Бос жұмыс орындары



Бос орындар бойынша байланысушы тұлға: (Куселбаева Әсел), +7 7172 57 78 91, rezume@amu.kz:


11.11.2024
Ұйымдастыру-әдістемелік бөлімінің басшысы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Ұйымдастыру-әдістемелік бөлімінің басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білім беру саласында әдістемелік қамтамасыз ету және ұйымдастырушылық сүйемелдеу мәселелері жөніндегі бөлімнің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру;
  • Денсаулық сақтау мекемелерінің білім беру қызметі үшін ұйымдастыру әдістемелері мен стандарттарын әзірлеу және енгізу;
  • Денсаулық сақтау саласында мамандар даярлауды ұйымдастыруды жақсарту жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар дайындау;
  • Ағымдағы ұйымдастырушылық және әдістемелік процестерге талдау және бағалау жүргізу, оларды оңтайландыру жөніндегі жоспарларды әзірлеу;
  • Медициналық білім беру сапасын жақсарту бойынша семинарлар, тренингтер, жедел кеңестер және басқа да іс-шаралар ұйымдастыру және өткізу;
  • Бөлім қызметінің нәтижелері бойынша есептер мен талдау материалдарын дайындау;
  • Ұйымдық-әдістемелік қамтамасыз етуге байланысты мәселелер бойынша денсаулық сақтаудың басқа бөлімшелерімен және мекемелерімен өзара іс-қимыл жасау;
  • Денсаулық сақтау мекемелерінің білім беру қызметі үшін ұйымдастыру әдістемелері мен стандарттарын әзірлеу және енгізу;
  • Денсаулық сақтау саласында мамандар даярлауды ұйымдастыруды жақсарту жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар дайындау;
  • Ағымдағы ұйымдастырушылық және әдістемелік процестерге талдау және бағалау жүргізу, оларды оңтайландыру жөніндегі жоспарларды әзірлеу;
  • Медициналық білім беру сапасын жақсарту бойынша семинарлар, тренингтер, жедел кеңестер және басқа да іс-шаралар ұйымдастыру және өткізу;
  • Бөлім қызметінің нәтижелері бойынша есептер мен талдау материалдарын дайындау;
  • Ұйымдық-әдістемелік қамтамасыз етуге байланысты мәселелер бойынша денсаулық сақтаудың басқа бөлімшелерімен және мекемелерімен өзара іс-қимыл жасау;
  • Нұсқаулықтарды, регламенттерді және басқа да нормативтік құжаттарды қоса алғанда, құжаттарды әзірлеуге және енгізуге қатысу;
  • Басшылыққа ақпаратты және есептілікті уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету;
  • Білім беру бағдарламаларын әзірлеуді біліктіліктің еуропалық, ұлттық және салалық шеңберіне, кәсіптік стандарттарға және отандық және шетелдік еңбек нарықтарының қажеттіліктеріне сәйкес ұйымдастыруға;
  • Ұлттық біліктілік шеңберіне, салалық біліктілік шеңберіне және кәсіби стандарттарға сәйкес қазақстандық жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесін дамыту тәсілдерін әзірлеу;
  • Денсаулық сақтау саласындағы нормативтік талаптар мен стандарттардың орындалуын қамтамасыз ету;
  • Жаңа ұйымдастырушылық-әдістемелік шешімдердің енгізілуін бақылау, сондай-ақ олардың тиімділігін бағалау.
Талаптар:
  • Жоғары білім;
  • Ғылыми дәрежесі;
  • Денсаулық сақтау/медициналық білім беру органдары мен ұйымдарындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 5 жыл, оның ішінде басшылық лауазымдарда кемінде 2 жыл
  • Халықаралық компаниялармен өзара іс-қимыл артықшылық болып табылады;
  • Мемлекеттік тілді білу;
  • Сенімді ДК пайдаланушысы, Outlook поштасы.
Қосымша талаптар:
  • Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық;
  • Процестерді оңтайландыру және мақсаттарға қол жеткізу үшін ұзақ мерзімді стратегияларды әзірлеу және іске асыру қабілеті;
  • Бөлім жұмысының тиімділігін арттыру үшін әдіснамалық тәсілдерді жасау және енгізу дағдылары.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.

Құжаттарды қабылдау мерзімі 2024 жылғы 11 қарашадан 11 желтоқсанға дейін (уақыты 8:30 сағаттан 17:30 сағатқа дейін).

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Электрондық мекенжайға құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін түйіндеме: nurlan.b@amu.kz немесе қолма-қол мына мекенжай бойынша: Астана қ., пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 623-кабинет.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


11.11.2024
Үздіксіз кәсіптік білім беру институтының директоры
КеАҚ «Астана медицина университеті» Үздіксіз кәсіптік білім беру институтының директоры лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • ҮЕҰ институтының және қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыруға қатысатын кафедралардың жұмысын үйлестіру;
  • Барлық мамандықтар бойынша (денсаулық сақтау басқармаларымен және медициналық ұйымдармен жұмыс) біліктілікті арттыруда республика өңірлерінің практикалық денсаулық сақтау қажеттілігіне мониторинг жүргізу, біліктілікті арттыру циклдерінің жылдық жоспарын және сертификаттау курстарын, оған толықтырулар мен өзгерістерді қалыптастыру; практикалық денсаулық сақтау қажеттілігіне сәйкес;
  • Біліктілікті арттыру циклдары мен сертификаттау курстарының жылдық күнтізбелік жоспарына, оған толықтырулар мен өзгерістерге сәйкес білім беру туралы Денсаулық сақтау басқармалары мен медициналық ұйымдарды хабардар ету; университеттің инвестициялық тартымдылығы мақсатында қосымша құндылықтар жасау. Кәсіптік даму және қосымша білім беру шеңберінде республика өңірлерінің практикалық денсаулық сақтауымен әріптестік қатынастарды дамыту;
  • Халықаралық ұйымдармен қосымша білім беру бойынша ғылыми-практикалық конференциялар, семинарлар, мастер-кластар және бірлескен білім беру бағдарламалары кафедраларымен бірлесіп (біліктілікті арттырудың бірлескен бағдарламалары, онлайн/офлайн форматта шетелдік лекторларды тарта отырып семинарлар) ұйымдастыру;
  • ҮЕҰ институтын дамыту стратегиясын әзірлеу, стейкхолдерлермен және білім беру мен денсаулық сақтауды басқару органдарымен сыртқы байланыстарды нығайту және дамыту;
  • Тыңдаушылардың білімін бақылау және оқытудың жаңа технологияларын енгізуді қамтамасыз ету;
  • Орталықтың жұмыс жоспарларының жобаларын дайындау, бағыт бойынша білім беру саласында жұмыс істейтін жоғары білімі бар мамандардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру;
  • Оқу процесінің орындалуын және оның нәтижелілігін бақылауды жүзеге асыру;
  • ДК, СК және сертификаттар бойынша куәліктерді растау, бірақ шығару туралы бұйрық негізінде;
  • КК, СК және НО циклдары бойынша ақылы білім беру қызметтерін көрсету бойынша орындалған жұмыстар актілеріне қол қою;
  • МО БНАЖ жүйесінде "денсаулық сақтау саласы кадрларының біліктілігін арттыру және сертификаттау курстарынан өткені туралы құжаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде біліктілікті арттыру және сертификаттау курстары туралы куәліктер (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) бекітілсін;
  • Smartamu жүйесі Канбан тақтасында тапсырмаларды уақтылы орындау
Талаптар:
  • Білімі: Жоғары кәсіптік білім, ғылыми/академиялық дәрежесінің болуы;
  • Білім беру ұйымдарында немесе мамандығы бойынша басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі;
  • Білім беру менеджменті бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификаттың (куәліктің) болуы;
  • Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, зейін;
  • Мемлекеттік тілді білу;
  • Компьютердің, Outlook поштасының сенімді пайдаланушысы.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Кәсіби даму және біліктілікті арттыру үшін мүмкіндіктер, өзінің шығармашылық әлеуетін серпінді командада іске асыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.

Құжаттарды қабылдау мерзімі 2024 жылғы 11 қарашадан 11 желтоқсанға дейін (уақыты 8:30 сағаттан 17:30 сағатқа дейін).

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Электрондық мекенжайға құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін түйіндеме: nurlan.b@amu.kz немесе қолма-қол мына мекенжай бойынша: Астана қ., пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 623-кабинет.

Толық емес көлемде ұсынылған құжаттар қарауға қабылданбайды.


11.11.2024
Жоспарлау және экономикалық талдау бөлімінің бастығы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Жоспарлау және экономикалық талдау басқармасының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • ЖЭТБ қызметіне жалпы басшылықты және талдауды жүзеге асыру, университеттің қаржылық-шаруашылық қызметін жоспарлау;
  • Кафедралар мен Университеттің Даму жоспарын талдау, резервтерді анықтау және үнемдеуді, шығындарды азайтуды қамтамасыз ету бойынша шараларды әзірлеу, қаржылық жоспардың орындалуын бақылау;
  • тиісті жоспарлы кезеңге арналған Даму жоспарының жобасын әзірлеу және тұжырымдау және оны Университеттің тиісті басқару органдарының қарауына және бекітуіне енгізу;
  • жыл сайынғы даму жоспарын нақтылау мен түзету үшін деректерді дайындау және қайта қаралған және түзетілген Университеттің даму жоспарын тұжырымдау;
  • құрылымдық бөлімшелерден берілген өтінімдер негізінде Даму жоспарына кірістер мен шығыстардың жиынтық мазмұны;
  • 1 және 2 жартыжылдықтың келісілген даму жоспарының және нақтылау жобасын әзірлеу және оны Экономикалық кеңестің бекітуіне енгізу, жобаны басқарманың шешіміне енгізу;
  • Директорлар кеңесінің Аудит жөніндегі комитетінің алдын ала мақұлдауымен университеттің директорлар кеңесінің қарауы, Директорлар кеңесі бекіткен қорытынды Даму жоспарын ҚР Мемлекеттік тізілімінде ҚСИП электрондық порталында орналастыру;
  • тоқсан сайын университеттің тәуекел-менеджеріне ЖЭТБ қаржылық тәуекелдері бойынша мониторинг есебін ұсыну;
  • Даму жоспарының жобасын, сондай-ақ 1-ші және 2-ші жартыжылдықтағы Даму жоспарын нақтылауды Университеттің уәкілетті органдарының қарауына және бекітуіне университеттің даму жоспарының орындалуы туралы есеп дайындауға;
  • Басқарма және энергетика басқармасының қызмет көрсеткіштерінің нәтижелілік пен тиімділігін қамтамасыз ету;
  • шұғыл (ағымдағы), орта мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлардың жобаларын және университеттің бюджеттік өтінімін әзірлеу;
  • қаржыландыру көздерін, оның ішінде бюджеттік қаржыландыруды, қарыз қаражатын тартуды және университеттің өз қаражатын пайдалануды анықтау;
  • iшкi аудиттердiң, сондай-ақ нәтижелiлiктi талдау нәтижелерi бойынша жүргiзiлген аудиттердiң нәтижесiнде анықталған сәйкессiздiктердi жою және болдырмау жөнiндегi түзету және алдын алу шараларын әзiрлеуге қатысуға, орындалуын бақылауға;
  • оқу-еңбек процесінің сапасын арттыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруға жүйелі түрде қатысу;
  • адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен қызметкерлердің мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін жағымсыз құбылыстар, фактілер мен жағдайлар туралы университет басшылығына дереу хабарлауға;
  • жетекшілік ететін проректордың қолданыстағы заңнамаға қайшы келмейтін ауызша және жазбаша тапсырмаларын жедел және толық көлемде орындау
Талаптар:
  • Жоғары экономикалық білім;
  • Мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 (бес) жылдан кем емес;
  • Тез шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, зейінділік;
  • Мемлекеттік тілді білу;
  • Сенімді компьютер және Outlook электрондық пошта пайдаланушысы.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Құжаттарды қабылдаудың соңғы мерзімі 2024 жылғы 11 қарашадан 11 желтоқсанға дейін (сағ. 8.30-дан 17.30-ға дейін).

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

Конкурсқа қатысу үшін үміткерлер келесі құжаттарды тапсырады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Қатысу үшін түйіндемені құжаттар пакетімен бірге nurlan.b@amu.kz электронды поштасына немесе Астана қ., Абай даңғылы, 47, 6-қабат, 623-кабинет мекен-жайына қолмен жіберіңіз.

Толық емес тапсырылған құжаттар қарауға қабылданбайды!
01.11.2024
Комплаенс-офицер

НАО "Медицинский университет Астана" объявляет конкурс на должность на позицию "Комплаенс-офицер"

Обязанности:

  • проводит постоянный мониторинг внешних регуляторных требований и международной практики в области комплаенс, в том числе по вопросам противодействия коррупции и мошенничеству;
  • разрабатывает внутреннюю программу/политику/стратегию противодействия коррупции Общества;
  • разрабатывает инструкцию по противодействию коррупции для работников и обучающихся с учетом специфики его деятельности;
  • инициирует и проводит расследования в случае нарушений политик комплаенс, а также по сообщениям, поступившим на «горячую линию»;
  • взаимодействует с регуляторными органами и Службами комплаенс, Комплаенс-офицерами Министерства науки и высшего образования РК, Министерства здравоохранения РК;
  • участвует во внешнем анализе коррупционных рисков в деятельности Общества, проводимом по совместному решению руководителя территориального подразделения уполномоченного органа по противодействию коррупции и Председателя Правления- Ректора;
  • выступает в качестве уполномоченного лица при реализации мер по выявлению, мониторингу и урегулированию конфликта интересов в рамках утвержденных внутренних нормативных документов Общества;
  • осуществляет совместно с заинтересованными структурными подразделениями комплексную проверку контрагентов Общества при финансовых сделках;
  • проводит служебные проверки на основе обращений (жалоб) о фактах коррупции в Обществе;
  • проводит мониторинг и анализ изменений в антикоррупционном законодательстве, судебной практике по делам, связанным с коррупцией в субъектах квазигосударственного сектора;
  • ежеквартально направляет отчеты и информацию по принятым антикоррупционным мерам в территориальное подразделение уполномоченного органа по противодействию коррупции;
  • ежегодно отчитывается перед СД.
Требования:
  • Образование: Высшее юридическое или экономическое образование;
  • Опыт работы: не менее 5-и лет в аналогичной должности, предпочтительно в области Комплаенса;
  • Глубокое понимание философии комплаенса, законодательства и норм, связанных с противодействием коррупции;
  • Навыки управления рисками и опыт в проведении внутреннего контроля;
  • Умение разрабатывать и внедрять внутренние комплаенс-политики и регламенты для минимизации рисков;
  • Желательно знание английского языка для взаимодействия с международными стандартами и документами.
Дополнительные требования (навыки, компетенции, профессиональные и личные качества и т.д.)
  • Высокая стрессоустойчивость и ориентированность на результат;
  • Командные навыки и способность принимать решения в автономном режиме;
  • Развитые навыки межличностного общения и инициативность;
  • Знание государственного языка
Условия:
  • Официальное трудоустройство согласно действующему трудовому законодательству;
  • График работы 5/2, с 8.30 до 17.30;
  • Премии к праздничным датам;
  • Выплата пособия на оздоровление.

Сроки приема документов с 01 ноября по 29 ноября 2024 года (время с 8:30 часов до 17:30 часов).

Дата и место проведения конкурса будет сообщены дополнительно.

Кандидаты для участия в конкурсе подают следующие документы:

1)     заявление по форме (необходимо скачать на сайте www.amu.kz в разделе вакансии);

2)     копия документа, удостоверяющего личность;

3)     резюме/портфолио;

4)     план на кратко и среднесрочный период (1,3,5 лет);

5)     копии документов об образовании и приложений к ним по одному экземпляру

Резюме для участия с пакетом документов на электронный адрес: nurlan.b@amu.kz либо нарочно по адресу: г. Астана, пр. Абая, 47, 6 этаж, кабинет 623.

01.11.2024
Маркетинг және инвестициялық жобалар басқармасының басшысы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Маркетинг және инвестициялық жобалар басқармасының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Басқарманың қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асыру және Университеттің тиімді маркетингтік және инвестициялық қызметін қамтамасыз ету;
  • стратегиялық жоспарларды және ішкі нормативтік құқықтық актілерді әзірлеуге, Басқарма құзыреті шеңберінде Университеттің ағымдағы және ұзақ мерзімді жоспарларын қалыптастыруға қатысу;
  • бюджеттік процесті тиімді басқару шеңберінде Басқарманың нормативтік базасын жетілдіру бойынша нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту;
  • МЖӘ жобалары бойынша инвестициялық ұсыныстарды, конкурстық құжаттаманы, шарттар жобалары мен бизнес-жоспарларды әзірлеу процесін үйлестіру;
  • Университет үшін маркетингтік зерттеулерді әзірлеу процесіне басшылық ету және үйлестіру;
  • кірістерді ұлғайту және Университет қызметтерін коммерцияландыру үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында ақылы білім беру және медициналық қызметтерді іске асыру жобалары бойынша бизнес-жоспарларды әзірлеу, бақылау процесін басшылыққа алу және үйлестіру;
  • өз құзыреті шеңберінде басшылықтың, Жалғыз акционердің және жоғары тұрған органдардың бұйрықтарын орындау жөніндегі жұмысты уақтылы ұйымдастыру;
  • Басқарманың құзыретіне сәйкес мәселелер бойынша комиссиялар мен жұмыс топтарының жұмысына қатысу;
  • Университет басшылығының қатысуымен конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер, кездесулер ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;
  • Басқарманың Интеграцияланған менеджмент жүйесі (бұдан әрі - МАЖ) процесінің нәтижелілігі мен көрсеткіштерінің тиімділігін қолдау және арттыру;
  • Басқарманың қызметін және инвестицияларды басқару процесін жақсарту шеңберінде қызметті талдау және ұсыныстар қалыптастыру;
  • Басқарманың құжаттамасын қолданыстағы заңнамаға қатаң сәйкестікте ресімдеу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
  • білім беру қызметтерінің қазақстандық нарығында Университетті ілгерілету стратегиясын әзірлеу
Талаптар:
  • Маркетинг, экономика, менеджмент және/немесе заңгерлік саласындағы жоғары білім;
  • Басқарушылық тәжірибесі 2 жылдан кем емес, кәсіби өтілі 5 жылдан кем емес;
  • Білім беру бағдарламаларын ілгерілету ерекшеліктерін және академиялық ортадағы жұмыс ерекшеліктерін түсіну;
  • Жедел шешім қабылдау, стресске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық;
  • Мемлекеттік тілді білу
Қосымша талаптар:
  • SMM, контент-маркетинг, SEO, және жарнамалық науқандарды қоса алғанда, цифрлық маркетингті тамаша білу;
  • Стратегиялық жоспарлау және маркетингтік бюджетті басқару дағдылары;
  • Білім берудегі қазіргі заманғы үрдістерді түсіну және оларды университеттің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін бейімдей білу;
  • Университеттің маркетингтік стратегиялары мен бастамаларына инновацияларды енгізуге дайындығы.
Шарттары:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналасу;
  • Жұмыс уақыты 5/2, 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • мерекелерге арналған бонустар;
  • Денсаулық сақтау жәрдемақысын төлеу.
Құжаттарды қабылдаудың соңғы мерзімі 2024 жылғы 29 қарашаға дейін (сағ. 17.30-ға дейін).

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

Конкурсқа қатысу үшін үміткерлер келесі құжаттарды тапсырады:

1) өтініш нысаны (www.amu.kz сайтында бос орындар бөлімінде жүктеп алу керек);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл, презентация);

5) бiлiмi туралы құжаттардың көшiрмелерi және оларға қосымшалар бiрден-бiрден

Қатысу үшін түйіндемені құжаттар пакетімен бірге nurlan.b@amu.kz электронды поштасына немесе Астана қ., Абай даңғылы, 47, 6-қабат, 623-кабинет мекен-жайына қолмен жіберіңіз.

Толық емес тапсырылған құжаттар қарауға қабылданбайды!

30.10.2024
Киберқауіпсіздік қызметінің басшысы
«Астана медицина университеті» КеАҚ Киберқауіпсіздік қызметінің басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • заңнамада белгіленген тәртіппен Қызметтің қызметіне басшылықты және бақылауды жүзеге асырады;
  • тәуекел-менеджмент жүйесін енгізу және жетілдіру жөніндегі іс-шараларды іске асыру жөніндегі Жоспарларды, Бағдарламаларды орындауға қатысады;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету мәселелері бойынша бақылауды жүзеге асырады және университеттің құрылымдық бөлімшелеріне ұсынымдар береді, нұқсан келтіруге ықпал ететін себептер мен шарттар туралы басшылыққа баяндайды, оларды жою жөнінде ұсыныстар енгізеді;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету жөніндегі техникалық шешімдерді әзірлейді;
  • киберқақтарды болдырмауға бағытталған рәсімдер мен шараларды әзірлейді;
  • университеттің құпия ақпаратының сақталуын қамтамасыз етеді;
  • АҚ-ның әлеуетті қатерлерін айқындайды, түзету іс-шараларын әзірлейді және енгізеді;
  • ақпараттық жүйелерге аудит жүргізуді, ақпараттық жүйелердің қорғалуын бағалауды қамтамасыз етеді, осалдықтарды талдайды және ақпараттық жүйелерді қорғау жөнінде ұсынымдар береді;
  • бағытталған ic-шаралардың өткізілуін ұйымдастырады және қамтамасыз
  • тәуекел-менеджмент жүйесін енгізу және жетілдіру жөніндегі іс-шараларды іске асыру жөніндегі Жоспарларды, Бағдарламаларды орындауға қатысады;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету мәселелері бойынша бақылауды жүзеге асырады және университеттің құрылымдық бөлімшелеріне ұсынымдар береді, нұқсан келтіруге ықпал ететін себептер мен шарттар туралы басшылыққа баяндайды, оларды жою жөнінде ұсыныстар енгізеді;
  • АҚ-ны қамтамасыз ету жөніндегі техникалық шешімдерді әзірлейді;
  • киберқақтарды болдырмауға бағытталған рәсімдер мен шараларды әзірлейді;
  • университеттің құпия ақпаратының сақталуын қамтамасыз етеді;
  • АҚ-ның әлеуетті қатерлерін айқындайды, түзету іс-шараларын әзірлейді және енгізеді;
  • ақпараттық жүйелерге аудит жүргізуді, ақпараттық жүйелердің қорғалуын бағалауды қамтамасыз етеді, осалдықтарды талдайды және ақпараттық жүйелерді қорғау жөнінде ұсынымдар береді;
  • бағытталған ic-шаралардың өткізілуін ұйымдастырады және қамтамасыз
Талаптар:
  • Ақпараттық технологиялар, киберқауіпсіздік, компьютерлік ғылымдар немесе аралас пәндер саласындағы жоғары білім (техникалық);
  • Мамандығы бойынша білім беру ұйымдарында басшылық қызметтегі жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;
  • Білім беру менеджменті бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификаттың (куәліктің) болуы.
Қосымша талаптар:
  • Қауіптерді басқару, деректерді қорғау, инциденттерді анықтау және оларға ден қоюды қоса алғанда, киберқауіпсіздік қағидаттарын терең түсіну;
  • Стратегиялық жоспарлау және қауіпсіздік саласындағы саясат пен рәсімдерді әзірлеу дағдылары;
  • Бөлшектерге назар аудару, жауапкершілік және стресс жағдайында жұмыс істеу қабілеті;
  • Қиын жағдайларда шешімдерді тез қабылдау қабілеті.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • мереке күндеріне сыйлықтар;
  • сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
 Құжаттарды қабылдау мерзімі 2024 жылғы 30 қазаннан 29 қарашаға дейін (уақыты 8:30 сағаттан 17:30 сағатқа дейін).

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Электрондық мекенжайға құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін түйіндеме: nurlan.b@amu.kz немесе қолма-қол мына мекенжай бойынша: Астана қ., пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 623-кабинет.
30.10.2024
Риск - менеджер
Астана медицина университеті «Риск - менеджер» позициясына жоғары білікті маман іздеуде

Міндеттері:
  • тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау процесін ұйымдастыру және үйлестіру, сондай-ақ тәуекелдер тіркелімі мен тәуекелдер картасының иелерімен келісу, негізгі тәуекел индикаторлары, Университеттің негізгі тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-шаралар жоспары, сондай-ақ негізгі тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асыру мониторингі және Университеттің Басқармасы мен Директорлар кеңесіне есептілікті ұсыну;
  • Университет Басқармасын және Директорлар кеңесін тәуекелдерді басқару процестеріндегі елеулі ауытқулар туралы хабардар ету;
  • іске асырылған тәуекелдердің дерекқорын жүргізу, тәуекелдерге елеулі әсер етуі мүмкін сыртқы факторларды қадағалау;
  • Университеттің ҚҚС-ын бөлу жөніндегі жұмысқа қатысу;
  • кіріс, шығыс және ішкі хат-хабарлармен жұмыс;
  • тәуекел-менеджер қызметінде сыбайлас жемқорлық құрамдастарының болуын талдау;
  • өз құзыреті шеңберінде Университетте сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің алдын алу жөніндегі іс-шараларды жүргізу;
  • ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын сақтау;
  • құпия ақпаратты қорғау, коммерциялық құпияны құрайтын ақпаратты заңсыз алуға, таратуға не пайдалануға тыйым салу;
  • жұмыстарды орындау кезінде еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі жөніндегі қағидаларда, нұсқаулықтарда белгіленген талаптарды сақтау.
Талаптар:
  • тәуекелдерді басқарудағы кемінде 4 жыл жұмыс тәжірибесі, медициналық немесе аралас саладағы жұмыс тәжірибесі құпталады;
  • COSO және ISO 31000 сияқты тәуекелдерді басқару қағидаттары мен әдістерін білу;
  • тәуекелдерді басқару жөніндегі саясат пен рәсімдерді әзірлеу және енгізу тәжірибесі;
  • білімі жоғары экономикалық, заңгерлік немесе ақпараттық жүйелер.
Қосымша талаптар (дағдылар, құзыреттер, кәсіби және жеке қасиеттер және т.б.)
  • «Акционерлік қоғамдар туралы» Заңды білу;
  • Коммерциялық емес ұйымдар туралы Заңды білу;
  • «Мемлекеттік мүлік туралы» Заңды білу;
  • Тәуекел-менеджмент жөніндегі халықаралық стандарттар:
  • ISO31010:2011 "Тәуекел менеджменті. Тәуекелді бағалау әдістері ";
  • COSO "Ұйымның тәуекелдерін басқару. Интеграцияланған модель ";
  • өте жақсы аналитикалық және коммуникативтік дағдылар;
  • өз бетінше және командада жұмыс істей білу;
  • медициналық және білім беру терминологиясы мен практикасын түсіну;
  • медициналық білім беруге қатысты нормативтік талаптар мен заңдарды білу;
  • тәуекелдерді басқару бойынша бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары;
  • стресске төзімділік, аналитикалық ойлау қабілеті және жақсы есте сақтау, білімге ұмтылу, жауапкершілік, тіл табысқыштық, нақтылық, жеделділік, прагматизм;
  • Мемлекеттік тілді білу.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.

Егер сіз талаптарға сай болсаңыз және біздің командаға қосылғыңыз келсе, түйіндемеңізді nurlan.b@amu.kz электрондық адресіне жіберіңіз. Біз сіздің кандидатураңызды қарауға қуаныштымыз!
30.10.2024
Бас маман - ағылшын тілінің аудармашысы
Астана медицина университеті «Бас маман - ағылшын тілінің аудармашысы» позициясына білікті маман іздеуде

Міндеттері:
  • басқармаға қызметтік жазбадан түскен құжаттарды ағылшын тілінен қазақ, орыс тілдеріне аудару және қазақ, орыс тілдерінен ағылшын тілдеріне аудару;
  • Заңнама талаптарының сақталуын және сауатты жазылуын бақылау; университеттің ақпараттық ресурстарында ағылшын тілінде жарияланатын ақпаратты;
  • Электрондық құжат айналымында ағылшын тілінде хаттардың сауатты жазылуын тексеру, түзету, келісу;
  • Шетелдік білім алушылар, делегациялар үшін экскурсияларды ауыстыру процесі;
  • Университет Басқармасының мүшелері үшін ілеспе аударманы жүзеге асыру;
  • Әкімшілік жұмыс;
  • Басшының өзге де тапсырмалары.
Талаптар:
  • Білімі: Жоғары - Медициналық/Жоғары гуманитарлық білім (аударма);
  • Ағылшын тілін білу: С1-C2 (мүмкіндігінше IELTS сертификатының болуы);
  • Жұмыс тәжірибесі: Халықаралық қатынастар/Аударма ісі/Шет тілін оқыту саласында кемінде 2 жыл;
  • Базалық кеңсе бағдарламаларын білу;
  • Стресске төзімділік, аналитикалық ойлау қабілеті және жақсы есте сақтау, білімге ұмтылу, жауапкершілік, тіл табысқыштық, нақтылық, жеделділік, прагматизм;
  • Мемлекеттік тілді білу.
Шарттар:
  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • Мереке күндеріне сыйлықтар;
  • Сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.

Егер сіз талаптарға сай болсаңыз және біздің командаға қосылғыңыз келсе, түйіндемеңізді nurlan.b@amu.kz электрондық адресіне жіберіңіз. Біз сіздің кандидатураңызды қарауға қуаныштымыз!
30.10.2024
Білім беру процесі сапасының аудиті тобының Басшысы
КеАҚ «Астана медицина университеті» Білім беру процесі сапасының аудиті тобының Басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Міндеттері:
  • Білім беру процесінің сапасына талдау жүргізу және оның қорытындылары бойынша түзету іс-шараларының жоспарын әзірлеу;
  • Білім алушылар мен жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тиісті құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған білім беру стандарттарына сәйкес білім беру бағдарламасын әзірлеу, іске асыру, мониторингілеу, бағалау, жаңарту сапасын қамтамасыз ету;
  • Даму стратегиясына, еңбек нарығының талаптарына, ғылым мен практиканың жаңа жетістіктеріне сәйкес білім беру процесін дамыту жоспарларын әзірлеуге қатысу;
  • Білім берудің барлық деңгейлерінде білім алушылардың үлгерімін жиынтық талдау;
  • Университетте оқу барысында білім алушылардың академиялық жетістіктерін талдау;
  • Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету саласындағы кафедралардың, ЖОО-ның басқа бөлімшелерінің қызметіне бағалау жүргізу үшін өлшемшарттар, факторлар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу;
  • Проректорлармен, декандармен, кафедра меңгерушілерімен, басқарма басшыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • Білім алушылар мен жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тиісті құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған білім беру стандарттарына сәйкес білім беру бағдарламасын әзірлеу, іске асыру, мониторингілеу, бағалау, жаңарту сапасын қамтамасыз ету;
  • Даму стратегиясына, еңбек нарығының талаптарына, ғылым мен практиканың жаңа жетістіктеріне сәйкес білім беру процесін дамыту жоспарларын әзірлеуге қатысу;
  • Білім берудің барлық деңгейлерінде білім алушылардың үлгерімін жиынтық талдау;
  • Университетте оқу барысында білім алушылардың академиялық жетістіктерін талдау;
  • Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету саласындағы кафедралардың, ЖОО-ның басқа бөлімшелерінің қызметіне бағалау жүргізу үшін өлшемшарттар, факторлар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу;
  • Проректорлармен, декандармен, кафедра меңгерушілерімен, басқарма басшыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру
Талаптар:

  • Жоғары медициналық/педагогикалық білім;
  • Кәсіби өтілі 5 жылдан кем болмауы тиіс, білім беру ұйымдарындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем болмауы тиіс, оның ішінде басшылық лауазымдарда да.
Қосымша талаптар:

  • жедел шешім қабылдау, күйзеліске төзімділік, жауапкершілік, мұқияттылық;
  • ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын сақтау;
  • ДК тәжірибелі пайдаланушысы.
Шарттар:

  • Қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес ресми жұмысқа орналастыру;
  • Кәсіби даму және біліктілікті арттыру үшін мүмкіндіктер, өзінің шығармашылық әлеуетін серпінді командада іске асыру;
  • Жұмыс кестесі 5/2, сағат 8.30-дан 17.30-ға дейін;
  • мереке күндеріне сыйлықтар;
  • сауықтыруға арналған жәрдемақы төлеу.
 Құжаттарды қабылдау мерзімі 2024 жылғы 30 қазаннан 29 қарашаға дейін (уақыты 8:30 сағаттан 17:30 сағатқа дейін).

Конкурстың өтетін күні мен орны қосымша хабарланады.

Үміткерлер конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды тапсырады:

1) нысан бойынша өтініш (сайттан www.amu.kz бос жұмыс орны бөлімінен көшіріп алу қажет);

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) түйіндеме/портфолио;

4) қысқа және орта мерзімді кезеңге арналған жоспар (1,3,5 жыл);

5) білім туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың бір-бір данадан көшірмелері

Электрондық мекенжайға құжаттар топтамасымен бірге қатысу үшін түйіндеме: nurlan.b@amu.kz немесе қолма-қол мына мекенжай бойынша: Астана қ., пр. Абай көшесі, 47, 6-қабат, 623-кабинет.

© 2022, Астана медицина университеті
Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 49а
тел.: +7 (7172) 53 94 47; +7 700 153 94 47
Яндекс.Метрика