Бос жұмыс орындары



Бос жұмыс орындары бойынша байланыс тұлғасы: (Ағыбаева Мадина), 8 775 589 07 47, rezume@amu.kz:


12.08.2025
Халықаралық ынтымақтастық бөлімінің бастығы
«Астана медицина университеті» КеАҚ  Халықаралық ынтымақтастық бөлімінің бастығы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
1) Университеттің халықаралық ынтымақтастық стратегиясын әзірлеу және іске асыру.
2) Халықаралық жобаларды, академиялық ұтқырлық бағдарламаларын және серіктестіктерді ұйымдастыру және үйлестіру.
3) Шетелдік серіктестермен, дипломатиялық өкілдіктермен, халықаралық ұйымдармен хат алмасу және келіссөздер жүргізу.
4) Университеттің/ұйымның халықаралық гранттық бағдарламаларға қатысуын қамтамасыз ету.
5) Екіжақты және көпжақты халықаралық қатынастарды дамытуға жәрдемдесу.
6) Халықаралық келісімдер бойынша шарттық міндеттемелердің орындалуын бақылау.
7) Бөлім қызметкерлерінің жұмысын үйлестіру және олардың кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
8) «Болашақ» бағдарламасы аясында да, халықаралық гранттар мен тағылымдамаларға қатысу шарттары мен тәртібін студенттерге және оқытушыларға/қызметкерлерге түсіндіру жұмыстарын жүргізу.
9) Университеттің халықаралық қауымдастықтарға мүшелігін бақылау.
10) Университеттің ресми сайтындағы «Халықаралық ынтымақтастық» бөлімі мен оның қосалқы бөлімдерінің бөлім қызметі бағыттарына қатысты ақпараттық мазмұнын қамтамасыз ету.
11) Шетел мемлекеттері елшіліктеріне, ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігінің Жоғары білімді дамыту ұлттық орталығына, ҚР Денсаулық сақтау министрлігіне ресми хаттар дайындау.
12) Шетелдік серіктестермен ынтымақтастық туралы Меморандумдарды келісу, тіркеу және белсендіру.
13) Тікелей басшысының ауызша және/немесе жазбаша жекелеген тапсырмаларын орындау.
14) Миграциялық мәселелер бойынша жұмысты бақылау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
- гуманитарлық және қоғамдық ғылымдар саласында жоғары (және жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;
- кемінде 5 жыл жұмыс өтілі;
- ағылшын тілін еркін меңгеру, қазақ тілін ауызекі деңгейде білу.

Қосымша талаптар:
- Коммуникабельділік, жауапкершілік, ұқыптылық, командамен жұмыс істей білу.

Шарттары:
Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
Мерекелерге арналған бонустар;
Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);
2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
3) түйіндеме/портфолио;
4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);
5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 8 775 589 07 47, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz
Конкурс мерзімі: 2025 жылғы 12-25 тамыз аралығында.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
05.08.2025
Дене шынықтыру және спорт кафедрасының меңгерушісі

Лауазымның атауы

Дене шынықтыру және спорт кафедрасының меңгерушісі

 

Негізгі лауазымдық міндеттері

       Ұйымдастыру-басқару қызметі:

Кафедраның оқу, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмысына басшылық ету.

Оқытушылардың жұмысын ұйымдастыру, оқу жүктемесін бөлу.

Кафедраның бюджетін қалыптастыруға қатысу, сатып алуды жоспарлау (жабдықтар, әдебиеттер және т.б.).

Кафедраның мүдделерін алқалы органдарда білдіру.

        Оқу-әдістемелік жұмыс:

Білім беру бағдарламаларын іске асыру сапасын қамтамасыз ету.

Жұмыс оқу бағдарламаларын, силлабустарды және т.б. әзірлеу және жаңарту.

Студенттерді аттестаттауды, аралық және қорытынды бағалауды ұйымдастыру.

        Тәрбие және жетекшілік жұмыс:

Студенттермен жұмыс, тәлімгерлік.

Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу.

Студенттерді кәсіптік бағдарлауға және бейімдеуге қатысу.

         Кадрлық және есептік жұмыс:

Оқытушылар жұмысының тиімділігін бағалау.

Кафедраның қызметі туралы есептер дайындау.

Оқытушылар құрамының аттестациясы мен конкурстарына қатысу.

Білім

Тиісті бағыт бойынша жоғары білім.

«Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген жаттықтырушысы» ғылыми дәрежесінің және/немесе спорттық атағының болуы.

Қосымша педагогикалық білім немесе педагогика бойынша курстар - қажет.

Қажетті кәсіби тәжірибе

Мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 жыл және ғылыми-педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл

 

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және енгізуге қатысу тәжірибесі қажет.

Оқулықтардың, оқу құралдарының авторлығы немесе тең авторлығы.

Көшбасшылық және басқару қабілеттері.

Жауапкершілік және ұйымдастырушылық.

Стратегиялық жоспарлау дағдылары.

Іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары.

Командада жұмыс істей білу, тәлімгерлік.

 

Тілдерді білу

Мемлекеттік және орыс тілдерін меңгеру.

Ағылшын тілін меңгеру - мүмкіндігінше (ағылшын тілінде оқыту бағдарламаларын іске асыру және халықаралық жобаларға қатысу үшін).

 

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналасу

Лайықты жалақы

Оқу кестесіне сәйкес жұмыс кестесі


Құжаттарды қабылдау мерзімі 2025 жылғы 5 тамыздан 18 тамызға дейін (уақыты 8:30 сағаттан 17:30 сағатқа дейін).

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

Құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін түйіндеме мына электрондық мекенжайға қабылданады: agibayeva.m@amu.kz не Астана қ., пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 622-кабинет.

Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:

өтініш;

жеке парақ;

өмірбаяны;

жоғары білім, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, қосымшаларымен бірге ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалар;

ғылыми жұмыстар мен өнертабыстардың тізімі (бар болса);

медициналық анықтама 075/е;

кафедра дамуының тұсаукесері (көлемі 10 слайдтан аспайтын);

адамның сыбайлас жемқорлық қылмыс жасағаны туралы мәліметтер, соттылығы туралы анықтама;

түйіндеме.

 

01.08.2025
Инженер - энергетик
"Астана медицина университеті" КЕАҚ инженер - энергетик лауазымына білікті қызметкер іздеуде:

Міндеттері:
- энергия жабдықтары мен желілерінің үздіксіз жұмысын, эксплуатациясын, жөнделуін және жаңғыртылуын қамтамасыз ету;
- энергия шаруашылығының эксплуатациясы үшін қажетті жабдықтарды, материалдарды, қосалқы бөлшектерді сатып алуға өтінімдер жасау;
-  энергия тұтыну және энергия ресурстарын үнемдеу бойынша есептеулерді орындау;
- энергияға деген қажеттіліктерін ескере отырып, олардың шығын нормаларын, кәсіпорын бөлімшелерінің жұмыс режимін әзірлеуге қатысу, отын шығыны нормаларының және энергияның барлық түрлерінің сақталуын бақылау;
-  релелік қорғау және автоматика құралдарын тексеру мен сынауды ұйымдастыру;
- жабдықтардың тозу себептерін анықтау, олардың алдын алу және жою бойынша шаралар қабылдау;
- энергетикалық қондырғылар мен желілерді сынауға және эксплуатацияға қабылдауға қатысу;
- энергетикалық жабдықтың аварияларының себептерін қарауға қатысуға және олардың алдын алу және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге;
- энергетикалық жабдықтың техникалық шарттарының стандарттарын әзірлеуге және енгізуге қатысу;
- электриктердің жұмысын үйлестіру;                                              
- электр желілерін монтаждау схемасын жасау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
- жоғары кәсіптік (техникалық) білім, мамандығы бойынша инженерлік-техникалық лауазымдардағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;
- орта кәсіптік (техникалық) білім, мамандығы бойынша инженерлік-техникалық лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл.
Тілді білуі: қазақ және орыс тілдері.

Қосымша талаптар:
- ТҚ, ТҚ, автоматика жүйелерімен, релелік қорғаныспен, ЖПР жұмыс тәжірибесі;
- электр схемаларын оқу және құрастыра білуі;
- өтінімдерді, кестелерді, энергия тұтыну есептерін жасау дағдылары;
- инженер-энергетик лауазымына тағайындау білімді тексеру (V – кернеуі 1000 В-тан жоғары электр қондырғыларында) және электр қауіпсіздігі бойынша тиісті топты тағайындау арқылы жүзеге асырылады немесе бұл топ инженер-энергетикте болуы керек;
- ДК сенімді пайдаланушысы.
Жеке қасиеттері: мұқияттылық, жауапкершілік, аналитикалық ойлау қабілеті.

Шарттары:
Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
Мерекелерге арналған бонустар;
Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Түйіндемені rezume@amu.kz  электрондық поштасына жібере аласыз.


15.07.2025
Ішкі аудит қызметінің аға аудиторы

Қызмет атауы

Ішкі аудит қызметінің аға аудиторы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- Қоғамдағы ішкі бақылау жүйесінің барабарлығы мен тиімділігін бағалайды;

- Қоғамда тәуекелдерді басқару процедуралары мен тәуекелдерді бағалау әдістемесінің қолданылуы мен тиімділігін бағалайды;

- Қазақстан Республикасы заңнамасының, халықаралық келісімдердің, Қоғамның ішкі құжаттарының талаптарының сақталуына, сондай-ақ бақылау және қадағалау органдарының тапсырмалары мен Қоғам органдарының шешімдерінің орындалуына тексеруді жүзеге асырады;

- Қоғамның стратегиялық мақсаттары шеңберінде олардың алдына қойылған мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін Қоғам бөлімшелері қабылдаған шаралардың сәйкестігін бағалайды;

- Қоғамда қабылданған корпоративтік басқару қағидаттарын, тиісті этикалық стандарттар мен құндылықтарды енгізу мен сақтауды бағалауды жүзеге асырады;

- Қоғамның тиісті органдары мен бөлімшелерінің тәуекелдер және ішкі бақылау мәселелері бойынша тиімді ақпаратпен қамтамасыз етілуін бағалауды жүзеге асырады;

- Қоғам бөлімшелерінің сыртқы аудитордың, білім беру қызметтерін көрсету саласындағы бақылау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның ұсынымдарын орындауына бақылауды жүзеге асырады;

- Ішкі аудит қызметінің белгіленген тәртіппен берілген ұсынымдарының орындалуына кейінгі бақылауды жүзеге асырады;

- Қоғамның директорлар кеңесіне, атқарушы органына, бөлімшелеріне ішкі бақылау мен аудит жүйесін ұйымдастыру мәселелері бойынша кеңес береді;

- корпоративтік басқару, ішкі бақылау және тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша Қоғамның ішкі құжаттарын келісу арқылы әзірлеуге қатысады;

- өз құзыреті шегінде Ішкі аудит қызметіне жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

Білім

салаларындағы жоғары кәсіптік білім: экономика және қаржы, және/немесе есеп және аудит, және/немесе қаржы менеджменті және/немесе қаржы және несие, мүмкіндігінше, және/немесе құқықтану саласында қосымша білімі бар

Қажетті кәсіби тәжірибе

Аудит және/немесе бухгалтерлік есеп және/немесе қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде үш жыл

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп және салық салу мәселелері бойынша білу.

Ішкі аудиторлар институты (The Institute of Internal Auditors Inc.), Халықаралық аудит стандарттары (ISA) әзірлеген халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын және ішкі аудиттің халықаралық кәсіби стандарттарын білу артықшылық береді.

Аудит және/немесе бухгалтерлік есеп және қаржылық менеджмент саласындағы сертификат және/немесе біліктілікке артықшылық беріледі.

Жұмыс жағдайлары

Жұмыс уақыты: бес күндік жұмыс аптасы

Мерекелерге арналған бонустар.

Тіл білу

Мемлекеттік және ағылшын тілдерін білу

Компьютерлік дағдылар

ДК, Outlook поштасының сенімді пайдаланушысы.

Шарттары:
Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
Мерекелерге арналған бонустар;
Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Түйіндемені rezume@amu.kz  электрондық поштасына жібере аласыз
24.06.2025
Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің маманы
"Астана медицина университеті" КЕАҚ Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің маманы лауазымына білікті қызметкер іздеуде.

Міндеттері:
1) Аккредитация және сапаны басқару департаменті директорының және оның орынбасарының ауызша және/немесе жазбаша тапсырмаларын орындау;
2) Университеттің институционалдық және білім беру бағдарламаларын аккредиттеуіне дайындық және ішкі өзін-өзі бағалау жұмыстарына қатысу;
3) Өзін-өзі бағалау, постаккредиттеу мониторингі және институционалдық және арнайы аккредиттеу шеңберіндегі СЭК сапарлары бойынша есептерді дайындау және ұйымдастыру;
4) ISO 9001, ESG стандарттарының талаптарына сәйкестігін тексеру үшін кафедралар мен құрылымдық бөлімшелерде ішкі аудиттерді ұйымдастыру және өткізу;
5) АСБД (ДАиУК) құзыреті шеңберінде бұйрықтар дайындау;
6) Мүдделі тараптардың сауалнамасы нәтижелері бойынша кері байланысты жинау және ұйымдастыру;
7) АСБД құзыретіне кіретін қызмет салалары бойынша Басқарма Төрағасына – Ректорға есеп ұсыну үшін құрылымдық бөлімшелерден деректер жинау және талдау жүргізу;
8) Университеттің ішкі нормативтік құжаттарының каталогын жүргізу;
9) Университеттің ішкі нормативтік құжаттарына код беру;
10) Ғылыми-зерттеу зертханаларының аккредитациясының болуын мониторингтеу;
11) Университеттің бизнес-процестері тізілімін қалыптастыру;
12) Ішкі нормативтік құжаттар жобаларының құжаттаманы басқару стандарттарына сәйкестігін тексеру;
13) Жиналыстар хаттамаларын, жұмыс уақыты есебінің табелін жасау.

Талаптар:
  • ISO 9001 СМЖ ішкі аудиторының сертификатының болуы;
  • BPMN нотациясы бойынша бизнес-процестерді құру сертификатының болуы;
  • ISO 9001 талаптарын білу;
  • BPMN нотациясы бойынша бизнес-процестерді құруды білу;
  • Жоғары білім (медицина/техника/педагогика/құқық салалары бойынша жоғары білім болуы мүмкін).
Қосымша талаптар:
  • Белсенділік, дербестік, жауапкершілік, қарым-қатынас орнату қабілеті, жылдам үйрену, жауапкершілік алуға бейімділік
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Түйіндемені agibayeva.m@amu.kz  электрондық поштасына жібере аласыз.



© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика