Лауазымның атауы |
Эпидемиология және биостатистика кафедрасының меңгерушісі Анестезиология, қарқынды терапия және жедел шұғыл жәрдем кафедрасының меңгерушісі Сот медицинасы және құқық кафедрасының меңгерушісі № 2 ішкі аурулар кафедрасының меңгерушісі № 1 хирургиялық аурулар кафедрасының меңгерушісі № 1 балалар аурулары кафедрасының меңгерушісі Психиатрия және наркология кафедрасының меңгерушісі Жұқпалы аурулар және фтизиатрия кафедрасының меңгерушісі |
Негізгі лауазымдық міндеттері |
- Кафедраның оқу, клиникалық, әдiстемелiк, ғылыми және тәрбие жұмысына басшылық жасау. - Оқытушылардың жұмысын ұйымдастыру, оқу жүктемесін бөлу. - Кафедраның бюджетін қалыптастыруға қатысу, сатып алуды жоспарлау (жабдықтар, әдебиеттер және т.б.). - Кафедраның мүдделерін алқалы органдарда білдіру. - Бiлiм беру бағдарламаларын iске асыру сапасын қамтамасыз ету. - Жұмыс оқу бағдарламаларын, силлабустарды және т.б. әзірлеу және жаңарту жөніндегі жұмысты ұйымдастыру. - Студенттердi аттестациялауды, аралық және қорытынды бағалауды ұйымдастыру. - Оқытушылар мен студенттердiң ғылыми қызметiне басшылық жасау. - ҒЗЖ жетекшілік ету, гранттық конкурстарға қатысу. - Кафедраның жарияланым белсенділігін қамтамасыз ету. - Практика базаларымен (ауруханалармен, клиникалармен) өзара іс-қимыл. - Студенттермен жұмыс, тәлімгерлік. - Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу. - Студенттерді кәсіптік бағдарлауға және бейімдеуге қатысу. - Оқытушылар жұмысының тиімділігін бағалау. - Кафедраның қызметі туралы есеп дайындау. |
Білімі |
Тиісті даярлау бағыты бойынша жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім. Ғылыми дәрежесінің (ғылым кандидаты немесе докторы), академиялық дәрежесінің (PhD) болуы. Оқытылатын пән бейіні бойынша маман сертификатының болуы (клиникалық бейін кафедралары үшін). |
Талап етілетін кәсіби тәжірибе |
Доцент/профессор лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл. Соңғы 5 жылда халықаралық және ұлттық ғылыми басылымдарда (оның ішінде Scopus/Web of Science) кемінде 3 жарияланымның болуы. Хирша индексі. |
Ғылыми және кәсіби белсенділік, жеке қасиеттері мен құзыреттері |
Көшбасшылық және басқару қабілеттері. Жауапкершілік және ұйымдастырушылық. Стратегиялық жоспарлау дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары. Командада жұмыс істей білу, тәлімгерлік. |
Тілдерді білу |
Мемлекеттік және орыс тілдерін меңгеру. |
Жұмыс шарттары |
Ресми жұмысқа орналастыру Лайықты еңбекақы төлеу Оқу кестесіне сәйкес жұмыс кестесі |
Құжаттарды қабылдау мерзімі 20 жылғы 27 маусымнан 2025 маусымға дейін (жұмыс күндері сағат 8: 30-дан 17: 30-ға дейінгі уақыт).
Құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін өтініш мына электрондық мекенжайға қабылданады: rezume@amu.kz немесе қолма-қол: Астана қаласы, пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 622-кабинет.
Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:
- белгіленген нысан бойынша өтініш (сілтеме: https://amu.edu.kz/ru/infocenter/vakansii/);
- жеке парақ;
- өмірбаян;
- жоғары білім, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы оларға қосымшаларымен бірге құжат;
- медициналық анықтама 075/е;
- кафедраның дамуы туралы презентация (көлемі 10 слайдтан аспайтын);
- адамның сыбайлас жемқорлық қылмыс жасағаны туралы мәліметтер, соттылығының болуы не болмауы туралы анықтама;
- түйіндеме;
- қалауы бойынша басқа да құжаттар.
Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.