Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


07.12.2022
Пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасының басшысы

Лауазымның атауы

Пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- басқарудың ағымдағы және перспективалық жоспарлауын ұйымдастыру;

- басқарма қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыру;

- университетті өндірістік қызметі үшін қажетті барлық қажетті материалдық ресурстармен қамтамасыз етуді ұйымдастыру және оларды ұтымды пайдалану;

-өндірістік бағдарламаны материалдық-техникалық қамтамасыз етудің перспективалық және ағымдағы жоспарлары мен баланстарының жобаларын әзірлеуге, сондай-ақ

прогрессивті шығыс нормаларын пайдалана отырып, материалдық ресурстарға (шикізат, материалдар, шаруашылық мүкәммал, кеңсе тауарлары, жуғыш заттар және т. б.) қажеттілікті айқындау негізінде қажетті өндірістік қорларды;

- ішкі ресурстар есебінен осы қажеттілікті жабу көздерін табу, іздеу;

- шарттық міндеттемелерді бұзған кезде жеткізушілерге шағымның дайындалуын бақылайды, осы шағымдар бойынша есеп айырысулардың жасалуын бақылайды, жасалған шарттардың талаптарын өзгертуді жеткізушілермен келіседі;

-пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету процестері бойынша университеттің сапа стандарттарын әзірлеуге басшылық жасау

- қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулығына сәйкес Басқарманың жұмысын біркелкі бөлу;

- бақылауға алынған басшылықтың нұсқаулары мен тапсырмаларын орындау мерзімдерінің сақталуын бақылауды жүзеге асыру;

- лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті біліктілік деңгейін ұстап тұру;

- ұйымдастыру техникасы құралдарын, кеңсе керек-жарақтарын басқару қызметкерлерінің жұмыс орнын қамтамасыз етуін қадағалау, басқарманың тиімді жұмысына ықпал ететін жағдайлар жасау;

- университеттің негізгі активтерінің техникалық жағдайын бақылау

"МУА" медициналық орталығы ЖШС;

- университет инфрақұрылымын дамытудың жалпы тұжырымдамасы мен мақсаттарын айқындайды;

- университет корпустарын дамыту және қайта құрылымдау жоспарларын әзірлеу, Қаржылық қамтамасыз ету мүмкіндігін талдайды;

- бюджеттеу басымдықтарын белгілеу, инфрақұрылымды дамыту бойынша жоспарланған іс-шаралардың қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін шығыстарға мониторинг жүргізу;

- инфрақұрылымды және кәсіпкерлікті дамыту департаментінің директорымен университет корпустарын дамыту қызметтерін іске асырудың жаңа бағыттарын игеру жөнінде ұсыныстар дайындау, университеттің дамуын жаңғырту жөнінде техникалық ерекшеліктердің әзірленуін бақылайды;

- инфрақұрылымды дамыту жоспарларын іске асырудың бұзылуына, университет үшін қолайсыз өзге де салдарға әкеп соғуы мүмкін дағдарыстық және стандартты емес жағдайларға жедел ден қою жөніндегі әдістемелерді пайдалану;

- университеттің тауарларын, жұмыстары мен қызметтерін сатып алу жоспарларын қарауды және келісуді, оның ішінде Басқарма құзыреті шеңберінде оларды түзетуді қамтамасыз ету;

- университет ғимараттары мен құрылыстарының әкімшілік және технологиялық мақсаттағы алаңдарын салу, реконструкциялау, ағымдағы және күрделі жөндеу процестерін оңтайлы басқаруды қамтамасыз ету;

- университет ғимараттарына, құрылыстарына қызмет көрсету және күтіп ұстау технологиясының сақталуын қамтамасыз ету және еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтай отырып, осы жұмыстардың орындалуын бақылау;

- университеттің мүлкін сақтау, ысырапшылдықты, заңсыз әрекеттерді тудыратын себептер мен жағдайлардың алдын алу, бүліну жағдайларын анықтау және алдын алу мақсатында оның мақсатты және тиімді пайдаланылуын қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты ұйымдастыру,

материалдық құндылықтардың жоғалуы.

Білімі

Жоғары техникалық, жоғары экономикалық немесе заңгерлік білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Ұйымдарда немесе мемлекеттік органдарда басшылық лауазымдарда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стреске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 дейін, түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу, ағылшын тілін білу құпталады

 

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде университетке қолма-қол немесе пошта арқылы мынадай құжаттарды ұсынады:

1) қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме, қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1-3 жыл);

4) білімі туралы құжаттар мен оларға қосымшалардың көшірмелері бір-бірден.

 

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (каб. 212), телефоны: 57-78-91, электрондық мекенжайы: rezume@amu.kz.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.

05.12.2022
Білім алушыларды мониторингілеу және есепке алу орталығының әдіскері

Лауазымның атауы

Білім алушыларды мониторингілеу және есепке алу орталығының әдіскері

Негізгі лауазымдық міндеттері

- осы лауазымдық нұсқаулыққа сәйкес жұмысты жоспарлауды, ұйымдастыруды және есептілікті жүзеге асыру;

- басшылықтың және орталықтың тікелей басшысының өкімдерін уақтылы және дәл орындау;

- 1 курсқа түскен студенттердің жеке істерін өңдеу;

- университеттің және ҚР МВО-ның электрондық базаларында мониторинг жүргізу, деректерді өзектендіру;

- сеніп тапсырылған факультет студенттерінің жеке істерінде барлық құжаттаманың болуы мен сақталуына жауапты болу;

- студенттердің дипломдарын тіркеу, дипломдар беру журналын жүргізу;

- өтініш негізінде құжаттарды қайта ресімдеу туралы бұйрық қалыптастыру; - университет студенттері мен түлектеріне қатысты сұрауларға жауап дайындау;

- түлектердің жеке істерін мұрағатқа тапсыру үшін дайындау;

- басқа жоғары оқу орындарынан ауыстырылған және қалпына келтірілген студенттердің дербес деректерін "Платон"ААЖ-ға енгізу;

- материалдық-техникалық базаны нығайту және дамыту жөнінде шаралар қабылдау;

- университеттің тәуекелдерді басқару жөніндегі тиісті корпоративтік құжаттарында белгіленген тәуекелдерге жол бермеу;

- тікелей басшының біржолғы ауызша және / немесе жазбаша тапсырмаларын орындау.

Білім беру

Жоғары

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Мамандығы бойынша жұмыс өтілі 1 жылдан кем емес.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8:30-дан 17:30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 12:30-дан 13: 30-ға дейін.

Тілдерді білуі

Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде.

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

05.12.2022
Адам анатомиясы кафедрасының оқытушысы

05.12.2022

Лауазымның атауы

"Астана медицина университеті" КеАҚ

Адам анатомиясы кафедрасының оқытушысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- дәрістерден басқа оқу сабақтарының барлық түрлері бойынша оқу және оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және өткізу;

- кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысының бір бағыты бойынша қатысу;

- профессордың, доценттің немесе аға оқытушының басшылығымен өткізілетін сабақтар мен оқу жұмыстарының түрлері бойынша әдістемелік құралдарды әзірлеу немесе әзірлеуге қатысу;

- білім алушылармен тәрбие жұмысына белсенді қатысу;

-білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу. Оқушылардың кәсіби бағдарлануына қатысу;

-оқулық, оқу құралы және басқа да ғылыми/оқу, оқу-әдістемелік әдебиеттерді басып шығару;

- оқу процесінде оқытудың белсенді әдістерін қолдану;

- еңбекті ғылыми ұйымдастыру жөніндегі құжаттаманы әзірлеуге қатысу;

-ғылыми-зерттеу жобаларына (шетелдік, шаруашылық шарттық, мемлекеттік, коммерцияландырылған жобаларға, ғылыми ұйымдармен, оның ішінде халықаралық ұйымдармен бірлескен) қатысу және жобалардың тиімділігіне қол жеткізу;

- ғылыми зерттеулердің нәтижелерін практикалық денсаулық сақтауға енгізу (қорғау құжаттарын, практикалық денсаулық сақтауда енгізу актілерін, патенттерді алу);

- қызметкерлердің және университет білім алушыларының ғылыми зерттеулерінің нәтижелері бойынша әдістемелік құралдар, оқулықтар шығару;

- білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысына тарту( ЖММ, орындалатын ғылыми-зерттеу жобалары); білім алушылардың ғылыми жұмыстарының, оның ішінде халықаралық рецензияланатын журналдарда жариялануын қамтамасыз ету; білім алушылардың қатысуымен қорғау құжаттарын алу; білім алушылардың олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференцияларға және ғылыми жұмыстар конкурстарына қатысуын қамтамасыз ету;

- ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелілігіне қол жеткізу: рецензияланатын басылымдарда мақалалар жариялау; Республикалық маңызы бар монография (ISBN индексімен) басып шығару; импакт-факторы бар журналдарда мақалалар жариялау; Қазақстан Республикасында, ТМД-да, алыс шет елдерде, халықаралық басылымдарда Жарияланымдар (мақалалар); ағылшын тіліндегі Жарияланымдар (мақалалар) ;

- педагогикалық жүктемеге сәйкес үлгерімнің электрондық журналын жүргізу.

Білім

-мамандығы бойынша кемінде 3 жыл өтілі бар және/немесе магистр академиялық дәрежесі бар және ғылыми-зерттеу жұмысын дайындауға қатысатын жоғары білім.

Қажетті кәсіби тәжірибе

- жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, зейін.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналасу;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

кестеге сәйкес жұмыс кестесі.

Тілдерді меңгеру

Мемлекеттік тілді білу


02.12.2022
Жоспарлау және экономикалық талдау орталығының бас маманы

Лауазымның атауы

Жоспарлау және экономикалық талдау орталығының бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- даму жоспарын қалыптастыру және 1,2 жартыжылдықтың даму жоспарын нақтылау үшін университет білім алушыларының барлық контингентін жоспарлау (грант, ақылы) ;

- Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігімен, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігімен және басқа да жергілікті атқарушы органдармен бюджеттік оқыту бағдарламалары бойынша шарттар мен қосымша келісімдер жасасу;

- Бюджеттік оқу бағдарламалары бойынша жасалған шарттарға сәйкес қаржыландыру үшін орындалған жұмыстардың актілерін ай сайын, тоқсан сайын жабу;

- ай сайын 20-шы күнге дейін бюджеттік оқыту бағдарламалары бойынша жасалған шарттар бойынша, сондай-ақ ақылы негізде орындалуына талдау жүргізу;

- стипендия қажеттілігін жоспарлау, ақшалай қаражатты аудару үшін ҚР ДСМ-ге ай сайын қажеттілікті ұсыну;

- мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша білім алушылар үшін қысқы және жазғы жол жүру өтемақысы бойынша қажеттілікті жоспарлау, ақшалай қаражатты аудару үшін ҚР ДСМ қажеттілігін ұсыну;

- "қаржы орталығы"АҚ-ға оқуға арналған шығыстар бойынша есеп айырысуларды ұсыну;

- университеттің жетім балаларды тамақтандыру және киім-кешек бойынша Даму жоспарының шығыс бөлігін қалыптастыру;

- ҚР ДСМ және ХӘҰ гранттық қаржыландыру бойынша ғылыми және білім беру жобаларын жасау және жүргізу, олардың орындалуына мониторинг жүргізу;

- университеттің еңбек шартында және жарғысында көзделген жүктелген Еңбек міндеттерін адал және адал атқаруға;

- бюджеттік процесті тиімді басқару шеңберінде ЭҚАБЖ нормативтік құжаттарын әзірлеуге қатысу;

- университет басшылығына адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен қызметкерлердің мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін жағымсыз құбылыстар, фактілер және туындаған жағдайлар туралы дереу хабарлау;

- әзірленген жоспарларды қарауға, сондай-ақ жоспарлы және есептік құжаттаманы енгізу және жетілдіру жөніндегі жұмыстарды жүргізуге қатысу;

- оқу және еңбек процесінің сапасын жақсарту бойынша жұмыстарды ұйымдастыруға жүйелі түрде қатысу;   

- қаржылық тәртіпті сақтауға бағытталған іс-шараларды және УПИ қызметімен тікелей байланысты өзге де құжаттарды әзірлеуге қатысу;

- қолданыстағы заңнамаға қайшы келмейтін УПИЭА бастығының, жетекшілік ететін проректордың ауызша, жазбаша нұсқауларын уақтылы және толық көлемде орындауға;

- жұмыскер болмаған кезде (еңбек демалысы, ұстаусыз демалыс, аурухана парағы)Өэо қызметкерінің жұмысын адал атқаруға;

- еңбек тәртібі мен этикет нормаларын сақтау;

- кәсіби дағдылар деңгейін үнемі арттыру;

- жұмыс берушінің мүлкіне ұқыпты қарау;

- бөлімнің мұрағаттық істерімен және құжаттамасымен жұмыс.

Білім беру

Жоғары экономикалық

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8:30-дан 17:30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 12:30-дан 13: 30-ға дейін.

Тілдерді білуі

Мемлекеттік тілді білу

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

02.12.2022
Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру басқармасының басшысы

Лауазымның атауы

Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру басқармасының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері

Барлық Ақпараттық жүйелерді басқаруды бақылау.

Ақпараттық жүйелердің басқа жүйелермен интеграциясын бақылауды жүзеге асыру.

Ақпараттық жүйелерге мониторинг жүргізеді, дамыту бойынша ұсыныстар әзірлейді;

Деректерді уақтылы көшіру, мұрағаттау және резервтеу жұмысын бақылауды жүзеге асыру;

Ақпараттық жүйелер үшін қосымша жаңа модульдер құру бойынша көмек көрсету.

Ақпараттық жүйенің және оның функционалдық бөліктерінің пайдалануға (тәжірибелік, өнеркәсіптік)өтуін ұйымдастыру бойынша жұмыстар жүргізу;

Ақпараттық жүйелердің ДҚБЖ әкімшілендіру жұмысын бақылауды жүзеге асыру.

Ақпараттық жүйелердің істен шығу жағдайларына талдау жүргізеді;

Ақпараттық жүйелерді баптау және тестілеу бойынша жұмыстарды бақылауды жүзеге асыру.

Бақылауды жүзеге асыру Unix жүйелерін басқару – CentOS, Debian, Ubuntu;

Университеттің жергілікті желілерінде орналастырылған автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, университетте үздіксіз оқу процесін ұйымдастыру.

Университеттің жергілікті желілерінде орналастырылған автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді енгізуді және уақытылы сапалы техникалық сүйемелдеуді ұйымдастыру.

Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер көмегімен университетті цифрлық университетке көшіру бойынша жұмысқа қатысу.

Инновациялық технологияларды дамыту жоспарын қоса алғанда, ақпараттық жүйелердің жеткілікті жұмыс істеуі үшін қажетті жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз ету тізбесін айқындау және басшылықпен келісу;

Оқу процесіне заманауи автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді енгізу саласында бірыңғай саясатты қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар енгізу және қатысу;

Тиісті қаржы жылына арналған бюджеттік өтінімді қалыптастыруға қатысу.

Ақпараттық жүйелер нарығына жүйелі талдауды жүзеге асырады;

Ақпараттық жүйелерді пайдалану процесінде туындайтын алдын алу жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру, ақаулықтарды жою;

Басқарманың құзыретіне кіретін бағдарламалық өнімдерді, Ақпараттық жүйелерді, сондай-ақ қызметтерді сатып алуға техникалық ерекшеліктердің орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

Басқарма қызметін жоспарлауды жүзеге асыру, сондай-ақ жоспарланған қызметті орындау туралы есептілікті жасау;

Басқарма басшысының құзыретіне кіретін, оның функционалдық міндеттеріне сәйкес келетін барлық мәселелер бойынша ұйымдастырушылық-өкімдік құжаттаманы дайындауды жүргізу. Белгіленген есептілікті ұсыну;

Бөгде ұйымдардың жұмыстарды орындауын бақылауды жүзеге асыру (аутсорсинг);

Техникалық ерекшелікке сәйкес жеткізушілер жеткізген жабдықтарды, Ақпараттық жүйелер бойынша көрсетілетін қызметтерді бақылау.

Техникалық ерекшеліктерге сәйкес тауарлар мен қызметтерді тексеру және қызметтер (жұмыстар) көрсету актілері мен жүкқұжаттарды келісу;

Автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жаңғырту бойынша ұсыныстар дайындау;

Басқарма мәселелері бойынша қаулыларды, бұйрықтарды, өкімдерді және өзге де нормативтік актілерді орындау.

Басқарманың кіріс, шығыс және ішкі хат-хабарларымен жұмыс.

Басқарма басшысының қызмет саласына кіретін ректордың және проректорлардың қызметтік тапсырмаларын, тапсырмалары мен нұсқауларын орындау;

Басқарма қызметкерлерін басқарады.

Білім беру

Жоғары техникалық кәсіптік білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе

Ақпараттық жүйелердің бағдарламашысы / әзірлеушісі / бизнес талдаушысы ретінде кемінде үш жыл немесе ақпаратты өңдеуді автоматтандыру және механикаландыру саласында кемінде бес жыл жұмыс тәжірибесі.

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, ұқыптылық.

Жұмыс шарттары

Ресми жұмысқа орналастыру;

Әңгімелесу нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу;

Жұмыс кестесі сағат 8.30-17.30 түскі үзіліспен;

Тілдерді білуі

Знание государственного языка

Компьютерлік дағдылар

Сенімді компьютер пайдаланушысы, Outlook поштасы.

30.11.2022
Қолөнерші Пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасы

Лауазымның атауы

Қолөнерші

Пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- - іргелес аумақты қоқыстан, қардан, мұздан күнделікті тазалауды жүзеге асыру;

- көктайғақ кезінде аумақты құммен немесе құм мен хлорид қоспасымен себу;

-күнқағарлардан, шатырлардан, шамдардан, жарықтандыру прожекторларынан және бірінші қабаттардың терезелерінен қарды алып тастау және жертөле терезелерін тазалау;

- топырақты магистральдық тесіктермен қопсыту, ағаштарды әктеу;

- гүлдерді, ағаштарды, хеджирлеуді және көгалдарды күнделікті суару;

- айына бір рет 30 сәуірден 1 қазанға дейін 7 қоқыс жәшігі мен қоқыс жәшігін жуу;

- шекараларды Ақтау, ағаш бұтақтары мен хеджирлеуді кесу.

Білім

- жалпы орта немесе арнайы орта

Қажетті кәсіби тәжірибе

- жұмыс тәжірибесі жоқ

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

орындаушылық, жауапкершілік, зейін.

Жұмыс шарттары

ресми жұмысқа орналасу;

жұмыс кестесі түскі үзіліспен сағат 8.30-17.30.

Тілдерді меңгеру

мемлекеттік және орыс тілдерін білу

30.11.2022
Жұмысшы-құрылысшы Пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасы

Лауазымның атауы

Жұмысшы-құрылысшы

Пайдалану және материалдық-техникалық қамтамасыз ету басқармасы

Негізгі лауазымдық міндеттері

- жөндеу және құрылыс жұмыстарының барлық түрлерін (оның ішінде сылақ, бетон, бояу, плитка)орындай отырып, ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу;

- жөндеу-құрылыс жұмыстарын жүргізу кезінде тіреуіштерді, бесіктерді, аспалы және басқа да сақтандыру және көтеру құрылғыларын қолдануға;

- Университет қызметкерлерінің өтінімдері бойынша зақымданулар мен ақауларды жою;

- университет корпустарының техникалық жай-күйіне жүйелі түрде тексеру жүргізу.

Білім

- жалпы орта немесе арнайы орта

Қажетті кәсіби тәжірибе

-жұмыс өтілі 2 жылдан кем емес

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

орындаушылық, жауапкершілік, зейін.

Жұмыс шарттары

ресми жұмысқа орналасу;

жұмыс кестесі түскі үзіліспен сағат 8.30-17.30.

Тілдерді меңгеру

мемлекеттік және орыс тілдерін білу

30.11.2022
Медициналық жабдықтар жөніндегі жетекші инженер

Лауазымның атауы

Медициналық жабдықтар жөніндегі жетекші инженер

Негізгі лауазымдық міндеттері

- орталықтың симуляциялық жабдықтарына техникалық қызмет көрсету;

- семинарларды, презентацияларды, тренингтерді, орталық сабақтарын техникалық қолдау;

- орталық жабдықтарын пайдалану бойынша техникалық алгоритмдерді әзірлеу;

- бейнебақылау жүйесімен және орталықтың бейнежазбаларының дерекқорымен жұмыс;

- симуляциялық орталықтың жабдықтарын практикалық, симуляциялық сабақтарға және ОСКЭ дайындау;

- орталықтың симуляциялық және өзге де медициналық жабдықтарды (ұйымдастыру техникасы, шығыс материалдары, симуляциялық жабдықтар)сатып алуға өтінімінің техникалық ерекшелігін дайындау;

- орталық жабдығының бұзылуын, ақауларын тіркеу журналын жүргізу;

- еңбек, ұжымдық шарттарға, жұмыс берушінің актілеріне сәйкес еңбек міндеттерін орындау

Білім

- жоғары техникалық (инженерлік) білім

Қажетті кәсіби тәжірибе

- мамандығы бойынша кемінде 1 жыл жұмыс өтілі

Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер

жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік

Жұмыс шарттары

ресми жұмысқа орналасу;

кездесу нәтижесінен кейін еңбекақысын тағайындау;

жұмыс кестесі сағат 8:30-17:30, түскі үзіліс 12:30-13:30

Тілдерді меңгеру

мемлекеттік тілді білу


© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика
$('[data-toggle="datepicker"]').datepicker();