Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


13.05.2025
Басқарма мүшелерінің бос орындары

«Астана медицина университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Университет), 010008, Астана қаласы, «Сарыарқа» ауданы, Бейбітшілік көшесі, 49а, университеттің Басқарма мүшелерінің: академиялық жұмыс жөніндегі проректордың, клиникалық жұмыс жөніндегі проректордың, ғылыми жұмыс жөніндегі проректордың, стратегиялық даму және халықаралық ынтымақтастық жөніндегі проректордың, басқарушы директордың бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды.

Университет қызметінің негізгі мақсаты ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау арқылы Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесін дамытуға жәрдемдесу болып табылады.

Университет қызметінің негізгі мәні Жоғары білім, кең бейінді ауруханалардың, мамандандырылған ауруханалардың және стационарлары мен жалпы дәрігерлік практикасы бар басқа да емдеу мекемелерінің қызметі болып табылады

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

1) қоғамның академиялық, ғылыми және клиникалық қызметіне, сондай - ақ стратегиялық даму мен халықаралық ынтымақтастыққа жетекшілік ететін басқарма мүшелері лауазымдарына кандидаттар үшін-жоғары медициналық білімі мен ғылыми дәрежесінің болуы;

2) экономика, қаржы немесе құқық саласында жоғары білімінің, сондай - ақ, әдетте, қоғамның қаржы-экономикалық және әкімшілік-шаруашылық қызметіне жетекшілік ететін басқарма мүшелерінің лауазымдарына кандидаттар үшін магистр дәрежесінің болуы;

3) білім беру және денсаулық сақтау жүйесінде, сондай-ақ басқа да мемлекеттік органдар мен кез келген меншік нысанындағы ұйымдарда басшылық лауазымдарда кемінде 3 жыл жұмыс өтілінің болуы;

4) ағылшын тілін білу қажет.

Конкурсқа қатыса алмайды:

1) бұрын сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасаған адам;

2) жойылмаған немесе алынбаған сотталғандығы бар адам;

3) жоғарыда көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес келмейтін жағдайларда жүзеге асырылады.

Конкурсқа қатысуға үміткер тұлға мынадай құжаттарды ұсынады:

1) белгіленген нысандағы өтініш (1 қосымша);

2) конкурсқа қатысушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) конкурсқа қатысушының белгіленген нысандағы қызметтік тізімі, 3х4 өлшеміндегі түрлі түсті суретпен қоса (2 қосымша);

4) білімі туралы құжаттар мен олардың қосымшаларының көшірмелері, салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары бірге ұсынылады:

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі, ғылыми дәрежесі туралы білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі;

- "Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген білім туралы құжат, "Халықаралық бағдарламалар орталығы" акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтағаны туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі;

- өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын білімі туралы құжат, білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

5) еңбек қызметін растайтын, жұмыс орны (қолданыстағы не соңғы) бойынша кадр қызметі куәландырған құжаттың көшірмесі;

6) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес № 075 нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды), құжаттарды тапсыру күніне дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген;

7) соттылығының жоқтығы туралы анықтама;

8) сыбайлас жемқорлық қылмыс жасағаны туралы мәліметтер;

9) кандидат кемінде 2 жыл бірге жұмыс істеген басшының тәжірибесі бар тұлғалардан екі ұсыным;

10) жетекшілік ететін облыстар бойынша қызметті дамытудың 3 жылға арналған тұсаукесері.

Конкурсқа қатысуға үміткер адамдар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру туралы құжаттардың, атақтардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер) Қосымша ақпаратты бере алады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (Абай даңғылы 47, 621-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, +7-701-457-28-15, электрондық пошта: zikenov.i@amu.kz.

1 қосымша

 

 

«Астана медицина университеті» КеАҚ

Директорлар кеңесіне

 

 

Өтініш

 

       Мені «Астана медицина университеті» КеАҚ Басқарма мүшесі-   ________________________________________________ бос лауазымына орналасуға арналған конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын __________________________________________________________________

__________________________________________________________________.

      «Басқарма төрағасы-ректорды қоспағанда, «Астана медицина университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Басқарма мүшелерін іріктеу мен сайлаудың қолданыстағы тәртібінің негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.

        Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығына жауап беремін.

Қоса беріліп отырған құжаттар:

1.__________________________________________________________

2.__________________________________________________________

3.__________________________________________________________

4.__________________________________________________________

5.__________________________________________________________

Мекенжай және байланыс телефоны:

 

_______________                     ________________________________________

        (қолы)                                                                 (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

 

«____» ______________ 20__ ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 1

 

Совету директоров

НАО «Медицинский университет Астана»

 

 

Заявление

 

         Прошу допустить меня к участию в конкурсе на занятие вакантной должности __________________________________________________ члена Правления НАО «Медицинский университет Астана» __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

          С основными требованиями действующего Порядка отбора и избрания членов Правления некоммерческого акционерного общества «Медицинский университет Астана», за исключением Председателя Правления – Ректора ознакомлен (а), согласен (на) и обязуюсь их выполнять.

          Отвечаю за подлинность представленных документов.

Прилагаемые документы:

1.__________________________________________________________

2.__________________________________________________________

3.__________________________________________________________

4.__________________________________________________________

5.__________________________________________________________

Адрес и контактный телефон __________________________________

 

 

_______________                     ________________________________________

        (подпись)                                                              (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

 

«____»_______________ 20__ г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 қосымша

приложение 2

 

 

ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК

кандидата на должность члена Правления НАО «МУА»

 

_____________________________________________

ФОТО

(түрлітүсті/

цветное, 3х4)


тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /

фамилия, имя, отчество (при наличии)

 

_____________________________________________

лауазымы/должность, санаты/категория

(болған жағдайда/при наличии)

          

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1.   Туған күні және жері/

Дата и место рождения

 

2.   Ұлты (қалауы бойынша)/

Национальность (по желанию)

 

3.   Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы/

Год окончания и наименование учебного заведения

 

4.   Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /

Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

 

5.   Шетел тілдерін білуі/

Владение иностранными языками

 

6.   Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /

Государственные награды, почетные звания (при наличии)

 

7.   Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /

Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

 

8.   Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда)

/Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

 

9.   ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/приема

босатылған/увольнения

 

____________________

Кандидаттың қолы/

Подпись кандидата

 

_______________

күні/дата


12.05.2025
Цифрландыру департаментінің директоры
«Астана медицина университеті» КеАҚ Цифрландыру департаментінің директоры лауазымына конкурс жариялайды

Міндеттері:
  • қазіргі заманғы IT-инфрақұрылымды қалыптастыру (ұйымдастыру, енгізу, сүйемелдеу), оның қолжетімділігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету, оның негізінде сапалы цифрлық қызметтер көрсету;
  • IT-инфрақұрылымның жұмыс істеуін қамтамасыз ету;
  • қолданыстағы IT-инфрақұрылымды жаңа технологиялар талаптарына сәйкес жаңғырту;
  • бағдарламалық қамтамасыз етуді және техникалық жүйелерді техникалық қолдауды қамтамасыз ету;
  • ақпараттық-телекоммуникациялық инфрақұрылымды және телекоммуникациялық жүйелерді дамыту тұжырымдамасын іске асыру;
  • Университеттің барлық ақпараттық жүйелерін техникалық қолдау мен әкімшілендіруді қамтамасыз ету;
  • бірыңғай ақпараттық-білім беру ортасын әзірлеу және сүйемелдеу;
  • Университетте негізгі бизнес-процестерді оңтайландыру үшін автоматтандыру жүйелерін енгізу
Талаптар:
  • ақпараттық технологиялар, компьютерлік ғылымдар, автоматтандыру, телекоммуникациялар немесе басқа да салалас техникалық бағыттар саласындағы жоғары кәсіптік (техникалық) білім;
  • кәсіби қызметтегі еңбек тәжірибесі 5 жылдан кем болмауы тиіс, оның ішінде басшылық қызметтегі еңбек тәжірибесі 2 жылдан кем болмауы тиіс.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
12.05.2025
Инфрақұрылымды дамыту департаментінің директоры
«Астана медицина университеті» КЕАҚ Инфрақұрылымды дамыту департаментінің директоры лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Университетті олардың сапасы мен ұтымды пайдаланылуын бақылай отырып, оның қызметіне қажетті материалдық ресурстармен қамтамасыз етуді ұйымдастыру;
  • Қажеттіліктер мен шығыс нормаларын ескере отырып, өндірістік қорларды қалыптастыру үшін жоспарлар мен баланстарды әзірлеуге басшылық жасау;
  • Объектілерді тексеруді ұйымдастыру және техникалық және авариялық жағдайларды жою бойынша шешімдер қабылдауға қатысу;
  • Сметалық құжаттаманы қарау және келісу;
  • Жөндеу-құрылыс және күрделі жұмыстарға жетекшілік ету және бақылау, оларды орындау мерзімдері мен сапасын сақтау;
  • Ғимараттардың, инженерлік жүйелер мен жабдықтардың жай-күйін қадағалау;
  • Жұмыстарды орындау және қызметтерді көрсету кезінде есептер мен сметалардың жасалуын бақылау;
  • Университет мүлкінің және негізгі активтерінің техникалық жай-күйін бақылау
Талаптар:
  • Техникалық, экономикалық мамандық бойынша жоғары білім;
  • Ұқсас салада (материалдық-техникалық қамтамасыз ету, пайдалану) жұмыс тәжірибесі - мүмкіндігінше кемінде 5 жыл, оның ішінде ұйымдарда немесе мемлекеттік органдарда басшы лауазымдарда кемінде 2 жыл
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
12.05.2025
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қызметінің басшысы
«Астана медицина университеті» КЕАҚ Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қызметінің басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Еңбекті қорғау, өнеркәсіптік, өртке қарсы және ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және бақылау;
  • Ақпараттың қауіпсіздігі мен қорғалуын қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;
  • Ақпараттық жүйелерді талдау, қатерлер мен осалдықтарды анықтау, оларды жою жөніндегі шараларды әзірлеу;
  • Қауіпсіздік мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен және ішкі бөлімшелермен өзара іс-қимыл жасау;
  • Университеттің мүдделеріне нұқсан келтіретін бұзушылықтарды анықтауға және болдырмауға қатысу
Талаптар:
  • Мынадай салалардың бірінде жоғары білім: техникалық (оның ішінде ақпараттық технологиялар, киберқауіпсіздік), заңгерлік немесе өзге де, қызмет бейініне сәйкес;
  • Қолданыстағы бейінді сертификаттардың немесе біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы куәліктердің болуы (қауіпсіздік, киберқауіпсіздік, еңбекті қорғау бойынша);
  • Бейіндік саладағы тәжірибені (еңбекті қорғау, АТ) қоса алғанда, жалпы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл; оның ішінде басшы лауазымдарда кемінде 2 жыл, қауіпсіздік саласындағы мамандандырылған ақпараттық бағдарламаларды білуі - қажет.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
12.05.2025
Резидентура және клиникалық жұмыс бөлімінің бастығы
«Астана медицина университеті» КЕАҚ Резидентура және клиникалық жұмыс бөлімінің бастығы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
  • Білім беру процесін ұйымдастыру, жоспарлау, қамтамасыз ету және бақылау;
  • Кафедралардың клиникалық қызметін үйлестіру;Бөлімнің жұмысын ұйымдастыру және бақылау;
  • Медициналық ұйымдармен ынтымақтастықты дамыту;
  • Халықаралық тәжірибе негізінде клиникалық қызметті жақсарту бойынша ұсыныстар дайындау;
  • Қызметкерлердің кәсіби іс-шараларға қатысуын ұйымдастыру;
  • ҚР медициналық және фармацевтикалық саласының мамандарын даярлау бағыттары мен мамандықтары бойынша білім беру қызметтері нарығын және еңбек нарығын талдау;
  • Резидентураны қабылдау комиссиясының жұмысына қатысу;
  • Резидентура бағдарламаларының оқу құжаттамасы сапасының мониторингі
Талаптар:
  • Жоғары медициналық білім;
  • Кәсіптік қызмет өтілі кемінде 10 жыл, оның ішінде денсаулық сақтау ұйымдарындағы жұмыс өтілін қоса алғанда, басшы лауазымдарда кемінде 2 жыл
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
12.05.2025
Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің директоры
«Астана медицина университеті» КЕАҚ Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің директоры лауазымына конкурс жариялайды

Міндеттері:
  • Білім беру бағдарламаларын институционалдық және/немесе мамандандырылған аккредиттеу, аккредиттеуден кейінгі мониторинг, Университеттің ғылыми-зерттеу зертханаларын аккредиттеу рәсімдерін дайындауды және өткізуді ұйымдастырушылық-әдістемелік, консультациялық және ақпараттық қамтамасыз етуді жүзеге асыру;
  • Аккредиттеу, аккредиттеуден кейінгі мониторинг рәсімдерін және ұсынымдардың орындалуын бақылау;
  • Білім беру процесінің сапасын бағалау және түзету шараларын әзірлеу;
  • Білім беру қызметін жақсарту бойынша талдамалық есептер мен ұсыныстар дайындау;
  • Білім беру сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша оқыту жүргізу;
  • Ішкі аудит жүргізу және стандарттарға сәйкестігін бақылау.
Талаптар:
  • Медицина, педагогика, стандарттау және метрология саласында жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімінің болуы;
  • Магистр дәрежесінің болуы (дұрыс);
  • Денсаулық сақтау және/немесе білім беру жүйесіндегі жұмыс тәжірибесін қоса алғанда, мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 жыл;
  • Басшылық қызметтегі жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
12.05.2025
Академиялық жұмыс департаментінің директоры
«Астана медицина университеті» КЕАҚ Академиялық жұмыс департаментінің директоры лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Департамент жұмысын басқару және үйлестіру;
  • Білім алушылардың білімін тестілеу мен бағалауды ұйымдастыру;
  • Статистикалық есептерді дайындау және тапсыру;
  • Ресми құжаттардың (дипломдардың, куәліктердің және т.б.) есебін жүргізу және сақтау;
  • Оқу жоспарларын дайындауды және жүргізуді бақылау;
  • Оқу процесін әдістемелік сүйемелдеуді қамтамасыз ету
Талаптар:
  • Мынадай салалардың бірінде жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімінің болуы: медициналық, педагогикалық;
  • Педагогикалық және/немесе әдістемелік жұмыс тәжірибесі құпталады;
  • Білім беру және/немесе денсаулық сақтау ұйымдарындағы жұмыс өтілі кемінде 7 жыл, оның ішінде басшы лауазымдарда кемінде 2 жыл;
  • Ғылыми немесе академиялық дәрежесінің болғаны дұрыс.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.
12.05.2025
Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және оның мониторингі басқармасының басшысы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және оның мониторингі басқармасының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Басқарманың мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру жөніндегі ішкі құжаттарын әзірлеуге қатысу;
  • Басқарманың мемлекеттік сатып алу саласындағы қызметіне байланысты құжаттардың жобаларын әзірлеуді уақтылы жүзеге асыру және оларды бекітуге ұсыну;
  • Университет қызметінде заңдылықты сақтау және оның мемлекеттік сатып алу саласындағы құқықтық мүдделерін қорғау;
  • тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарының, тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарының жасалуын, оларға өзгерістер енгізілуін бақылауды жүзеге асыру;
  • тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарының бекітілген бюджетке (даму жоспарына) сәйкестігін бақылауды жүзеге асыру;
  • мемлекеттік сатып алу жөніндегі мамандар арасында жүктемені бөлуді жүзеге асыру және олардың өз лауазымдық міндеттерін тиісінше орындауын жалпы бақылау;
  • сатып алу қызметіне қатысты даулы мәселелерді шешуге қатысу;
  • тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу жөніндегі бұйрықтардың, хаттамалардың, шарттардың және өзге де құжаттардың жобаларын келісуге;
  • мемлекеттік сатып алу процесін регламенттейтін Қазақстан Республикасы заңнамасының, сондай-ақ сатып алу процесіне жанама қатысты өзге де нормативтік құқықтық актілердің сақталуын жалпы бақылауды жүзеге асыру;
  • мемлекеттік сатып алу процесіне мониторинг және бақылау жүргізу;
  • Университеттің тәуекелдерді басқару жөніндегі тиісті корпоративтік құжаттарында белгіленген тәуекелдерді болдырмауды қамтамасыз ету;
  • өнім берушіні жосықсыз қатысушы деп тану туралы талап арызды қалыптастыру үшін ақпарат пен құжаттардың дайындалуын және сотқа жіберілуін бақылау;
  • тікелей жетекшілік ететін тұлғаның құқықтық сипаттағы бір жолғы ауызша және/немесе жазбаша тапсырмаларын орындау.
Талаптар
  • Жоғары заңгерлік/экономикалық;
  • Мемлекеттік сатып алу саласындағы мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 жыл;
  • Тілді білу: қазақ, орыс тілдерінде - мінсіз, ағылшын тілдерінде - құпталады;
  • жедел шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық;
  • ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын сақтау;
  • ДК тәжірибелі пайдаланушысы.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

12.05.2025
Үздіксіз кәсіптік білім беру институтының директоры
КеАҚ «Астана медицина университеті» Үздіксіз кәсіптік білім беру институтының директоры лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • ҮЕҰ институтының және қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыруға қатысатын кафедралардың жұмысын үйлестіру;
  • Барлық мамандықтар бойынша (денсаулық сақтау басқармаларымен және медициналық ұйымдармен жұмыс) біліктілікті арттыруда республика өңірлерінің практикалық денсаулық сақтау қажеттілігіне мониторинг жүргізу, біліктілікті арттыру циклдерінің жылдық жоспарын және сертификаттау курстарын, оған толықтырулар мен өзгерістерді қалыптастыру; практикалық денсаулық сақтау қажеттілігіне сәйкес;
  • Біліктілікті арттыру циклдары мен сертификаттау курстарының жылдық күнтізбелік жоспарына, оған толықтырулар мен өзгерістерге сәйкес білім беру туралы Денсаулық сақтау басқармалары мен медициналық ұйымдарды хабардар ету; университеттің инвестициялық тартымдылығы мақсатында қосымша құндылықтар жасау. Кәсіптік даму және қосымша білім беру шеңберінде республика өңірлерінің практикалық денсаулық сақтауымен әріптестік қатынастарды дамыту;
  • Халықаралық ұйымдармен қосымша білім беру бойынша ғылыми-практикалық конференциялар, семинарлар, мастер-кластар және бірлескен білім беру бағдарламалары кафедраларымен бірлесіп (біліктілікті арттырудың бірлескен бағдарламалары, онлайн/офлайн форматта шетелдік лекторларды тарта отырып семинарлар) ұйымдастыру;
  • ҮЕҰ институтын дамыту стратегиясын әзірлеу, стейкхолдерлермен және білім беру мен денсаулық сақтауды басқару органдарымен сыртқы байланыстарды нығайту және дамыту;
  • Тыңдаушылардың білімін бақылау және оқытудың жаңа технологияларын енгізуді қамтамасыз ету;
  • Орталықтың жұмыс жоспарларының жобаларын дайындау, бағыт бойынша білім беру саласында жұмыс істейтін жоғары білімі бар мамандардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру;
  • Оқу процесінің орындалуын және оның нәтижелілігін бақылауды жүзеге асыру;
  • Smartamu жүйесі Канбан тақтасында тапсырмаларды уақтылы орындау
Талаптар:
  • Білімі: Жоғары кәсіптік білім, ғылыми/академиялық дәрежесінің болуы;
  • Білім беру ұйымдарында немесе мамандығы бойынша басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі;
  • Білім беру менеджменті бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификаттың (куәліктің) болуы;
  • Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, зейін;
  • Мемлекеттік тілді білу;
  • Компьютердің, Outlook поштасының сенімді пайдаланушысы.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

12.05.2025
Жоспарлау және экономикалық талдау бөлімінің бастығы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Жоспарлау және экономикалық талдау басқармасының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • ЖЭТБ қызметіне жалпы басшылықты және талдауды жүзеге асыру, университеттің қаржылық-шаруашылық қызметін жоспарлау;
  • Кафедралар мен Университеттің Даму жоспарын талдау, резервтерді анықтау және үнемдеуді, шығындарды азайтуды қамтамасыз ету бойынша шараларды әзірлеу, қаржылық жоспардың орындалуын бақылау;
  • тиісті жоспарлы кезеңге арналған Даму жоспарының жобасын әзірлеу және тұжырымдау және оны Университеттің тиісті басқару органдарының қарауына және бекітуіне енгізу;
  • жыл сайынғы даму жоспарын нақтылау мен түзету үшін деректерді дайындау және қайта қаралған және түзетілген Университеттің даму жоспарын тұжырымдау;
  • құрылымдық бөлімшелерден берілген өтінімдер негізінде Даму жоспарына кірістер мен шығыстардың жиынтық мазмұны;
  • 1 және 2 жартыжылдықтың келісілген даму жоспарының және нақтылау жобасын әзірлеу және оны Экономикалық кеңестің бекітуіне енгізу, жобаны басқарманың шешіміне енгізу;
  • Директорлар кеңесінің Аудит жөніндегі комитетінің алдын ала мақұлдауымен университеттің директорлар кеңесінің қарауы, Директорлар кеңесі бекіткен қорытынды Даму жоспарын ҚР Мемлекеттік тізілімінде ҚСИП электрондық порталында орналастыру;
  • тоқсан сайын университеттің тәуекел-менеджеріне ЖЭТБ қаржылық тәуекелдері бойынша мониторинг есебін ұсыну;
  • Даму жоспарының жобасын, сондай-ақ 1-ші және 2-ші жартыжылдықтағы Даму жоспарын нақтылауды Университеттің уәкілетті органдарының қарауына және бекітуіне университеттің даму жоспарының орындалуы туралы есеп дайындауға;
  • Басқарма және энергетика басқармасының қызмет көрсеткіштерінің нәтижелілік пен тиімділігін қамтамасыз ету;
  • шұғыл (ағымдағы), орта мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлардың жобаларын және университеттің бюджеттік өтінімін әзірлеу;
  • қаржыландыру көздерін, оның ішінде бюджеттік қаржыландыруды, қарыз қаражатын тартуды және университеттің өз қаражатын пайдалануды анықтау;
  • iшкi аудиттердiң, сондай-ақ нәтижелiлiктi талдау нәтижелерi бойынша жүргiзiлген аудиттердiң нәтижесiнде анықталған сәйкессiздiктердi жою және болдырмау жөнiндегi түзету және алдын алу шараларын әзiрлеуге қатысуға, орындалуын бақылауға;
  • оқу-еңбек процесінің сапасын арттыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруға жүйелі түрде қатысу;
  • адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен қызметкерлердің мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін жағымсыз құбылыстар, фактілер мен жағдайлар туралы университет басшылығына дереу хабарлауға;
  • жетекшілік ететін проректордың қолданыстағы заңнамаға қайшы келмейтін ауызша және жазбаша тапсырмаларын жедел және толық көлемде орындау
Талаптар:
  • Жоғары экономикалық білім;
  • Мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 (бес) жылдан кем емес;
  • Тез шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, зейінділік;
  • Мемлекеттік тілді білу;
  • Сенімді компьютер және Outlook электрондық пошта пайдаланушысы.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде Университеттің кадрлар мәселелері жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне ұсыну қажет. 622. Абай көшесі, 47, телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: nurlan.b@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика