Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


16.01.2025
Комплаенс-офицер
КеАҚ «Астана медицина университеті» «Комплаенс-офицер» лауазымына конкурс жариялайды

Міндеттері:
  • комплаенс саласындағы, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа және алаяқтыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша сыртқы реттеуші талаптар мен халықаралық практикаға тұрақты мониторинг жүргізеді;
  • Қоғамның сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылының ішкі бағдарламасын/саясатын/стратегиясын әзірлейді;
  • қызметкерлер мен білім алушылар үшін оның қызметінің ерекшелігін ескере отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі нұсқаулықты әзірлейді;
  • комплаенс саясаты бұзылған жағдайда, сондай-ақ «жедел желіге» келіп түскен хабарламалар бойынша тергеулерге бастамашылық жасайды және жүргізеді;
  • реттеуші органдармен және Комплаенс қызметтерімен, ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігінің, ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің Комплаенс-офицерлерімен өзара іс-қимыл жасайды;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі басшысының және Басқарма Төрағасы - Ректордың бірлескен шешімі бойынша өткізілетін Қоғам қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдауға қатысады;
  • Қоғамның бекітілген ішкі нормативтік құжаттары шеңберінде мүдделер қақтығысын анықтау, мониторингілеу және реттеу жөніндегі шараларды іске асыру кезінде уәкілетті тұлға ретінде әрекет етеді;
  • мүдделі құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп, қаржылық мәмілелер кезінде Қоғамның контрагенттерін кешенді тексеруді жүзеге асырады;
  • Қоғамдағы сыбайлас жемқорлық фактілері туралы өтініштер (шағымдар) негізінде қызметтік тексерулер жүргізеді;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамадағы, квазимемлекеттік сектор субъектілеріндегі сыбайлас жемқорлыққа байланысты істер бойынша сот практикасындағы өзгерістерге мониторинг және талдау жүргізеді;
  • тоқсан сайын сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшесіне қабылданған сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар бойынша есептер мен ақпарат жібереді;
  • жыл сайын ДК алдында есеп береді.
Талаптар:
  • Жоғары білім: экономикалық/заңгерлік/қаржылық;
  • Жұмыс тәжірибесі: 10 жылдан астам, оның ішінде комплаенс саласындағы басшылық лауазымдарда кемінде 3 жыл;
  • Комплаенс және этика мәселелері бойынша ішкі корпоративтік құжаттарды, стандарттарды, саясаттар мен рәсімдерді әзірлеудегі тәжірибе мен дағдылар;
  • Комплаенс-процедуралар шеңберінде бизнес-процестерді мониторингілеу бойынша іс-шараларды жүргізудегі тәжірибе;
  • Халықаралық практикалар мен стандарттарды, комплаенс саласындағы ҚР заңнамасын жақсы білу;
  • Қоғам қызметінің ерекшелігін жақсы түсіну;
  • Стратегиялық басқарудағы, шешім қабылдаудағы, этика және комплаенс бағдарламаларын әзірлеудегі және іске асырудағы халықаралық тәжірибе мен дағдылар;
  • Өзгерістерді басқару шеңберіндегі мінез-құлық дағдысы: қарым-қатынас пен тиімді тұлғааралық өзара іс-қимылдың жоғары деңгейі;
  • Мүмкіндігінше бизнес-менеджмент, экономика, қаржы немесе құқықтану саласындағы магистр немесе PhD дәрежесі;
  • Мүмкіндігінше комплаенс саласындағы халықаралық үлгідегі сертификаттың («ICA International Diploma in Governance Risk and Compliance» немесе ұқсас сертификаттар) болуы;
  • Мемлекеттік, орыс тілдерін еркін меңгеру. Шет тілдерін білу құпталады.
Шарттары:
- Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
- Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін
- Мерекелерге арналған бонустар;
- Сауықтыру жәрдемақыларын төлеу.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
16.01.2025
Риск - менеджер
Астана медицина университеті «Риск - менеджер» позициясына жоғары білікті маман іздеуде

Міндеттері:
  • тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау процесін ұйымдастыру және үйлестіру, сондай-ақ тәуекелдер тіркелімі мен тәуекелдер картасының иелерімен келісу, негізгі тәуекел индикаторлары, Университеттің негізгі тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-шаралар жоспары, сондай-ақ негізгі тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асыру мониторингі және Университеттің Басқармасы мен Директорлар кеңесіне есептілікті ұсыну;
  • Университет Басқармасын және Директорлар кеңесін тәуекелдерді басқару процестеріндегі елеулі ауытқулар туралы хабардар ету;
  • іске асырылған тәуекелдердің дерекқорын жүргізу, тәуекелдерге елеулі әсер етуі мүмкін сыртқы факторларды қадағалау;
  • Университеттің ҚҚС-ын бөлу жөніндегі жұмысқа қатысу;
  • кіріс, шығыс және ішкі хат-хабарлармен жұмыс;
  • тәуекел-менеджер қызметінде сыбайлас жемқорлық құрамдастарының болуын талдау;
  • өз құзыреті шеңберінде Университетте сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің алдын алу жөніндегі іс-шараларды жүргізу;
  • ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын сақтау;
  • құпия ақпаратты қорғау, коммерциялық құпияны құрайтын ақпаратты заңсыз алуға, таратуға не пайдалануға тыйым салу;
  • жұмыстарды орындау кезінде еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі жөніндегі қағидаларда, нұсқаулықтарда белгіленген талаптарды сақтау.
Талаптар:
  • Жоғары білім: экономикалық/заңгерлік/техникалық/тәуекел-менеджмент және аудиторлық қызмет саласындағы қосымша кәсіптік білім;
  • тәуекелдерді басқару саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • COSO және ISO 31000 сияқты тәуекелдерді басқару қағидаттары мен әдістерін білу;
  • тәуекелдерді басқару жөніндегі саясат пен рәсімдерді әзірлеу және енгізу тәжірибесі;
Қосымша талаптар (дағдылар, құзыреттер, кәсіби және жеке қасиеттер және т.б.)
  • «Акционерлік қоғамдар туралы» Заңды білу;
  • Коммерциялық емес ұйымдар туралы Заңды білу;
  • «Мемлекеттік мүлік туралы» Заңды білу;
  • Тәуекел-менеджмент жөніндегі халықаралық стандарттар:
  • ISO31010:2011 "Тәуекел менеджменті. Тәуекелді бағалау әдістері ";
  • COSO "Ұйымның тәуекелдерін басқару. Интеграцияланған модель ";
  • өте жақсы аналитикалық және коммуникативтік дағдылар;
  • өз бетінше және командада жұмыс істей білу;
  • медициналық және білім беру терминологиясы мен практикасын түсіну;
  • медициналық білім беруге қатысты нормативтік талаптар мен заңдарды білу;
  • тәуекелдерді басқару бойынша бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары;
  • стресске төзімділік, аналитикалық ойлау қабілеті және жақсы есте сақтау, білімге ұмтылу, жауапкершілік, тіл табысқыштық, нақтылық, жеделділік, прагматизм;
  • Мемлекеттік тілді білу.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 623. Абай көшесі, 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
15.01.2025
Неврология кафедрасының меңгерушісі

Лауазымның атауы

Неврология кафедрасының меңгерушісі

Негізгі лауазымдық міндеттері

1) кафедраны басқару;

2) оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес студенттердің оқу, әдістемелік, тәрбие жұмысын, оқытудың ағымдағы және қорытынды бақылауын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру;

3) жоғары білікті ғылыми-педагог кадрларды даярлау, олардың магистратурада біліктілігін арттыру;

4) практикалық денсаулық сақтау үшін іргелі және басым бағыттар бойынша ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, ғылыми-зерттеу жұмысының және инновациялық технологиялардың алынған нәтижелерін енгізу.

5) кафедраның дайындық бағыттары мен мамандықтары бойынша Даму стратегиясын әзірлеу, жұмыс берушілермен және білім беруді басқару органдарымен сыртқы байланыстарды нығайту және дамыту. Кафедрада оқыту бағыттары мен мамандықтары бойынша білім беру қызметтері нарығын және еңбек нарығын зерттеу;

6) кафедра бейіні бойынша МЖМБС жоғары кәсіптік және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыру;

7) Білім беру бағдарламалары (пәндері) мазмұнының сапасын бағалауды жүзеге асыру, бағалау нәтижелері бойынша білім беру бағдарламасына (пәндеріне) өзгерістер енгізу;

8) мамандарды даярлау сапасының кафедраішілік жүйесін әзірлеу. Оқу процесінің жоғары сапасын қамтамасыз ету мақсатында оқытудың педагогикалық әдістері мен құралдарын анықтау. Оқытудың барлық нысандары бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін өткізуді ұйымдастыру;

9) кафедра пәндері бойынша оқу бағдарламаларын бекіту. Факультет пен ЖОО-ның басқа кафедраларының оқу бағдарламалары бойынша қорытынды дайындау;

10) кафедра бейіні бойынша оқу процесін кешенді оқу-әдістемелік және ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру, оқу және өндірістік практикаларды жүргізу;

11) кафедра пәндерінің оқу-әдістемелік кешенін бекіту;

12) оқу сабақтарының барлық түрлерін жүргізу, дипломдық жобаларды, резиденттерді даярлауды, магистранттар мен PhD докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстары мен диссертацияларын басқарады;

13) кафедрада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және инновациялық технологияларды сынақтан өткізу;

14)ғылыми-зерттеу жобаларын (ғылыми ұйымдармен, оның ішінде халықаралық ұйымдармен бірлескен шетелдік, шаруашылық шарттық, мемлекеттік, коммерцияландырылған жобалар) орындау тиімділігіне қол жеткізуді қамтамасыз ету;

15) ғылыми зерттеулердің нәтижелерін практикалық денсаулық сақтауға енгізуді қамтамасыз ету (қорғау құжаттарын, практикалық денсаулық сақтауда енгізу актілерін, патенттерді алу;

16) диссертациялық жұмыстарды, ғылыми мақалаларды, монографияларды, жариялауға дайындалған оқу құралдарын бағалауды жүзеге асыру;

17) білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысына тарту( СҒҚ, ЖМҚ, орындалатын ғылыми-зерттеу жобалары); білім алушылардың ғылыми жұмыстарының, оның ішінде халықаралық рецензияланатын журналдарда жариялануын қамтамасыз ету; білім алушылардың қатысуымен қорғау құжаттарын алу; білім алушылардың олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференцияларға және ғылыми жұмыстар конкурстарына қатысуын қамтамасыз ету;

18) ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелілігін қамтамасыз ету: республикалық маңызы бар монография шығару( ISBN индексімен); импакт-факторы бар журналдарда мақалалар жариялау; Қазақстан Республикасында, ТМД-да, алыс шет елдерде, халықаралық басылымдарда жариялау (мақалалар); ағылшын тіліндегі Жарияланымдар (мақалалар); рецензияланатын журналдарда мақалалар жариялау басылымдарда;

19) студенттердің таныстыру және оқу-өндірістік практикасын, курстық және дипломдық жұмыстарды ұйымдастыру және оларға басшылық ету

Білім беру

Жоғары медициналық (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, ғылыми дәреже

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

педагогикалық немесе басшылық лауазымдардағы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Жұмыс режимі: бес күндік жұмыс аптасы, аптасына 36 сағат, ақылы еңбек демалысы 56 күнтізбелік күн

Тілдерді білуі

Мемлекеттік, ағылшын тілдерін білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3 жыл) презентация;

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі. 

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (Абай даң. 47, 215-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, электрондық пошта: rezume@amu.kz

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

13.01.2025
Білім беру процесі сапасының аудиті тобының Басшысы
КеАҚ «Астана медицина университеті» Білім беру процесі сапасының аудиті тобының Басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Білім беру процесінің сапасына талдау жүргізу және оның қорытындылары бойынша түзету іс-шараларының жоспарын әзірлеу;
  • Білім алушылар мен жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тиісті құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған білім беру стандарттарына сәйкес білім беру бағдарламасын әзірлеу, іске асыру, мониторингілеу, бағалау, жаңарту сапасын қамтамасыз ету;
  • Даму стратегиясына, еңбек нарығының талаптарына, ғылым мен практиканың жаңа жетістіктеріне сәйкес білім беру процесін дамыту жоспарларын әзірлеуге қатысу;
  • Білім берудің барлық деңгейлерінде білім алушылардың үлгерімін жиынтық талдау;
  • Университетте оқу барысында білім алушылардың академиялық жетістіктерін талдау;
  • Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету саласындағы кафедралардың, ЖОО-ның басқа бөлімшелерінің қызметіне бағалау жүргізу үшін өлшемшарттар, факторлар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу;
  • Проректорлармен, декандармен, кафедра меңгерушілерімен, басқарма басшыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • Білім алушылар мен жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тиісті құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған білім беру стандарттарына сәйкес білім беру бағдарламасын әзірлеу, іске асыру, мониторингілеу, бағалау, жаңарту сапасын қамтамасыз ету;
  • Даму стратегиясына, еңбек нарығының талаптарына, ғылым мен практиканың жаңа жетістіктеріне сәйкес білім беру процесін дамыту жоспарларын әзірлеуге қатысу;
  • Білім берудің барлық деңгейлерінде білім алушылардың үлгерімін жиынтық талдау;
  • Университетте оқу барысында білім алушылардың академиялық жетістіктерін талдау;
  • Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету саласындағы кафедралардың, ЖОО-ның басқа бөлімшелерінің қызметіне бағалау жүргізу үшін өлшемшарттар, факторлар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу;
  • Проректорлармен, декандармен, кафедра меңгерушілерімен, басқарма басшыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру
Талаптар:

  • Жоғары медициналық/педагогикалық білім;
  • Кәсіби өтілі 5 жылдан кем болмауы тиіс, білім беру ұйымдарындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем болмауы тиіс, оның ішінде басшылық лауазымдарда да;
  • Тілді білу: қазақ, орыс тілдерінде - мінсіз, ағылшын тілдерінде - құпталады.
Қосымша талаптар:

  • жедел шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық;
  • ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын сақтау;
  • ДК тәжірибелі пайдаланушысы.
Шарттар:

  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 623. Абай көшесі, 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
08.01.2025
Баспасөз қызметінің басшысы
КЕАҚ «Астана медицина университеті» Баспасөз қызметінің басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

 Міндеттері:
- Баспасөз қызметі бөлімінің жұмысына жалпы басшылық жасау;
- бұқаралық ақпарат құралдары арқылы университет қызметі туралы оң қоғамдық пікір қалыптастыруға бағытталған PR кампанияларын ұзақ мерзімді жоспарлауға және іс-шараларды жедел жоспарлауға қатысу;
- баспасөз конференцияларын, брифингтерді және басқа да ақпараттық-жарнамалық іс-шараларды ұйымдастыру;
 - ресми хабарламалардың, пресс-релиздердің, ескертулер мен оларға түсініктемелердің мәтіндерін дайындау мен бұқаралық ақпарат құралдарына беруді бақылау;
- Университет қызметіне қатысты бұқаралық ақпарат құралдарының сұраныстары бойынша жазбаша және ауызша ескертулер дайындау;
- ақпараттық материалдарды (мақалалар, мамандандырылған бағдарламалар, буклеттер және т.б.) шығаруды ұйымдастыру және қатысу;
- бұқаралық ақпарат құралдарында университет ректорының көпшілік алдында сөз сөйлеуі, сұхбаттары, баяндамалары үшін ақпарат дайындау;
- ұйымның ресми интернет-ресурсындағы/веб-сайтындағы, әлеуметтік желілердегі корпоративтік беттеріндегі ақпараттың уақтылы жаңартылуын бақылау;
- БАҚ өкілдерімен келіссөздер жүргізу, негізгі БАҚ өкілдерімен жұмыс байланыстарын орнату;
- іскерлік хат алмасу, серіктестермен телефон арқылы сөйлесу;
- бұқаралық ақпарат құралдарына ақпараттық-талдамалық мониторинг жүргізу;
- пайдаланылатын байланыс арналарының тиімділігін талдау және оларды жақсарту бойынша ұсыныстар енгізу;
- ақпараттық-жарнамалық материалдарды, буклеттерді, журналдарды және басқа да баспа басылымдарын әзірлеуді бақылау.

Талаптар:
- Білімі: журналистика/филология/гуманитарлық ғылымдар саласында;;
- Ұқсас салада кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі (PR, журналистика, қоғаммен байланыс);
- Баспасөз қызметі саласында басшылық қызметтегі жұмыс тәжірибесі кемінде 5 жыл;
 - Тіл білімі: қазақ тілі, орыс тілі – мінсіз, ағылшын тілі – қош көрінед;
 - Ұйымдастыру жұмыстары мен БАҚ-пен өзара әрекеттесу тәжірибесі болуы керек
 
Қосымша талаптар (дағдылар, құзыреттер, кәсіби және жеке қасиеттер және т.б.)
- тез шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, зейінділік.
- ақпараттық қауіпсіздік ережелерін сақтау
- тәжірибелі компьютер пайдаланушысы

Шарттары:
- Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
- Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін
- Мерекелерге арналған бонустар;
- Сауықтыру жәрдемақыларын төлеу.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 623. Абай көшесі, 47), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика