Бос жұмыс орындары



Байланыс: 8 775 589 07 47, 577-891 rezume@amu.kz:


22.12.2025
Басқарушы директор

«Астана медицина университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Университет), 010008, Астана қаласы, «Сарыарқа» ауданы, Бейбітшілік көшесі, 49а, университеттің Басқарма мүшесі басқарушы директордың бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды.

Университет қызметінің негізгі мақсаты ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау арқылы Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесін дамытуға жәрдемдесу болып табылады.
Университет қызметінің негізгі мәні Жоғары білім, кең бейінді ауруханалардың, мамандандырылған ауруханалардың және стационарлары мен жалпы дәрігерлік практикасы бар басқа да емдеу мекемелерінің қызметі болып табылады

Талаптары:

1) экономика, қаржы немесе құқық саласында жоғары білімінің, сондай - ақ, әдетте, қоғамның қаржы-экономикалық және әкімшілік-шаруашылық қызметіне жетекшілік ететін басқарма мүшелерінің лауазымдарына кандидаттар үшін магистр дәрежесінің болуы;
2) білім беру және денсаулық сақтау жүйесінде, сондай-ақ басқа да мемлекеттік органдар мен кез келген меншік нысанындағы ұйымдарда басшылық лауазымдарда кемінде 3 жыл жұмыс өтілінің болуы;
3) ағылшын тілін білу қажет.
Конкурсқа қатыса алмайды:
1) бұрын сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасаған  адам;
2) жойылмаған немесе алынбаған сотталғандығы бар адам;
3) жоғарыда көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес келмейтін жағдайларда жүзеге асырылады.

Конкурсқа қатысуға үміткер тұлға келесі құжаттарды ұсынады:
1) белгіленген нысандағы өтініш (1 қосымша);
2) конкурсқа қатысушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
3) конкурсқа қатысушының белгіленген нысандағы қызметтік тізімі, 3х4 өлшеміндегі түрлі түсті суретпен қоса (2 қосымша);
4) білімі туралы құжаттар мен олардың қосымшаларының көшірмелері, салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары бірге ұсынылады:
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі, ғылыми дәрежесі туралы білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі;- «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген білім туралы құжат, «Халықаралық бағдарламалар орталығы» акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтағаны туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі;
- өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын білімі туралы құжат, білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;
5) еңбек қызметін растайтын, жұмыс орны (қолданыстағы не соңғы) бойынша кадр қызметі куәландырған құжаттың көшірмесі;
6) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес № 075 нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды), құжаттарды тапсыру күніне дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген;
7) соттылығының жоқтығы туралы анықтама;
8) сыбайлас жемқорлық қылмыс жасағаны туралы мәліметтер;
9) кандидат кемінде 2 жыл бірге жұмыс істеген басшының тәжірибесі бар тұлғалардан екі ұсыным;
10) жетекшілік ететін облыстар бойынша қызметті дамытудың 3 жылға арналған тұсаукесері.
     
Конкурсқа қатысуға үміткер адамдар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру туралы құжаттардың, атақтардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер) Қосымша ақпаратты бере алады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі (2025 жылғы 22 желтоқсаннан 2026 жылғы 06 қаңтарға дейін)..

Байқаудың өтетін күні мен орны қосымша хабарланатын болады. Жоғарыда көрсетілген құжаттарды белгіленген мерзімде кадрлар мәселелері жөніндегі университеттің құрылымдық бөлімшесіне (Абай даңғылы 47, 622-каб.) тапсыру қажет, телефоны: 57-78-91, +7-775-589-07-47, электрондық пошта: agibayeva.m@amu.kz


22.12.2025
Фармацевтикалық пәндер кафедрасының меңгерушісі

Лауазымның атауы

Фармацевтикалық пәндер кафедрасының меңгерушісі

Негізгі лауазымдық міндеттері

Ұйымдастыру-басқару қызметі:
Кафедраның оқу, клиникалық, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмысына басшылық ету.
Оқытушылардың жұмысын ұйымдастыру, оқу жүктемесін бөлу.
Кафедраның бюджетін қалыптастыруға қатысу, сатып алуды жоспарлау (жабдықтар, әдебиеттер және т.б.).
Кафедраның мүдделерін алқалы органдарда білдіру.
Оқу-әдістемелік жұмыс:
Білім беру бағдарламаларын іске асыру сапасын қамтамасыз ету.
Жұмыс оқу бағдарламаларын, силлабустарды және т.б. әзірлеу және жаңарту.
Студенттерді аттестаттауды, аралық және қорытынды бағалауды ұйымдастыру.
Ғылыми-зерттеу жұмысы:
Оқытушылар мен студенттердің ғылыми қызметіне басшылық жасау.
ҒЗЖ жетекшілік ету, гранттық конкурстарға қатысу.
Кафедраның жариялау белсенділігін қамтамасыз ету.
Тәрбие және жетекшілік жұмыс:
Студенттермен жұмыс, тәлімгерлік.
Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу.
Студенттерді кәсіптік бағдарлауға және бейімдеуге қатысу.
Кадрлық және есептік жұмыс:
Оқытушылар жұмысының тиімділігін бағалау.
Кафедраның қызметі туралы есептер дайындау.

Білім Тиісті даярлау бағыты бойынша жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім.
Ғылыми дәрежесінің болуы (ғылым кандидаты немесе докторы/PhD).
Қажетті кәсіби тәжірибе Доцент/профессор лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл
Кәсіби құзыреттілік және жеке қасиеттер Халықаралық және ұлттық ғылыми басылымдарда (оның ішінде Scopus/Web of Science) соңғы 5 жылда кемінде 3 жарияланымның болуы.
Ғылыми жобаларға, гранттарға, конференцияларға қатысу.
Білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және енгізуге қатысу тәжірибесі қажет.
Оқулықтардың, оқу құралдарының авторлығы немесе тең авторлығы.
 Көшбасшылық және басқару қабілеттері.
Жауапкершілік және ұйымдастырушылық.
Стратегиялық жоспарлау дағдылары.
Іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары.
Командада жұмыс істей білу, тәлімгерлік.
Тілдерді білу Мемлекеттік және орыс тілдерін меңгеру.
Ағылшын тілін меңгеру - мүмкіндігінше (ағылшын тілінде оқыту бағдарламаларын іске асыру және халықаралық жобаларға қатысу үшін).
Жұмыс шарттары Ресми жұмысқа орналасу
Еңбек шарты бойынша жұмыс кестесі

Құжаттарды қабылдау мерзімі 2025 жылғы 24 желтоқсаннаң  2026 жылғы 06 қантарға дейін (уақыты 8:30 сағаттан 17:30 сағатқа дейін).
Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.
Құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін түйіндеме мына электрондық мекенжайға қабылданады: agibayeva.m@amu.kz  Астана қ., пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 622-кабинет.
Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:
- өтініш;
- жеке парақ;
- өмірбаян;
- жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, олардың қосымшаларымен бірге ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
- ғылыми жұмыстар мен өнертабыстардың тізімі (бар болса);
- медициналық анықтама 075/е;
- кафедраның дамуы туралы презентация (көлемі 10 слайдтан аспайтын);
- адамның сыбайлас жемқорлық қылмыс жасағаны туралы мәліметтер, соттылығының болуы не болмауы туралы анықтама;
- түйіндеме.


© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика