүзеге асыру, бағалау нәтижелері бойынша білім беру бағдарламасына (пәндеріне) өзгерістер енгізу;

8) мамандарды даярлау сапасының кафедраішілік жүйесін әзірлеу. Оқу процесінің жоғары сапасын қамтамасыз ету мақсатында оқытудың педагогикалық әдістері мен құралдарын анықтау. Оқытудың барлық нысандары бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін өткізуді ұйымдастыру;

9) кафедра пәндері бойынша оқу бағдарламаларын бекіту. Факультет пен ЖОО-ның басқа кафедраларының оқу бағдарламалары бойынша қорытынды дайындау;

10) кафедра бейіні бойынша оқу процесін кешенді оқу-әдістемелік және ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру, оқу және өндірістік практикаларды жүргізу;

11) кафедра пәндерінің оқу-әдістемелік кешенін бекіту;

12) оқу сабақтарының барлық түрлерін жүргізу, дипломдық жобаларды, резиденттерді даярлауды, магистранттар мен PhD докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстары мен диссертацияларын басқарады;

13) кафедрада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және инновациялық технологияларды сынақтан өткізу;

14)ғылыми-зерттеу жобаларын (ғылыми ұйымдармен, оның ішінде халықаралық ұйымдармен бірлескен шетелдік, шаруашылық шарттық, мемлекеттік, коммерцияландырылған жобалар) орындау тиімділігіне қол жеткізуді қамтамасыз ету;

15) ғылыми зерттеулердің нәтижелерін практикалық денсаулық сақтауға енгізуді қамтамасыз ету (қорғау құжаттарын, практикалық денсаулық сақтауда енгізу актілерін, патенттерді алу;

16) диссертациялық жұмыстарды, ғылыми мақалаларды, монографияларды, жариялауға дайындалған оқу құралдарын бағалауды жүзеге асыру;

17) білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысына тарту( СҒҚ, ЖМҚ, орындалатын ғылыми-зерттеу жобалары); білім алушылардың ғылыми жұмыстарының, оның ішінде халықаралық рецензияланатын журналдарда жариялануын қамтамасыз ету; білім алушылардың қатысуымен қорғау құжаттарын алу; білім алушылардың олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференцияларға және ғылыми жұмыстар конкурстарына қатысуын қамтамасыз ету;

18) ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелілігін қамтамасыз ету: республикалық маңызы бар монография шығару( ISBN индексімен); импакт-факторы бар журналдарда мақалалар жариялау; Қазақстан Республикасында, ТМД-да, алыс шет елдерде, халықаралық басылымдарда жариялау (мақалалар); ағылшын тіліндегі Жарияланымдар (мақалалар); рецензияланатын журналдарда мақалалар жариялау басылымдарда;

19) студенттердің таныстыру және оқу-өндірістік практикасын, курстық және дипломдық жұмыстарды ұйымдастыру және оларға басшылық ету

Білім беру

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім), ғылыми дәреже.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

педагогикалық немесе басшылық лауазымдардағы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Жұмыс режимі: бес күндік жұмыс аптасы, аптасына 36 сағат, ақылы еңбек демалысы 56 күнтізбелік күн

Тілдерді білуі

Мемлекеттік, ағылшын тілдерін білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3 жыл) презентация;

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі. 

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (Абай даң. 47, 215-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика