Бос жұмыс орындары



:

Бос жұмыс орындары бойынша байланыс тұлғасы: АУП (Ағыбаева Мадина), 8 775 589 07 47, agibayeva.m@amu.kz ;:


24.06.2025
Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің директоры
"Астана медицина университеті" КЕАҚ Аккредиттеу және сапаны басқару департаментінің маманы лауазымына білікті қызметкер іздеуде.

Міндеттері:
1) Аккредитация және сапаны басқару департаменті директорының және оның орынбасарының ауызша және/немесе жазбаша тапсырмаларын орындау;
2) Университеттің институционалдық және білім беру бағдарламаларын аккредиттеуіне дайындық және ішкі өзін-өзі бағалау жұмыстарына қатысу;
3) Өзін-өзі бағалау, постаккредиттеу мониторингі және институционалдық және арнайы аккредиттеу шеңберіндегі СЭК сапарлары бойынша есептерді дайындау және ұйымдастыру;
4) ISO 9001, ESG стандарттарының талаптарына сәйкестігін тексеру үшін кафедралар мен құрылымдық бөлімшелерде ішкі аудиттерді ұйымдастыру және өткізу;
5) АСБД (ДАиУК) құзыреті шеңберінде бұйрықтар дайындау;
6) Мүдделі тараптардың сауалнамасы нәтижелері бойынша кері байланысты жинау және ұйымдастыру;
7) АСБД құзыретіне кіретін қызмет салалары бойынша Басқарма Төрағасына – Ректорға есеп ұсыну үшін құрылымдық бөлімшелерден деректер жинау және талдау жүргізу;
8) Университеттің ішкі нормативтік құжаттарының каталогын жүргізу;
9) Университеттің ішкі нормативтік құжаттарына код беру;
10) Ғылыми-зерттеу зертханаларының аккредитациясының болуын мониторингтеу;
11) Университеттің бизнес-процестері тізілімін қалыптастыру;
12) Ішкі нормативтік құжаттар жобаларының құжаттаманы басқару стандарттарына сәйкестігін тексеру;
13) Жиналыстар хаттамаларын, жұмыс уақыты есебінің табелін жасау.

Талаптар:
  • ISO 9001 СМЖ ішкі аудиторының сертификатының болуы;
  • BPMN нотациясы бойынша бизнес-процестерді құру сертификатының болуы;
  • ISO 9001 талаптарын білу;
  • BPMN нотациясы бойынша бизнес-процестерді құруды білу;
  • Жоғары білім (медицина/техника/педагогика/құқық салалары бойынша жоғары білім болуы мүмкін).
Қосымша талаптар:
  • Белсенділік, дербестік, жауапкершілік, қарым-қатынас орнату қабілеті, жылдам үйрену, жауапкершілік алуға бейімділік
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Түйіндемені agibayeva.m@amu.kz  электрондық поштасына жібере аласыз.


20.06.2025
Кафедра меңгерушісі

Лауазымның атауы

Эпидемиология және биостатистика кафедрасының меңгерушісі

Анестезиология, қарқынды терапия және жедел шұғыл жәрдем кафедрасының меңгерушісі

Сот медицинасы және құқық кафедрасының меңгерушісі

№ 2 ішкі аурулар кафедрасының меңгерушісі

№ 1 хирургиялық аурулар кафедрасының меңгерушісі

№ 1 балалар аурулары кафедрасының меңгерушісі

Психиатрия және наркология кафедрасының меңгерушісі

Жұқпалы аурулар және фтизиатрия кафедрасының меңгерушісі

Негізгі лауазымдық міндеттері

- Кафедраның оқу, клиникалық, әдiстемелiк, ғылыми және тәрбие жұмысына басшылық жасау.

- Оқытушылардың жұмысын ұйымдастыру, оқу жүктемесін бөлу.

- Кафедраның бюджетін қалыптастыруға қатысу, сатып алуды жоспарлау (жабдықтар, әдебиеттер және т.б.).

- Кафедраның мүдделерін алқалы органдарда білдіру.

- Бiлiм беру бағдарламаларын iске асыру сапасын қамтамасыз ету.

- Жұмыс оқу бағдарламаларын, силлабустарды және т.б. әзірлеу және жаңарту жөніндегі жұмысты ұйымдастыру.

- Студенттердi аттестациялауды, аралық және қорытынды бағалауды ұйымдастыру.

- Оқытушылар мен студенттердiң ғылыми қызметiне басшылық жасау.

- ҒЗЖ жетекшілік ету, гранттық конкурстарға қатысу.

- Кафедраның жарияланым белсенділігін қамтамасыз ету.

- Практика базаларымен (ауруханалармен, клиникалармен) өзара іс-қимыл.

- Студенттермен жұмыс, тәлімгерлік.

- Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу.

- Студенттерді кәсіптік бағдарлауға және бейімдеуге қатысу.

- Оқытушылар жұмысының тиімділігін бағалау.

- Кафедраның қызметі туралы есеп дайындау.

Білімі

Тиісті даярлау бағыты бойынша жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім.

Ғылыми дәрежесінің (ғылым кандидаты немесе докторы), академиялық дәрежесінің (PhD) болуы.

Оқытылатын пән бейіні бойынша маман сертификатының болуы (клиникалық бейін кафедралары үшін).

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Доцент/профессор лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.

Соңғы 5 жылда халықаралық және ұлттық ғылыми басылымдарда (оның ішінде Scopus/Web of Science) кемінде 3 жарияланымның болуы.

Хирша индексі.

Ғылыми және кәсіби белсенділік, жеке қасиеттері мен құзыреттері

Көшбасшылық және басқару қабілеттері.

Жауапкершілік және ұйымдастырушылық.

Стратегиялық жоспарлау дағдылары.

Іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары.

Командада жұмыс істей білу, тәлімгерлік.

Тілдерді білу

Мемлекеттік және орыс тілдерін меңгеру.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру

Лайықты еңбекақы төлеу

Оқу кестесіне сәйкес жұмыс кестесі


Құжаттарды қабылдау мерзімі 20 жылғы 27 маусымнан 2025 маусымға дейін (жұмыс күндері сағат 8: 30-дан 17: 30-ға дейінгі уақыт).

Құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін өтініш мына электрондық мекенжайға қабылданады: rezume@amu.kz немесе қолма-қол: Астана қаласы, пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 622-кабинет.

Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:

- белгіленген нысан бойынша өтініш (сілтеме: https://amu.edu.kz/ru/infocenter/vakansii/);

- жеке парақ;

- өмірбаян;

- жоғары білім, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы оларға қосымшаларымен бірге құжат;

- медициналық анықтама 075/е;

- кафедраның дамуы туралы презентация (көлемі 10 слайдтан аспайтын);

- адамның сыбайлас жемқорлық қылмыс жасағаны туралы мәліметтер, соттылығының болуы не болмауы туралы анықтама;

- түйіндеме;

- қалауы бойынша басқа да құжаттар.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

 

20.06.2025
Дене шынықтыру және спорт кафедрасының меңгерушісі

Лауазымның атауы

Дене шынықтыру және спорт кафедрасының меңгерушісі

Негізгі лауазымдық міндеттері

- Кафедраның оқу, клиникалық, әдiстемелiк, ғылыми және тәрбие жұмысына басшылық жасау.

- Оқытушылардың жұмысын ұйымдастыру, оқу жүктемесін бөлу.

- Кафедраның бюджетін қалыптастыруға қатысу, сатып алуды жоспарлау (жабдықтар, әдебиеттер және т.б.).

- Кафедраның мүдделерін алқалы органдарда білдіру.

- Бiлiм беру бағдарламаларын iске асыру сапасын қамтамасыз ету.

- Жұмыс оқу бағдарламаларын, силлабустарды және т.б. әзірлеу және жаңарту жөніндегі жұмысты ұйымдастыру.

- Студенттердi аттестациялауды, аралық және қорытынды бағалауды ұйымдастыру.

- Оқытушылар мен студенттердiң ғылыми қызметiне басшылық жасау.

- ҒЗЖ жетекшілік ету, гранттық конкурстарға қатысу.

- Кафедраның жарияланым белсенділігін қамтамасыз ету.

- Практика базаларымен (ауруханалармен, клиникалармен) өзара іс-қимыл.

- Студенттермен жұмыс, тәлімгерлік.

- Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу.

- Студенттерді кәсіптік бағдарлауға және бейімдеуге қатысу.

- Оқытушылар жұмысының тиімділігін бағалау.

- Кафедраның қызметі туралы есеп дайындау.

Білімі

Тиісті даярлау бағыты бойынша жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім.

Ғылыми дәрежесінің (ғылым кандидаты немесе докторы), академиялық дәрежесінің (PhD) және/немесе «Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген жаттықтырушысы» атағының болуы.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Доцент/профессор лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.

Соңғы 5 жылда халықаралық және ұлттық ғылыми басылымдарда (оның ішінде Scopus/Web of Science) кемінде 3 жарияланымның болуы.

Хирша индексі.

Ғылыми және кәсіби белсенділік, жеке қасиеттері мен құзыреттері

Көшбасшылық және басқару қабілеттері.

Жауапкершілік және ұйымдастырушылық.

Стратегиялық жоспарлау дағдылары.

Іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары.

Командада жұмыс істей білу, тәлімгерлік.

Тілдерді білу

Мемлекеттік және орыс тілдерін меңгеру.

Ағылшын тілін меңгеру - мүмкіндігінше (ағылшын тілінде оқыту бағдарламаларын іске асыру және халықаралық жобаларға қатысу үшін).

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру

Лайықты еңбекақы төлеу

Оқу кестесіне сәйкес жұмыс кестесі

Құжаттарды қабылдау мерзімі 20 жылғы 27 маусымнан 2025 маусымға дейін (жұмыс күндері сағат 8: 30-дан 17: 30-ға дейінгі уақыт).

Құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін өтініш мына электрондық мекенжайға қабылданады: rezume@amu.kz немесе қолма-қол: Астана қаласы, пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 622-кабинет.

Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:

- белгіленген нысан бойынша өтініш (сілтеме: https://amu.edu.kz/ru/infocenter/vakansii/);

- жеке парақ;

- өмірбаян;

- жоғары білім, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы оларға қосымшаларымен бірге құжат;

- медициналық анықтама 075/е;

- кафедраның дамуы туралы презентация (көлемі 10 слайдтан аспайтын);

- адамның сыбайлас жемқорлық қылмыс жасағаны туралы мәліметтер, соттылығының болуы не болмауы туралы анықтама;

- түйіндеме;

- қалауы бойынша басқа да құжаттар.

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

 


© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика